Puma Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Het lijkt me wel eens goed mogelijk dat ze gewoon echte auto's hebben nagemaakt, want nog geen enkele auto is duidelijk te herkennen uit de vorige GTa's, maar wel uit het echt! Alle voertuigen uit alle Gtagames zijn nagemaakt van originele.. In elke Gta zitten weer nieuwe auto's met oude toegevoegd, sommige auto's zijn zelfs een traditie die door de Gta's heen niet zijn veranderd, bijvoorbeeld de Sentinel, Predator, Manana of Linerunner zijn in elke GTA vanaf GtaIII te vinden geweest. Sorry voor het offtopic gaan, maar verder zou ik het érg vet vinden als er ook jetski's in zouden zitten en normale fietsen, gewone stadsfietsen waar we elke dag mee naar school fietsen.. Edit: Oh, iemand was me weer eens voor, maar die stond er net nog niet ! Bewerkt: 31 maart 2007 door Puma Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 uit alle gta's zijn de autos gebaseerd op egte automerken... De meesten wel ja, maar ik wil dus zeggen dat deze auto's geweldige kopieen zijn van echte auto's, en misschien hebben ze zelfs echte namen! Reageren
gta_rulez Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Nog even over die huizen die in de trailer voorkwamen. Iedereen zegt dat dat San Francisco is, maar als je Driver Parallel Lines hebt gespeeld, of er ooit geweest bent , weet je dat ze gewoon in New York staan. Reageren
Mister.X Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Dus gewoon LC/NYC ben blij mee hoe de trailer is gemaakt alles is zo veranderd Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 ff over die advertentie dat je voor $300 naar vice city kan gaan (dat is een van die feiten). Als dat zo is dan is GTA4 nog gewoon in dezelfde wereld als eerst en dus heeft R* de triologie nog niet afgesloten wat ze wel zeggen. Als ze de/een stad in GTA4 liberty city gaan noemen dan is die stad niet hetzelfde als liberty city in GTA3 en lcs (zie vrijheidsbeeld etc) maar draagt hij wel dezelfde naam. Conclusie: De stad kan geen Liberty city heten of die advertentie voor Vice city slaat nergens op Reageren
tomosbb Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 ff over die advertentie dat je voor $300 naar vice city kan gaan (dat is een van die feiten). Als dat zo is dan is GTA4 nog gewoon in dezelfde wereld als eerst en dus heeft R* de triologie nog niet afgesloten wat ze wel zeggen. Als ze de/een stad in GTA4 liberty city gaan noemen dan is die stad niet hetzelfde als liberty city in GTA3 en lcs (zie vrijheidsbeeld etc) maar draagt hij wel dezelfde naam. Conclusie: De stad kan geen Liberty city heten of die advertentie voor Vice city slaat nergens op hmm verkaar nu danes waarom gta 1 ook een liberty city vice city en san andreas heeft en het verhaal van gta 1 en 3 niets met elkaar te maken heeft? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ìk denk dat we wel kunnen stellen dat het LC uit GTA3 etc en LC uit GTA4 zich in verschillende dimensies bevinden. Op zich is het een heel andere stad, die toevallig dezelfde naam heeft en op ezelfde stad is gebaseerd. Maar we zullen geen oude dingen uit het LC terugzien die daarvoor typerend waren. Daarom is hegt ook best mogelijk dat we een beter uitgewerkt VC, LS, SF en Lv zullen zien. Reageren
DonLeone Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) ff over die advertentie dat je voor $300 naar vice city kan gaan (dat is een van die feiten). Als dat zo is dan is GTA4 nog gewoon in dezelfde wereld als eerst en dus heeft R* de triologie nog niet afgesloten wat ze wel zeggen. Als ze de/een stad in GTA4 liberty city gaan noemen dan is die stad niet hetzelfde als liberty city in GTA3 en lcs (zie vrijheidsbeeld etc) maar draagt hij wel dezelfde naam. Conclusie: De stad kan geen Liberty city heten of die advertentie voor Vice city slaat nergens op Voor de zoveelste keer: Wat we in de trailer hebben gezien kan ook gewoon een ander deel van de stad zijn. Er zit ook een shot in waarin je een straat ziet die sterk liujkt op die uit GTA III op Staunton Island in die straat met de Bolt Burger. Misschien ligt dit deel achter de tunnels waar je toen niet door kon. P.S. Zou wel vreemd zijn, bergen