Matiscus Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 2008 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Dan mag ik aftrappen, ik ben wat bezig geweest met die UV animaties, en het werkt perfect ingame. Even een gifje om het aan jullie te laten zien, de tekst is wat moeilijk leesbaar door de slechte kwaliteit omdat het een gif afbeelding is, in ieder geval staat er Grand Theft Auto Mafia Stories, now with UVW animations. Laat de afbeelding even laden: en... //> Edit@PizzaTonno hieronder: Tutorial is klaar, klik Bewerkt: 28 april 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Nice gedaan wazuup. Als je tijd over hebt moet je er echt een tut over maken.. Bewerkt: 2 april 2007 door PizzaTonno Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Leuk wazuup. Dit word het Kasteel voor GLD [WIP]. (sorry dat het laden zo lang duurt) Rates Comments please. Bewerkt: 2 april 2007 door stefaneke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 das mooi gedaan wazuup. ik heb die files ook. ik kan dus ook met 3ds animatis maaken. aleen ik snap niet zo veel van die chit. dus maak maar een tut als je tijd heb stefan dat kasteeltje siet er wel mooi uit. maak je ook nog raampjes in de torens ?? das wel mooi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 Animeren is best simpel Maargoed, een update van mijn kasteel, een beetje getextuurd en gerenderd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 jha maar een animatie ingame is niet zo simpel. je kasteel wort steeds mooier. mooie trapjes nu ook. maak je ook nog een duer in die toren ? zo aan 2 kanten zodat je er door kan lopen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) volgens mij moeten de muren hoger. zodat er een mannetje achter kan gaan staan en door de lagere gedeelte kan schieten. snap je?. Nee?. vraag het dan. nu kunnen ze als ze geluk hebben er net onder gaan liggen zo iets maar dan die andere muur ook Bewerkt: 3 april 2007 door EXIT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 LOL, laat me niet vragen hoe je dat hebt gedaan. Ik weet het, ik heb de trap en ladder niet goed gescaled, ik zal hem iets groter maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 Bunker voor Sci-Fi scene Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 Mooie render, komt hij ingame? Voor de rest allemaal mooie dingen zeker dat kasteel!ç Rivel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 Mooie render, komt hij ingame? Voor de rest allemaal mooie dingen zeker dat kasteel!çRivel Ik model alleen, ik doe niet meer aan modden, niks aan... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 Ik model eigenlijk ook alleen maar . Maar voor een mod zoals GLD zet ik ook wel iets ingame. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 Erg nice! Mod je allang? Rivel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 Stefan, netjes die kasteel. Het stelt niet heel veel voor moor het is een begin aan het treinperron voor MS, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts