Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

bestaat het gta IV alleen uit new-york of is dat nog niet bekend?

vooralsnog word dat wel gedacht, maar aangezien er alleen nogmaar een demo is uitgegeven, is er nog helemaal niks zeker...

Idd! Alles is nog mogelijk!! ^_^

een demo? waar kan je die downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

bestaat het gta IV alleen uit new-york of is dat nog niet bekend?

vooralsnog word dat wel gedacht, maar aangezien er alleen nogmaar een demo is uitgegeven, is er nog helemaal niks zeker...

Idd! Alles is nog mogelijk!! ^_^

een demo? waar kan je die downloaden?

Nergens , die demo is niet voor ons !

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

bestaat het gta IV alleen uit new-york of is dat nog niet bekend?

vooralsnog word dat wel gedacht, maar aangezien er alleen nogmaar een demo is uitgegeven, is er nog helemaal niks zeker...

Idd! Alles is nog mogelijk!! ^_^

een demo? waar kan je die downloaden?

Nergens , die demo is niet voor ons !

:cya:

was enkel voor game informer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

al die mensen die denken dat de feiten nog zoveel af kunnen wijken van de gta informer mogen de waarheid wel onder ogen gaan zien hoor :puh: ook al hebben ze alleen de demo gespeeld, ze hebben niet alleen de preview daarop gebaseerd. Dan Houser was erbij die de meeste informatie heeft gegeven die te lezen is in dat blad.

En van dat citaat van ps3 only ofzo. Die mensen weten denk ik niet waar ze het over hebben, want de enige officiele info waarop dat gebaseerd kan zijn is de game informer, en daar staat juist in dat gta iv wat kleiner word dan sa, maar helemaal vol gebouwd zal zijn zonder platteland en woestijn e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

maak maakt het niet uit

het heeft nude Setting van Liberty city maar in het jasje van Newyork dus het is kleiner dan gta SA

maar meestal in games is het : de groote gaat tenkoste van de kwaliteit, en ik denk dat LC, NY setting goed is en ook gewoon de beste kwali krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

maak maakt het niet uit

het heeft nude Setting van Liberty city maar in het jasje van Newyork dus het is kleiner dan gta SA

maar meestal in games is het : de groote gaat tenkoste van de kwaliteit, en ik denk dat LC, NY setting goed is en ook gewoon de beste kwali krijgt

Inderdaad, GTA III is qua kwaliteit heel wat beter dan GTA SA en GTA SA is groter. Denk hierbij aan winkels in GTA III die een ruit hebben met een ruimte erachter, in sa zijn winkels plaatjes op de muur...

Het zijn van die kleine dingen die in GTA SA niet goed uitgewerkt zijn vanwege de grootte. Het lijkt erop dat ze GTA IV goed gaan uitwerken!

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Sanandreas was aan de ene kant eigenlijk veel te groot, te veel grote stukken waar gewoon niks te doen was behalve rondscheuren met 1 van de voertuigen maar verder weinig aan,

ze mogen hem van mij wel wat kleiner maken zoals volgens mij ook al gezegd is in de preview uit dat tijdschrift

dat het kleiner zou worden maar wel intressanter, dat alles echt vol gebouwd is, en niet dat je eerst 5 minuten hoeft te rijden voor dat je weer wat tegen komt,

Lekker veel op elkaar bouwen en dat je zoveel mogelijk gebouwen in kunt gaan. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Enkele pagina's terug werd er gesproken of er de Twin Towers zouden inkomen... Wel ik kan met zekerheid zeggen dat die er niet inzitten... Op een van de gelekte screens zie je de Hudson River, met ongeveer in het midden de Empire State Building... Wel helemaal rechts zie je een gebouw van het World Financial Center... Dat zijn de gebouwen die net voor het World Trade Center stonden. Dus als het WTC er zou inzitten, zou je die op die screen al zien...

Ook zie je dat Manhattan uiteraard niet op ware grootte is, maar ingekort... Het WFC staat in het echt namelijk niet zo dicht bij de ESB ;)

Trouwens, wat tweelingen betreft in GTA IV... :puh:

Ik zie op de gelekte screen, die Times Square weergeeft, met rechts de taxi, toch wel 2 dezelfde mensen hoor... Nl. die vrouw met de witte jas...

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij word het speel terein iets kleiner als dat van GTA SA want bij SA moet je rekenen dat er ook nog platteland en woestijn bijkomt bij de IV zal het de stad zijn en de buurten.

al hoop ik toch dat er in de IV nog andere steden zouden in voorkomen. al zou dit londen zijn of vice city of een andere stad het zou het spel toch wel leuker maken.

de stad zelf "liberty city" mag van mij nu ook niet te groot worden want dan is de lol er al snel af bij mij maar aangezien dat je nog andere gedeelten hebt moet ik mij daar niet echt zorgen over maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
volgens mij word het speel terein iets kleiner als dat van GTA SA want bij SA moet je rekenen dat er ook nog platteland en woestijn bijkomt bij de IV zal het de stad zijn en de buurten.

al hoop ik toch dat er in de IV nog andere steden zouden in voorkomen. al zou dit londen zijn of vice city of een andere stad het zou het spel toch wel leuker maken.

de stad zelf "liberty city" mag van mij nu ook niet te groot worden want dan is de lol er al snel af bij mij maar aangezien dat je nog andere gedeelten hebt moet ik mij daar niet echt zorgen over maken.

Nu ja 1 stad kan boeiend zijn als er maar veel te doen is, dus niet gewoon allemaal woonhuisjes met 3 winkels of zo. Er moet zo veel mogelijk te doen zijn. Pickpockets lijken me wel leuk. Dat je iemand je geld ziet stelen die daarna moet neerknalleen om je gedl terug te krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad, bij San Andreas steelde je even een vliegtuig en op 30sec. was je in een andere stad.Of je voerde de jetpack-cheat in en je was er ook erg snel. Hier zijn geen vliegtuigen (of je kunt ze toch niet besturen). Dus ga je het met een auto of moto moeten doen en gaat dat waarschijnlijk veel trager.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...