in de buurt van New York Maar goed we zullen er op 16 oktober achter komen he Edit: Of wat NeoSyp hierboven zegt kan natuurlijk ook, maar dat bericht stond er net nog niet. Bewerkt: 31 maart 2007 door DonLeone Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 ff over die advertentie dat je voor $300 naar vice city kan gaan (dat is een van die feiten). Als dat zo is dan is GTA4 nog gewoon in dezelfde wereld als eerst en dus heeft R* de triologie nog niet afgesloten wat ze wel zeggen. Als ze de/een stad in GTA4 liberty city gaan noemen dan is die stad niet hetzelfde als liberty city in GTA3 en lcs (zie vrijheidsbeeld etc) maar draagt hij wel dezelfde naam. Conclusie: De stad kan geen Liberty city heten of die advertentie voor Vice city slaat nergens op Voor de zoveelste keer: Wat we in de trailer hebben gezien kan ook gewoon een ander deel van de stad zijn. Er zit ook een shot in waarin je een straat ziet die sterk liujkt op die uit GTA III op Staunton Island in die straat met de Bolt Burger. Misschien ligt dit deel achter de tunnels waar je toen niet door kon. P.S. Zou wel vreemd zijn, bergen in de buurt van New York Maar goed we zullen er op 16 oktober achter komen he Edit: Of wat NeoSyp hierboven zegt kan natuurlijk ook, maar dat bericht stond er net nog niet. Ik zou die wat armere wijk (dat merk je wel aan de mensen en vooral die trieste mensen) beschrijven als wat in GTA3 Portland was. Ik denk Hepburn Heights... Reageren
gtamick Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Op het laatste plaatje ... zie ik op die flat een poster hangen met daarop iets van ''RON'' met een teken erbij iemand idee wat dit zou kunnen zijn ? sorry dat ik mij 2 berichte niet in 1 heb gedaan .. dagt er te laat aan ! Ik zou het niet weten... Maaruh liggen daar nou doden vissen in het water? Lijkt me wel leuk om daar een keer een lijk neer te dumpen, dan weetje cker dat hij 'met de vissen slaapt' en is er wat te maken met die letters die boven die ferry stalplaatsen staan? Zoals duidelijk te zien is de Ferry Terminal nog in aanbouw, of hij word verbouwd. Maar wat voor letters bedoel je precies? die ferry terminal is duidelijk vervallen, je kunt zien dat de ontbrekende letters er ooit hebben gezeten, omdat er op die plek een donkere "r" enzo te zien is, verder is de linker kant van de boog kapot Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 De film op deze poster heet niet Weapons X, maar .....y Weapons X (waarschijnlijk "Heavy"), met als slogan: ....lion returns (stallion of wat?). Reageren
DonLeone Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 De film op deze poster heet niet Weapons X, maar .....y Weapons X (waarschijnlijk "Heavy"), met als slogan: ....lion returns (stallion of wat?). Bedoel je de auto die eronder staat? Ik zie er een Ford GT 40 alias Bullet in, maar dat kan aan mij liggen Reageren
Mister.X Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik heb toch al vaker gezegt In GTA SA was de eerste trailer toch ook alleen in Los Santos! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 uit alle gta's zijn de autos gebaseerd op egte automerken... De meesten wel ja, maar ik wil dus zeggen dat deze auto's geweldige kopieen zijn van echte auto's, en misschien hebben ze zelfs echte namen! Dan zou R* heel veel geld moeten gaan betalen aan de automerken en daar hebben ze volgens mij echt geen zin in... Reageren
Squidward Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik heb nog eens naar dat vrijheidsbeeld zitten kijken en het lijkt idd of ze een bierblikje ofzo vast houdt, maar wat me ook opvalt is haar rechterbeen, dat volgens mij schuin naar achteren gebogen staat alsof ze loopt, of zie ik dat nou verkeerd? Of hier werkelijk sprke is van een "Blikje" is natuurlijk nog niet uitsluitend. Dan hier nog een plaatje van het vrijheidsbeeld, waarop je kunt zien dat haar rechter been altijd op deze manier staat, dus ook in real life. O okee, dan is het goed Ik dacht dat ze in het echt gewoon op 2 benen leunde. Ik ben erg beniuwd naar wat rockstar met de voorkan van het beeld heeft gedaan Misschien is het wel een Sprunk Blikje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.