Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

Op de laatste foto van de trailer (foto met stuk van een schip), merk ik iets op aan de schouw van de boot.

Wat is dit volgens jullie. Ik denk eerder dat het een persoon is, maar zou het ook een collectable kunnen zijn.

Ik heb heel wat foto's bekeken maar kan het door het vergroten van de foto's nie echt duidelijk zien wat het is.

EDIT : Ik heb een fotoke gevonden en heb het omcirkelt.

post-65954-1175762701.jpg

ik geloof dat ik eerder op dit forum heb gelezen dat een een chainsaw was??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Volgnes mij kan je nog met de trein of met de vliegtuig enz. naar andere steden ,,,en op zo,n schijf van 50GB

kunnen ze zorgen dat je heel amerika kan bezoeken. :eten:

tuurlijk zal dat kunnen, anders is de LOL van GTA en R* er al niks meer aan, ze zullen er niks meer uithalen, misschien er nog iets bij doen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Volgnes mij kan je nog met de trein of met de vliegtuig enz. naar andere steden ,,,en op zo,n schijf van 50GB

kunnen ze zorgen dat je heel amerika kan bezoeken. :eten:

Bedoel je met een blue-ray disk? Hoe wil je dat dan lezen met een xbox-360 of een pc? En weet je wel hoe lang het zou duren om dat te doen. Denk eens na man. Ze doen er 2/3 jaar over om maar 1 stad te bouwen. Denk je nou echt dat R* binnen 3 jaar heel Amerika (fatsoenlijk) heeft nagebouwt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgnes mij kan je nog met de trein of met de vliegtuig enz. naar andere steden ,,,en op zo,n schijf van 50GB

kunnen ze zorgen dat je heel amerika kan bezoeken. :eten:

Bedoel je met een blue-ray disk? Hoe wil je dat dan lezen met een xbox-360 of een pc? En weet je wel hoe lang het zou duren om dat te doen. Denk eens na man. Ze doen er 2/3 jaar over om maar 1 stad te bouwen. Denk je nou echt dat R* binnen 3 jaar heel Amerika (fatsoenlijk) heeft nagebouwt. :duh:

Dat weet iedereen wel dat R* het niet gaat doen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgnes mij kan je nog met de trein of met de vliegtuig enz. naar andere steden ,,,en op zo,n schijf van 50GB

kunnen ze zorgen dat je heel amerika kan bezoeken. :eten:

Bedoel je met een blue-ray disk? Hoe wil je dat dan lezen met een xbox-360 of een pc? En weet je wel hoe lang het zou duren om dat te doen. Denk eens na man. Ze doen er 2/3 jaar over om maar 1 stad te bouwen. Denk je nou echt dat R* binnen 3 jaar heel Amerika (fatsoenlijk) heeft nagebouwt. :duh:

Dat weet iedereen wel dat R* het niet gaat doen :duh:

Karamanci blijkbaar niet. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgnes mij kan je nog met de trein of met de vliegtuig enz. naar andere steden ,,,en op zo,n schijf van 50GB

kunnen ze zorgen dat je heel amerika kan bezoeken. :eten:

Bedoel je met een blue-ray disk? Hoe wil je dat dan lezen met een xbox-360 of een pc? En weet je wel hoe lang het zou duren om dat te doen. Denk eens na man. Ze doen er 2/3 jaar over om maar 1 stad te bouwen. Denk je nou echt dat R* binnen 3 jaar heel Amerika (fatsoenlijk) heeft nagebouwt. :duh:

Dat weet iedereen wel dat R* het niet gaat doen :duh:

Karamanci blijkbaar niet. :duh:

Zit Karamanci niet zo in de grond te boren ..

Iedereen zit welleens te fantaseren over GTA IV ..

In de toekomst zul je waarschijnlijk wel dit soort spellen kunnen maken ! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgnes mij kan je nog met de trein of met de vliegtuig enz. naar andere steden ,,,en op zo,n schijf van 50GB

kunnen ze zorgen dat je heel amerika kan bezoeken. :eten:

Bedoel je met een blue-ray disk? Hoe wil je dat dan lezen met een xbox-360 of een pc? En weet je wel hoe lang het zou duren om dat te doen. Denk eens na man. Ze doen er 2/3 jaar over om maar 1 stad te bouwen. Denk je nou echt dat R* binnen 3 jaar heel Amerika (fatsoenlijk) heeft nagebouwt. :duh:

Dat weet iedereen wel dat R* het niet gaat doen :duh:

Karamanci blijkbaar niet. :duh:

Zit Karamanci niet zo in de grond te boren ..

