Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

Burger shot keert terug. Zie een reclamebord

Goed gevonden De derde EE alweer het schiet eccht op.Ik kan niet wachten tot de volgende trailer

Dit is toch geen easter egg misschien burger shot zich verspreid , ik vind dat jullie wel snel zeggen dit is een easter egg . :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

(...) de percentages zijn waarschijnlijk de beurzen (of rockstar heeft het een diepere betekenis gegeven). Het gaat vooral over de economie. Uit de tekst kun je afleiden dat er een 'Kaas-crisis' heerst en dat de energyprijzen omhoog zijn gegaan. Speculeren maar weer...

het lijkt me ook wel erg vet als je kunt gaan beleggen en daar geld mee verdienen, net zoals in vcs niks doen en tog rijk worden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen in IV?

Ik heb een screen genomen van een frame dat maar 1 seconde in beeld komt, maar toch heel belangrijk kan zijn. Kijk maar:

Jammer genoeg heb ik hem nog niet zo groot, omdat ik hem nog steeds op Internet zelf kijk. Gelukkig heb ik na wat rondneuzen een grotere versie gevonden:

Ingezoomd:

closerew7zx9.jpg

De laatste screens heb ik door Jordan van PlanetGTA.com gekregen.

Het kan dus best eens wezen dat er toch kinderen in het spel zitten, al dacht ik dat R* dit niet wou doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het geen standbeeld is, want die heb je er wel. Dan kan je best wel gelijk hebben. Realisme tot in den top. Als dat zo zou zijn dan kan er weer veel gediscussieeërd over worden qua grofheid. Niet verwacht, maar het zou wel veel leuker zijn qua realisme :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed kijkt zie je het niet echt bewegen. Dus kan het eerder een paaltje zijn wat aan de andere kant van de bank staat. Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk en niet bepaald slim om kinderen in het spel te stoppen aangezien dit waarschijnlijk zeer veel kritiek zal opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen in IV?

Ik heb een screen genomen van een frame dat maar 1 seconde in beeld komt, maar toch heel belangrijk kan zijn. Kijk maar:

Jammer genoeg heb ik hem nog niet zo groot, omdat ik hem nog steeds op Internet zelf kijk. Gelukkig heb ik na wat rondneuzen een grotere versie gevonden:

Ingezoomd:

closerew7zx9.jpg

De laatste screens heb ik door Jordan van PlanetGTA.com gekregen.

Het kan dus best eens wezen dat er toch kinderen in het spel zitten, al dacht ik dat R* dit niet wou doen.

Dit zou toch best wel kunnen kloppen. Maar R* was toch niet voorstanders om kinderen in het spel te stoppen?

Maar ik kijk de trailer nog eens. Wie weet kom ik nog wat dingen tegen die hier nog niet zijn opgenoemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een vette trailer gasten :eten: echt vet!

Nu nog wat ingame filmpjes en dan is het helemaal compleet :klap:

Haha, op het schip staat ook Platypus (wat een soort eend is :schater::bonk:)

WTF, een platypus komt niks in de buurt van een eend, enige overeenkomst is dat het een snavel heeft.... Eerder in dit onderwerp (ff naam vergeten) zie je er een foto van

Link to comment
Delen op andere websites

dat vat ik ff niet een electriciteits mast ?

en de screenshot valt niet te zien , dus kan je ff opnieuw een screenshot maken

miss vat ik hem dan

doe net alsof je meerdere foto's selecteer door met je muis ingedrukt eroverheen te slepen, dan zie je t wel... Hij kon er natuurlijk niks aan doen want t zit midden in de fade

Link to comment
Delen op andere websites

Check die screens van Typhoon nog eens, want nu valt me op dat de gezichtsuitdrukkingen verbeterd zijn. Let eens op de ogen en niet op de rest. Hij knippert :D. Wat dus betekend dat het allemaal nog realistischer is :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze al eerder is op gemerkt is. Maar als je naar het plaatje kijkt zie je dat die persoon een mobieltje in der handen heeft? of is dit totaal onzin?

gtaiv2rz7.jpg

Bewerkt: door MrGrandtheftauto
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog eens naar dat vrijheidsbeeld zitten kijken en het lijkt idd of ze een bierblikje ofzo vast houdt, maar wat me ook opvalt is haar rechterbeen, dat volgens mij schuin naar achteren gebogen staat alsof ze loopt, of zie ik dat nou verkeerd? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog eens naar dat vrijheidsbeeld zitten kijken en het lijkt idd of ze een bierblikje ofzo vast houdt, maar wat me ook opvalt is haar rechterbeen, dat volgens mij schuin naar achteren gebogen staat alsof ze loopt, of zie ik dat nou verkeerd? :?

Of hier werkelijk sprke is van een "Blikje" is natuurlijk nog niet uitsluitend.

Dan hier nog een plaatje van het vrijheidsbeeld, waarop je kunt zien dat haar rechter been altijd op deze manier staat, dus ook in real life.

vrijjs0.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...