Pennywise The Clown Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 De "Liberty Ferry Terminal" is trouwens "Staten Island Ferry Terminal" in real life. "Hier" een foto ervan, de moderne kantoorgebouwen erachter missen we overigens wel in de ingame-screen. Reageren
quinton Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Hier De Trailer vertraagd tot 5 minuten!! Veel suc6 met het zoeken verder naar aanwijzingen of wat dan ook!! Quinton HIER KLIKKEN!!! . Reageren
fulltime PSPer Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 ja ik heb het gwn opgegeven en de dag erna de trailer bekeken... wel met pijn in men hart mayah boeie tziet er in elk geval een zot spelleke uit Reageren
DonLeone Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Nee .. ik bedoel dit ! Op die flat staat RON ! Ja ik zag het ook. Maar ik denk niet dat je er iets achter moet gaan zoeken, waarschijnlijk is het gewoon een merk. Op een andere site werd er gezegd dat dat zelfde woord op iemand zijn T-shirt stond in de shot dat die groene auto langzaam die huizenblokken voorbij rijdt, ergens links in beeld ofzo, maar die heb ik nog niet gevonden. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Nee .. ik bedoel dit ! Op die flat staat RON ! Ja ik zag het ook. Maar ik denk niet dat je er iets achter moet gaan zoeken, waarschijnlijk is het gewoon een merk. Op een andere site werd er gezegd dat dat zelfde woord op iemand zijn T-shirt stond in de shot dat die groene auto langzaam die huizenblokken voorbij rijdt, ergens links in beeld ofzo, maar die heb ik nog niet gevonden. Wel, het viel me net ook al op. En, als je goed kijkt zie je een soort van vlam teken onder dat ron. En Ron spreek je uit RUN. Dus gewoon een grapje, ren voor het vuur ofzo Reageren
DEF Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) ik heb een paar auto's kunnen vinder in de trailer waar op aan je kan zien dat het in deze tijd speelt je ziet paar keer een 300c langs rijden en die kwam uit in 2005 dit is in de game en zo ziet ie er in t normaal uit hier ook nog een plaatje van een politie auto die ik gespot heb Bewerkt: 31 maart 2007 door DEF Reageren
White Gold Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Dank voor de screens DEF:D. Je kan ook nog zien dat het in deze tijd afspeelt door het reclame bord van een Mercedes Benz ofzo. Die zit ook in NFS Carbon en is daar de duurste auto. Alles duidt op deze tijd. Reageren
AwiVC Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Uhm, ik heb geen EE gevonden ofzo, maar in de beginpost staat er een verkeerde screen bij het "GetALife" gebouw namelijk deze KUTGW -Awi Reageren
Mister.X Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Het feest kan beginnen want GTA IV trailer is binnen! Goed dat die grapisch zo blijven Reageren
DonLeone Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Zoals duidelijk te zien is de Ferry Terminal nog in aanbouw, of hij word verbouwd. Maar wat voor letters bedoel je precies? Denk ik niet. Ik vind het er meer uitzien alsof hij in verval is geraakt. Kijk maar naar die afgebroken groene lijsten van de bogen. En het aantal letters wat hier mist en de volgorde ervan vind ik ook niet erg logisch voor iets wat nog in aanbouw is, want dan zouden ze gewoon met de eerste letter beginnen en met de laatste eindigen, en niet halverwege wat openlaten. Maar ja dat is wat ik denk Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Het is zeker weten Liberty City, kijk maar naar The Liberty Tree en op dat schip Platypus staat Liberty City eronder. Reageren
Vinewood Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Even terugkomend op het ''vrijheids beeld", de vrouw met het blikje bier in haar handen. Ik heb het even op 500% ingezoomt en volgens mij zag het er niet echt als een blikje bier uit. Ik denk zelf dat ze gewoon geprobeerd hebben de echte fakkel na te maken, want naar mijn mening ziet het er ook uit of dat het een fakkel is. Ik vind het niet echt op een 'Fakkel' lijken, Meer op een gewicht wat hij in zijn hand heeft. Reageren
SimmerALPHA Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Een paar dingen over de lijst: Vrijheids beeld is aan elkaar Brooklym Bridge is met een n En hij zegt duidelijk: I killed people, smuggled people, sold people Ik dacht ik zeg het maar ff. Reageren
Reddy Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Hebben jullie ook die bouwvakkers gezien bij de schip scene? Zij dragen houten planken met zich mee. Waarschijnlijk een verhuisinkje ofzo!! Als je met hun in gevecht raakt, dan slaan ze je waarschijnlijk zo voor je * met hun plank Reageren
_niickk Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Hebben jullie ook die bouwvakkers gezien bij de schip scene? Zij dragen houten planken met zich mee.Waarschijnlijk een verhuisinkje ofzo!! Als je met hun in gevecht raakt, dan slaan ze je waarschijnlijk zo voor je * met hun plank jaa er valt veel in te zien, maar zou je ook kunnen reizen met de trein in het beign? dat is wel een handige manier want de trein in San andreas, Tjaa wat moeten we daarvan denken he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.