Tommiedon Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ikheb al trouwens antwoord op mijn vraag maar nu komt de volgende wat heeft superman alleemaal voor kracht buiten explosie ogen en dat die autos wegblaast vliegt en hard rent? EN DEES NOG BELANGRIJKER HOE LOOP JE SNELLER Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik raad je eens aan de readme door te lezen. Daar staat álle informatie in van de mod, en misschien ook welke verschillende krachten. Reageren
Tommiedon Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 jha ik weet ik heb gelezen alleeen daar staan alle dingen wat ik sei alleeen er staat idont know how to run faster Reageren
gta-junkie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde versie. Het probleem is waarschijnlijk verholpen als je deze patch installeert. Overigens hoef je alleen maar een 'new game' te starten als de 'main.scm' vervangen wordt. ik had dit gedaan maar nu loopt ie nie meer vast maar hij zeg steeds fout opgetreden wat moet ik nu doen plzzzz help me Bewerkt: 30 juli 2008 door gta-junkie Reageren
Tommiedon Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 was bij mij ook zo ik had het overnieuw gedaan en toen deed ie het wel + je moet nieuw spel beginne Reageren
Zerostar Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 ik heb hem geinstalleerd. :duh:maar nu loopt GTA san andreas vast ARRRRRRRR!!!!! daar kan ik zo kwaad om worden. ik heb daar hardstikke veel werk voor moeten doen! Dat komt omdat je v2.00 hebt, met deze versie kan je niet modden... Reageren
moonbraker Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 hey ik heb gta sa no cd gedownload en ik probeer deze mod er intezetten maar hij doet het niet en ik heb gta versie 1.01 want als de laden klaar is gooit hij mij eruit en zegt hij dat die niet meer reageert en ik heb alles volgens de tut gedaan plzz iemand help mij and als je mij helpt doe dan in het normale nederlandse taal want ben slegt in internet taal dankje en groetjes Reageren
moonbraker Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 iemand die mij kan helpen??? want ik wil graag spelen en het lukt me gewoon niet groetjes Reageren
moonbraker Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 iemand die mij kan helpen???want ik wil graag spelen en het lukt me gewoon niet groetjes plzz iemand help mij Reageren
gta-junkie Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 hallo, ik heb 2 vragen ik heb de superman mod geinstaleerd maar hij houd dat makser op wat moet ik dan doen ?? en als ik een savegame installeer zegt ie steeds fout opgetreden nou groetjes Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ik heb hem geinstalleerd. :duh:maar nu loopt GTA san andreas vast ARRRRRRRR!!!!! daar kan ik zo kwaad om worden. ik heb daar hardstikke veel werk voor moeten doen! Dat komt omdat je v2.00 hebt, met deze versie kan je niet modden... bestaat er ook een v2.00 versie??? Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik heb 2 probleempjes met de mod, maar zou iemand me hier ff mee kunnen helpen?Zijn gezicht ziet er heel raar uit, zijn neusgaten zitten in zijn voorhoofd en zijn gezicht lijkt op een aap. En dit is het belangrijkste probleem: Ik kan geen van de "powers" gebruiken. Ik dacht dat je hier de gimp suit voor nodig had ofzo, maar die heb ik nog niet en het duurt veel te lang voordat ik hem heb. Ik weet hoe je de krachten moet gebruiken, maar ze werken niet. Hoe kan ik dit oplossen? Maar had jij wel een cape om als je african pendant (ofzo) om deed?? want bij mij was dat dus niet zo.... waar kan ik die african dinges vinden??? Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Dan heb je waarschijnlijk de file "neckafrica.dff (of .txd)" niet overschreven bij de player.img en die clark kent of superman of whatever, volgens mij krijg je die cape alleen maar als je classic superman kiest. neen want ik heb de classic superman maar ik heb niet de cape Reageren
KillerXL Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 wat zijn precies de controls? ik heb de readme wel gelezen maar daar snap ik niks van, en in de readme staat ook niet hoe je snel moet rennen kan iemand mij helpen? Reageren
timwing Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Das lekker :S Ben gisteren heel druk bezig geweest met het uitvogelen van hoe ik deze mod installeer, eindelijk is het me gelukt, kijk ik hier zie ik het gewoon staan... Das balen... Maar goede tutorial! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.