Arjen Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Die kerk is afgeleid van de St. Patrick's Cathedral. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Hij lijkt veel op de Notre Dame in Parijs. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Hij lijkt veel op de Notre Dame in Parijs.De Notre Dame had volgens mij 2 torens en vergeet niet dat in dat tijdperk veel van dit soort gebouwen werden gemaakt.En niet alleen in Europa dus. Reageren
Preddy Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Dat het van de St. Patricks Cathedral is afgeleid stond ook al in de eerste post, hier werd het als eerst in het topic voorgesteld en hier de vergelijkbare screens. Als jullie steeds het wiel opnieuw uit gaan vinden kom je nooit verder . Kan natuurlijk zijn dat je het wiel niet passend vindt maar dezelfde wielen passen allebei evengoed. Reageren
Aeroplane Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik weet niet of het al gezegt is maar ik denkt dat op plaatje 8 , dat een van het empire state building, het gebouw links , dat ze zijn aan het afmaken , het gebouw is dat in GTAIII ook in verbouwing is. ( Lekker lange zin ) Ik weet niet of het al gezegt is , maar ik heb geen zin om over de 40 pagina's even te gaan zoeken of het al gezegt is Greetz..,, Aeroplane Reageren
Arjen Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Dat kan best zijn. Ik ben laatst door GTAIII heen gescheurd of ik nog wat bekende gebouwen of constructies tegenkwam. Het gebouw waar jij het over hebt, Aeroplane, ben ik niet tegen gekomen. Lantyz ontdekte namelijk dat dat het Conde Nast Building was. Het gebouw is niet in aanbouw, maar het hoort gewoon zo. De maker van dit gebouw (hoe heet zo iemand nou.. archi.. nog wat ) heeft dit zo gelaten. Kijk maar eens op deze afbeelding van Wikipedia: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...e_23may2005.JPG Reageren
Gta-killer Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik weet niet of dit al ergens in dit topic staat maar die lichtkranten op wallstreet (bij 24 seconde) staat de op de onderste lichtkrant (die je maar half ziet) DUTCH MARKETS TO en dan komt een ander stuk van trailer. Op het begin van het lichtkrantenstuk stond op de middelste lichtkrant TO PERFORM, voor to perform stond nog iets wat op TS leek dus het vervolg van markets. Als het hier ook over de nederlandse markt gaat staat er dus DUTCH MARKETS TO PERFORM op de lichtkrant in wallstreet. Dit is misschien ook wel een wijzing op dat het in de toekomst afspeeld, want vanaf 2006 heeft onze markt het niet echt enorm goed gedaan dacht ik. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik weet niet of dit al ergens in dit topic staat maar die lichtkranten op wallstreet (bij 24 seconde) staat de op de onderste lichtkrant (die je maar half ziet) DUTCH MARKETS TO en dan komt een ander stuk van trailer.Op het begin van het lichtkrantenstuk stond op de middelste lichtkrant TO PERFORM, voor to perform stond nog iets wat op TS leek dus het vervolg van markets. Als het hier ook over de nederlandse markt gaat staat er dus DUTCH MARKETS TO PERFORM op de lichtkrant in wallstreet. Dit is misschien ook wel een wijzing op dat het in de toekomst afspeeld, want vanaf 2006 heeft onze markt het niet echt enorm goed gedaan dacht ik. Al vaker aan bod gekomen in dit topic. Zie >hier< Reageren
DonLeone Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Dat kan best zijn. Ik ben laatst door GTAIII heen gescheurd of ik nog wat bekende gebouwen of constructies tegenkwam. Het gebouw waar jij het over hebt, Aeroplane, ben ik niet tegen gekomen. Lantyz ontdekte namelijk dat dat het Conde Nast Building was. Het gebouw is niet in aanbouw, maar het hoort gewoon zo. De maker van dit gebouw (hoe heet zo iemand nou.. archi.. nog wat ) heeft dit zo gelaten. Kijk maar eens op deze afbeelding van Wikipedia: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...e_23may2005.JPG Architect beste jongen Reageren
Mister.X Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 denken jullie hoe jullie de trailer hebben gezien dat het spel de PC aankan met dit?: -Processor Intel® CoreTM 2 Duo Processor E4300 (1.80GHz, 2MB Cache, 800MHz FSB) -Geheugen 2048MB DDR2 533 MHz -Harde schijf 320GB SATA (7200rpm) -Optisch station DVD ± ReWriter Dual Layer -Grafische kaart 256MB PCI Express ATI X1300 Pro Grafische kaart Reageren
Dastard Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 hey.Ik vond weer iets verdachts Ik heb geen foto hoor maar. In die screen met dat (hoofdpersonage) zie je rechts een brug die op callahan bridge lijkt. Links staan bomen.En achter het hoofdpersoon zie je een klein parkje. Je kan dit vergelijken met callahan point in gta III en lcs.Bij die donut winkel daar. Je gaat in de rechterhoek rechts van die shop staan.Draai een beetje met je scherm en ziezo.Je kan een vergelijking maken. zie hieronder: Can je die foto vergroten ofoiets ik zie niets ervan Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Het nadeel van imageshack is dat het nogal eens mis gaat in het plaatsen van afbeeldingen, waarom plaatsen we gewoon niet afbeeldingen in het vervolg met de ''bijlage'' functie? Al goed ik heb de imageshack foto even omgezet en het TH (THumbnail) uit de link gehaald dus dan kan je hem hieronder zien. Succes er mee en mocht er nog iets wezen? Dan hoor ik het wel. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 [quote name='Barttjueh100' date='9 Apr 2007, 16:30:06' post='650823'-Processor Intel® CoreTM 2 Duo Processor E4300 (1.80GHz, 2MB Cache, 800MHz FSB) -Geheugen 2048MB DDR2 533 MHz -Harde schijf 320GB SATA (7200rpm) -Optisch station DVD ± ReWriter Dual Layer -Grafische kaart 256MB PCI Express ATI X1300 Pro Grafische kaart jouw pc moet het wel aankunnen denk ik, anders zou bijna niemand hem kunnen spelen. ik ga denk ik ps3 kopen want mijn pc kan hem zoizo niet aan, en nieuwe pc is duurder. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 -Processor Intel® CoreTM 2 Duo Processor E4300 (1.80GHz, 2MB Cache, 800MHz FSB) -Geheugen 2048MB DDR2 533 MHz -Harde schijf 320GB SATA (7200rpm) -Optisch station DVD ± ReWriter Dual Layer -Grafische kaart 256MB PCI Express ATI X1300 Pro Grafische kaart jouw pc moet het wel aankunnen denk ik, anders zou bijna niemand hem kunnen spelen. ik ga denk ik ps3 kopen want mijn pc kan hem zoizo niet aan, en nieuwe pc is duurder. dat is als hij al op de pc uit komt. hij komt sowieso eerst op de ps3 en xbox 360 uit, en misschien later nog op de pc maar daar is nog niks officieels over bekend gemaakt. En als na de release van de console versie, er toch bekend word gemaakt dat er een pc versie uit komt kun je daar makkelijk nog een jaar op wachten (na oktober dit jaar dus) Ik zelf ben al lang blij dat ik een 360 heb gekocht, want ten eerste heb ik niet zó veel geduld om op een pc versie te wachten, en ten tweede zuigt mn pc nogal.. Reageren
wtc Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Trouwens... wanneer komt de eerste volgende info / screens / trailer(s) uit voor GTA IV ? iemand een idee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.