Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Dat is het probleem nu juist: het ziet er allemaal iets té mooi uit. Begrijp me niet verkeerd, want ik moet bekennen dat ik eigenlijk helemaal overdonderd ben van het feit dat Rockstar Games (we praten hier dus over Rockstar Games hè, die hebben nog nooit echt belang bij graphics gehad) hier zulke mooie graphics heeft geplaatst. Maar het ziet er zó mooi uit dat het gewoon bijna onwerkelijk is. Snappen jullie wat ik bedoel? En dát beïnvloedt de gameplay meestal verschrikkelijk. Als Rockstar Games in ieder geval ervoor kan zorgen dat het grafisch er allemaal zo prachtig uit blijft zien én dat de gameplay en de vrijheid hetzelfde is als het in GTA San Andreas was, dan heeft Rockstar Games wat mij betreft alles overwonnen op het gebied van free roam-genre (en misschien nog wel meer genres in de game-industrie) en mag het van mij zelfs tot keizer van het free roam-genre gekroond worden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel verdacht veel op New York lijken hoor. Ik weet ook dat Liberty City op NY is gebaseerd, maar hoe kotm het dat er dan nu een soort van Brooklyn Bridge is (Ik vind niet echt dat Callahan Bridge of de Lift Bridge er op lijkt). Die achtbaan was er eerst ook niet, en die woonwijk ook niet. Dat ferry dock ook niet. Die achtbaan, de Screamer, heeft wel behoorlijk wat weg van de Cyclone op Coney Island. Maar het zal wel weer Liberty City zijn. Maar omdat het een nieuw era is zal het groter zijn, met meer gelijkenissen op New York. Er zullen ook wel weer bossen enzo bij zitten. En de stad is dan ook écht groter lijkt me.

Als het LC zou zijn zou het toch totaal niet aan de storyline passen? Het ziet er anders uit en het is waarschijnlijk groter. maar het zal wel weer een nieuw era zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij ook prachtig lijken als er nog meer grondgebied buiten New York is... maar dat lijkt me niet. Mocht Rockstar Games compleet New York gaan nabouwen dan hebben we al een grondgebied dat tig malen groter is dan San Andreas. We zullen zien, die next-gen consoles (de Xbox 360 en de PlayStation 3) kunnen veel aan, dus iets mogen we er wel van verwachten. :puh:

-------------

Trouwens, ik vraag me eigenlijk af of Grand Theft Auto: IV zich wel daadwerkelijk in een nieuw era af gaat spelen. Toen GTA IV aangekondigd werd werd er gezegd dat GTA IV een compleet nieuw concept zal gaan bevatten, een nieuwe era dus. Maar er zijn heel veel bedrijven en merken (die allemaal in de trailer te zien zijn) die ook bestaan in Liberty City, Vice City en San Andreas. Daarnaast vermeldde Vinewood in =>dit bericht<= dat er een bord te zien is waarop staat: "Visit Vice City $300,-". Dat zou dus betekenen dat GTA IV zich in dezelfde wereld bevindt als waar Liberty City, Vice City en San Andreas zich bevinden, dus dat betekent ook dat GTA IV niet het begin is van een nieuwe era!

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij ook prachtig lijken als er nog meer grondgebied buiten New York is... maar dat lijkt me niet. Mocht Rockstar Games compleet New York gaan nabouwen dan hebben we al een grondgebied dat tig malen groter is dan San Andreas. We zullen zien, die next-gen consoles (de Xbox 360 en de PlayStation 3) kunnen veel aan, dus iets mogen we er wel van verwachten. :puh:

-------------

Trouwens, ik vraag me eigenlijk af of Grand Theft Auto: IV zich wel daadwerkelijk in een nieuw era af gaat spelen. Toen GTA IV aangekondigd werd werd er gezegd dat GTA IV een compleet nieuw concept zal gaan bevatten, een nieuwe era dus. Maar er zijn heel veel bedrijven en merken (die allemaal in de trailer te zien zijn) die ook bestaan in Liberty City, Vice City en San Andreas. Daarnaast vermeldde Vinewood in =>dit bericht<= dat er een bord te zien is waarop staat: "Visit Vice City $300,-". Dat zou dus betekenen dat GTA IV zich in dezelfde wereld bevindt als waar Liberty City, Vice City en San Andreas zich bevinden, dus dat betekent ook dat GTA IV niet het begin is van een nieuwe era!

Klopt, maar misch speelt het zich wel in dezelfde wereld af ( dat mag wel van mij :) ) Maar sluit GTA IV gewoon niet meer aan op de verhaallijn . En begint er een nieuw verhaal...

Bewerkt: door Coolplay
Link to comment
Delen op andere websites

Vette vette vette trailer. Maar ik hoop zeker niet dat het alleen maar stad is ik wil zoiets als gta sa met een platteland of desert ofzo. Verder heb ik geen xbox360 of ps3 dus hoop zeker datie op PC uitkomt wat eigelijk niet te vermijden is. Ik hoop dat jullie 16 oktober veel vertelel zodat ik kan kwijle tot die op de pc uitkomt. :eten:

Groetjess Daan

Link to comment
Delen op andere websites

De graphics zien er goed uit, maar ik vertrouw er nooit zo op. Het ziet ziet er altijd minder uit. Toen SA op PC en XBOX uitkwam zeiden ze ook dat er veel betere graphics zouden zijn, maar zo bijzonder op de PC waren ze niet. Maar het gaat me nooit zo snel om de graphics maar om het spel zelf. En van mij mag er ook platteland bij, daar ben ik bij SA verzot op geraakt. En ik weet zeker dat Rockstar zich weer gaat overtreffen zoals ze dat met SA hebben en de vorige delen hebben gedaan.

Bewerkt: door Squidward
Link to comment
Delen op andere websites

Er schiet mij iets te binnen, kijk hier maar naar:

Tijdperk 1 (GTA 1):

GTA 1 (Liberty City, Vice City, San Andreas)

Tijdperk 2 (Advance):

GTA Advance (Liberty City)

Tijdperk 3:

GTA III (Liberty City)

GTA: Vice City (Vice City)

GTA: San Andreas (San Andreas)

Tijdperk 4 (PSP):

GTA: LCS (Liberty City)

GTA: VCS (Vice City)

Tijdperk 5 (Next-Gen):

GTA IV (Liberty City)

Het lijkt erop dat R* met elke nieuwe tijdperk/era, Liberty City als eerst gebruikt, kijk maar naar GTA 1, GTA Advance, GTA III, GTA:LCS en GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denken jullie? Hogesnelheidstrein?

-> post-55555-1175247151.gif

dat deel zit bij de kabelbaan, geen trein dus ..... :duh:

markps3fanman

dat deel zit niet bij de kabelbaan en het lijkt verdacht veel op de Thalys de hogesnelheidstrein van Amsterdam-Parijs want het verschijnt ook pas later in het beeld volgens mij ik kan het ook fout hebben maar het lijkt me wel vet als die erin zit en dat je er ook mee kan rijden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...