Jump to content

[SA|OV] Tutorial Superman mod installeren


Kevin1993

Recommended Posts

je kan de african pendant halen bij binco in buurt van begin plek.

en ik had ook dat mijn mod niet goed deed toen die klaar was met laden viel het weg maar wat je eienlijk moet doen is helemaal op nieuw beginnen met spel want dan klopt het wel en kik heb het 2 keer gedaan dat imgtool na tweede keer deed ie het dus iedereen ik hoop dat je hieraan ook wat hebt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    14

  • Ghost_Rider

    10

  • Beagle

    6

  • mendelboaz

    5

Help!!! ik heb de superman mod geinstalleert. maar ik krijg gewoon CJ maar als ik de code ik toest (BEKKNQV)

dan krij ik cj met een vaag zwart masker op en een zwart broekje maar zijn lijf is wel normaal ik ben ook nog bruin. :duh: Maar ik kan wel vliegen & snel lopen. kan iemand mij helpen PLEASE!!!

P.S. dat stukje van "doe het zelfde als met Clark Kent" daar snap ik ook helemaal niets van? :N

P.S.S. als ik de africa pedant koop krijg ik gewoon de ketting?

Bewerkt: door auke1001
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Als ik SA opstart, krijg ik na het laden een crash report, ik heb alles gedaan wat er in de TUT stond, ik krijg ook de introbeelden. Maar hij crasht, iemand een idee?

Hij doet het, alleen hij krijgt alleen andere kleren, en een power balk, maar de gimp suitmask heb ik nog en ik kan niet vliegen en meer?

Bewerkt: door Pemp
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
:bonk: ik heb nu al 3x die superman ding opnieuw geinstalleerd (die bestanden verwisselen) maar ik krijg die superpowers maar niet :duh: welk bestand zorgt ervoor dat ik ze krijg en waar moet ik ze dan inzetten :tu:

Die zitten in de Main.SCM. Je moet de nieuwe Main over de oude zetten. En dan kijken of je de goede controls gebruikt, anders zanek je weer dat het niet werkt terwijl je het top hebt geinstalleerd. Vergeet geen backup te maken.

Owja, kijk vaker in de readme. Staat precies in hoe je het moet installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Er staat een fout in!

Je moet de bestanden in het mapje /scripts/ niet gewoon in /GTA San Andreas/ zetten, maar in /GTA San Andreas/data/script/ ;)

Dan werkt het vliegen wel gewoon ;)

En als je het complete superman pakje wilt, moet je de volgende cheatcode gebruiken:

BEKKNQV. Dan draag je hem automatisch. Daarna kun je de cheat gewoon nog eens typen om hem uit te zetten. Het pak blijf je altijd houden. Wel kun je hem uitdoen.

EDIT: Nog iets: dit is niet compatible met Windows Vista (ligt aan het main.svm bestandje, kleding werkt wel gewoon). Het spel crasht zodra je een savegame laadt.

Bewerkt: door Hotwizard00
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...