Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Vic Vance gaat tog ook dood !

En met hem speel je ook in Gta Vcs en je merkt er nix van dat hij dood gaat :duh:

Wat maakt het uit !

Dat is waar.. maar VCS is een tussengame, en GTA4 is weer een van de hoofdgames van de GTA-reeks. In dat geval zullen de makers dus moeten letten op deze kleine dingetjes, aangezien sommige het minder leuk vinden om de verre toekomst van de hoofdpersonage al te weten. Zo vind 'jij' het dus minder erg. Maar GTA4 zal meer publiek trekken van VCS.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden Patrick, je bent goed bezig om de GTA fans te versterken op kennis gebied. Mijn complimenten naar iedereen die mee heeft geholpen in dit topic, want binnen een week kan ik mededelen dat we bijna alles uit te trailer gevonden hebben. Zonder jullie was mij het onder andere nooit gelukt om de hoofdpost zo groot en uitgebreid te krijgen en ten tweede is mijn hele server over zijn datalimiet heen en ten derde in een week heeft dit topic gewoon 18000+ bezoeken gehad en meer dan 500 reacties. Vanavond, na het eten pas ik de hoofdpost weer aan, dan niet het verhaal, maar de feiten...

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

het zou me niks verbaasen dat als het liberty statua net als in het echt een boek zal vasthouden, er vast een zooitje rockstar humor in zal staan. tenslotte is het er een erg goeie plek voor

conclussie erg waarschijnlijk een easter egg

onderstaande had een nieuwe post kunnen zijn maar dubbelposten is niet toegestaan

dat er een ferry is te zien is best vreemd aangezien deze in 2001 er niet meer zijn maar mischien is daarom wel de ferry terminal wel zo vervallen en is het dan wel weer logisch want dat geeft aan waar die hele zooi is gebleven na het afschaffen van de ferry

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik andere sites bekijk, zeggen ze dat de ingesproken stem van de hoofdpersoon Vladimir Mashkov is ,

hier heb ik een foto van hem, en zijn kleding lijkt precies op die van de trailer ( die kraag en sportbroek) :

enemy4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Is het ook iemand opgevallen dat het GTA-logo mist in de trailer, alleen het IV-logo is er. Zouden ze het weggehaald hebben omdat "dingen anders zullen zijn"?
Zoals al uit geruchten en feiten (RAGE engine bijvoorbeeld) is gebleken neemt GTA niet meer deel aan het GTAIII era, want alle GTA's van GTA III tot GTA VCS maken daar deel van uit en nu wil men een heel andere richting op. Daarom zegt de welbekende rus, de hoofdrolspeler: 'Things will be different', oftewel in de Nederlandse taal... Dingen zullen anders zijn. En GTA zal ook dingen anders aanpakken, maar het topic is niet voor speculatie dus laten we het hier maar bij houden, lekker discussiëren over de trailer en dus ook over het ontbreken van GTA in het logo kan gewoon verder gaan.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...