Iedereen zit welleens te fantaseren over GTA IV ..

In de toekomst zul je waarschijnlijk wel dit soort spellen kunnen maken ! :bier:

In de toekomst wel ja! maar nu niet :D zit die Karamanci in de toekomst? voorspellen wat we krijgen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgnes mij kan je nog met de trein of met de vliegtuig enz. naar andere steden ,,,en op zo,n schijf van 50GB

kunnen ze zorgen dat je heel amerika kan bezoeken. :eten:

Bedoel je met een blue-ray disk? Hoe wil je dat dan lezen met een xbox-360 of een pc? En weet je wel hoe lang het zou duren om dat te doen. Denk eens na man. Ze doen er 2/3 jaar over om maar 1 stad te bouwen. Denk je nou echt dat R* binnen 3 jaar heel Amerika (fatsoenlijk) heeft nagebouwt. :duh:

Dat weet iedereen wel dat R* het niet gaat doen :duh:

Karamanci blijkbaar niet. :duh:

Zit Karamanci niet zo in de grond te boren ..

Iedereen zit welleens te fantaseren over GTA IV ..

In de toekomst zul je waarschijnlijk wel dit soort spellen kunnen maken ! :bier:

In de toekomst wel ja! maar nu niet :D zit die Karamanci in de toekomst? voorspellen wat we krijgen :puh:

Dat heet fantaseren zoals ik al zei :duh:

Sorry GTA-Sheep :$ :puh:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kunnen jullie even MSN-adressen uitwisselen en verder babbelen op MSN, maar graag dit topic gewoon gebruiken voor het onleden van de trailer en het posten van feiten. Voor speculaties, dromen, wensen en fantasien hebben we weer andere topics....... :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

k had op wikipedia gelezen dat die afgesloten tunnel in Gta III in aanbouw was maar dit duurde extra lang doordat ferry werknemers aan het staken waren tegen de bouw omdat de ferry dan weg moest in Gta III was de bouw inmiddels hervat alleen de ferry was al weg waardoor je niet meer heen en weer kon tussen de eilanden toen je de brug opblies dus dit is denk ik een aanwijzing dat de tunnel in Gta IV open is en de ferry vervallen

Link to comment
Delen op andere websites

Het fragment met de man, die dus de Rus van GTA IV moet voorstellen:

Deze man is de acteur Vladimir Mashkov, de man achter 'Sasha' in Behind Enemy Lines;

http://www.imdb.com/name/nm0556343/

Op zich lijkt hij er wel sterk op, ik heb alleen mij twijfels over het accent dat gebruikt word in de trailer. Vladimir Mashkov is geboren in Novokuznetsk Rusland, maar het accent dat gebruikt word in de trailer neigt meer naar een baltisch accent. wat duidt op estland, letland, litouwen. Maar zeker ben ik hier ook niet van. We moeten maar afwachten op meer info voor er duidelijkheid is.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de laatste foto van de trailer (foto met stuk van een schip), merk ik iets op aan de schouw van de boot.

Wat is dit volgens jullie. Ik denk eerder dat het een persoon is, maar zou het ook een collectable kunnen zijn.

Ik heb heel wat foto's bekeken maar kan het door het vergroten van de foto's nie echt duidelijk zien wat het is.

EDIT : Ik heb een fotoke gevonden en heb het omcirkelt.

post-65954-1175762701.jpg

ik geloof dat ik eerder op dit forum heb gelezen dat een een chainsaw was??

Oeps moet ik over het hoofd gezien hebben, maar volgens U is het dus een wapen en geen collectables.

Ik kan het er niet echt in zien, alhoewel ik ook met het idee liep dat het een soort wapen moest zijn. Waarschijnlijk is die boot zelfs het eerste savehouse of de plaats waaruit je je eerste opdrachten moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is al meerdere malen besproken in het ''IV Trailer Onderzoek'' dus zo nieuw is deze vondst niet. Om het roet niet in het eten te gooien zal ik mijn mening ook wel even uiten. :) Ik denk namelijk zelf ook dat de voiceactor Vladimir Mashkov is. Gezien de GTA historie lijkt vaak de voice actor op het personage in het spel. Ik noem snel een paar kleine voorbeelden, CJ (Young Maylay), Pulaski (Chris Penn), Umberto Robina (Danny Trejo) en zo zijn er nog wel meerdere personages mensen die sterk op elkaar leken.

Maar met GTA Vice City Stories dachten we ook dat het eerst een andere GTA hoofdrolspeler was, en daarna was het toch een heel ander persoon die het insprak. We weten dus nu nog niks, maar dat zal wel in de loop der tijd komen. En ik denk niet dat Jerkev dit is. Hij heeft wel meer vergelijknissen met de Rus dan Cesar met de rus, maar dat was wel duidelijk. Echter denk ik niet dat dit hem is, maar dat is meer een persoonlijke reden, maar Jerkev is dat ook niet een Russische naam?

op die manier.

sorry daarvoor, ik heb niet op zitten letten. maar even on-topic:

Eigenlijk zou het Jerkov niet kunnen zijn. Word hij niet vermoord in GTA2?

en de naam Jerkov is een verwijzing naar JerkOff, wat masturberen betekent.

ik denk niet dat ze de hoofdpersoon zo'n belachelijke naam zouden geven.

maar ik denk wel (99% zeker) dat die Vladimir Mashkov een grote kanshebber is.

ik kijk gewoon regelmatig op het IMDb, daar staat het meestal wel meteen als info wordt uitgegeven.

nou, SummerBase, zullen we zien of we gelijk hebben:bier:

zet je het dan gelijk in het GTA4 News-Topic? hehehe :eten:

Jerkov gaat dood in 2013 en het verhaal speelt zich mogelijk af rond 2006. Dus alles is nog mogelijk qua. personage.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is al meerdere malen besproken in het ''IV Trailer Onderzoek'' dus zo nieuw is deze vondst niet. Om het roet niet in het eten te gooien zal ik mijn mening ook wel even uiten. :) Ik denk namelijk zelf ook dat de voiceactor Vladimir Mashkov is. Gezien de GTA historie lijkt vaak de voice actor op het personage in het spel. Ik noem snel een paar kleine voorbeelden, CJ (Young Maylay), Pulaski (Chris Penn), Umberto Robina (Danny Trejo) en zo zijn er nog wel meerdere personages mensen die sterk op elkaar leken.

Maar met GTA Vice City Stories dachten we ook dat het eerst een andere GTA hoofdrolspeler was, en daarna was het toch een heel ander persoon die het insprak. We weten dus nu nog niks, maar dat zal wel in de loop der tijd komen. En ik denk niet dat Jerkev dit is. Hij heeft wel meer vergelijknissen met de Rus dan Cesar met de rus, maar dat was wel duidelijk. Echter denk ik niet dat dit hem is, maar dat is meer een persoonlijke reden, maar Jerkev is dat ook niet een Russische naam?

op die manier.

sorry daarvoor, ik heb niet op zitten letten. maar even on-topic:

Eigenlijk zou het Jerkov niet kunnen zijn. Word hij niet vermoord in GTA2?

en de naam Jerkov is een verwijzing naar JerkOff, wat masturberen betekent.

ik denk niet dat ze de hoofdpersoon zo'n belachelijke naam zouden geven.

maar ik denk wel (99% zeker) dat die Vladimir Mashkov een grote kanshebber is.

ik kijk gewoon regelmatig op het IMDb, daar staat het meestal wel meteen als info wordt uitgegeven.

nou, SummerBase, zullen we zien of we gelijk hebben:bier:

zet je het dan gelijk in het GTA4 News-Topic? hehehe :eten:

Jerkov gaat dood in 2013 en het verhaal speelt zich mogelijk af rond 2006. Dus alles is nog mogelijk qua. personage.

maar echt leuk is het niet om met een personage te spelen waarvan je weet dat deze tog dood gaat :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...