Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Wow, dat zijn een paar schitterende modellen dude! Ik kan niet wachten tot je Spas 12 getextureerd te zien. Ik ben fan van dat wapen ^^. Ga je die geweren ook nog ingame zetten? Want ze zijn echt te über voor woorden, vooral render 2 & 3 ^_^

KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Daanoes:Weet je 100% zeker dat je alles zelf hebt gemaakt? Want het lijkt mij sterk dat een beginnende 3DS Max'er op zo een korte tijd zoveel models maakte. Ook vind ik het raar dat je waneer er gevraagd word over 'mats' (materials), je kompleet uit de lucht valt.. Kan je me bewijs via PB sturen dat je ze zelf hebt gemaakt? (en niet van bv een site gedownload) Ik twijfel er in ieder geval aan, maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben (bewijs me dus het tegendeel). ;)

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@Daanoes:Weet je 100% zeker dat je alles zelf hebt gemaakt? Want het lijkt mij sterk dat een beginnende 3DS Max'er op zo een korte tijd zoveel models maakte. Ook vind ik het raar dat je waneer er gevraagd word over 'mats' (materials), je kompleet uit de lucht valt.. Kan je me bewijs via PB sturen dat je ze zelf hebt gemaakt? (en niet van bv een site gedownload) Ik twijfel er in ieder geval aan, maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben (bewijs me dus het tegendeel). ;)

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Daar doelde op, sowieso als je iets maakt dan render je je models niet op 3 verschillende manieren.

Dat is duidelijk gedownload, weet niet waar hij over praat.

Downloaden > zeggen dat je het zelf gemaakt heb = rippen

rippen heb ik 1x gedaan > niet goed > niet doen.

Succes met het tegendeel bewijzen?

Welke modifier heb je gebruikt trouwens? :D

gotcha

Zoals ik al dacht.

Hier is je mooie "zelf" gemaakte gun te downloaden.

Ik google even naar het type geweer en kom direct op deze site uit.

En wat lijkt die render toevallig sprekend op jou model.

Hier is de mooie spas12 te downloaden waar je een standaard mat op gegooid heb en gerenderd heb.

Je usas12 is hier te downloaden *ook stom toevallig, lijkt er op die jij gemaakt heb*

En tot slot is hier je mooie sniper rifle te downloaden.

Verder ga ik niet zoeken, ik weet genoeg.

[edit]

Ik dacht dat je dat "mothership" zelf gemaakt had, zag er erg amateuristisch uit.

Blijkbaar ook niet <= *klik*

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

@Daanoes:Weet je 100% zeker dat je alles zelf hebt gemaakt? Want het lijkt mij sterk dat een beginnende 3DS Max'er op zo een korte tijd zoveel models maakte. Ook vind ik het raar dat je waneer er gevraagd word over 'mats' (materials), je kompleet uit de lucht valt.. Kan je me bewijs via PB sturen dat je ze zelf hebt gemaakt? (en niet van bv een site gedownload) Ik twijfel er in ieder geval aan, maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben (bewijs me dus het tegendeel). ;)

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Daar doelde op, sowieso als je iets maakt dan render je je models niet op 3 verschillende manieren.

Dat is duidelijk gedownload, weet niet waar hij over praat.

Downloaden > zeggen dat je het zelf gemaakt heb = rippen

rippen heb ik 1x gedaan > niet goed > niet doen.

Succes met het tegendeel bewijzen?

Welke modifier heb je gebruikt trouwens? :D

gotcha

Zoals ik al dacht.

Hier is je mooie "zelf" gemaakte gun te downloaden.

Ik google even naar het type geweer en kom direct op deze site uit.

En wat lijkt die render toevallig sprekend op jou model.

Hier is de mooie spas12 te downloaden waar je een standaard mat op gegooid heb en gerenderd heb.

Je usas12 is hier te downloaden *ook stom toevallig, lijkt er op die jij gemaakt heb*

En tot slot is hier je mooie sniper rifle te downloaden.

Verder ga ik niet zoeken, ik weet genoeg.

[edit]

Ik dacht dat je dat "mothership" zelf gemaakt had, zag er erg amateuristisch uit.

Blijkbaar ook niet <= *klik*

duh er zijn tutorials:S tuurlijk heb ik ze zelf gemaakt maar andere mensen hebben ze ook gemaakt oja nog een bewijz ik stuur wel de .max file en ook de textures die erbij horen!! :S:S verder heb ik geen bewijzen.

p.s ik stuur de .max file en de textures wel op !! :S:S :@ als je nou echt denk dat ik het niet heb gemaakt noem maar een wapen om naa te bootsen als je het dan nog niet gelooft nou dan weet ik het ook niet meer :S:S:@

Link to comment
Delen op andere websites

als je nou echt denk dat ik het niet heb gemaakt noem maar een wapen om naa te bootsen

nou maak dan maar eens een m2 50 caliber machine gun :D als je het echt selfgemaakt heb moet dat geen probleem zijn tog :)

Link to comment
Delen op andere websites

duh er zijn tutorials:S tuurlijk heb ik ze zelf gemaakt maar andere mensen hebben ze ook gemaakt oja nog een bewijz ik stuur wel de .max file en ook de textures die erbij horen!! :S:S verder heb ik geen bewijzen.

p.s ik stuur de .max file en de textures wel op !! :S:S :@ als je nou echt denk dat ik het niet heb gemaakt noem maar een wapen om naa te bootsen als je het dan nog niet gelooft nou dan weet ik het ook niet meer :S:S:@

Hey.

Kan je me dan a.u.b. die tutorials sturen omdat ik er graag ook eentje wil leren maken. :7

Zoals je al ziet kan ik er niks van:

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

duh er zijn tutorials:S tuurlijk heb ik ze zelf gemaakt maar andere mensen hebben ze ook gemaakt oja nog een bewijz ik stuur wel de .max file en ook de textures die erbij horen!! :S:S verder heb ik geen bewijzen.

p.s ik stuur de .max file en de textures wel op !! :S:S :@ als je nou echt denk dat ik het niet heb gemaakt noem maar een wapen om naa te bootsen als je het dan nog niet gelooft nou dan weet ik het ook niet meer :S:S:@

Als je tutorials had gevolgd zou je vast weten wat refs zijn enzo (en andere model begrippen), aangezien dat zeker uitgelegd zou worden in zo'n turorial. Ik weet het zelf ook niet hoor, maar ik show geen models die ik niet gemaakt kan hebben.

BTW: Ik ben bezig met een M4 Carbine, op mijn eigen manier :puh: Ik ben de functies van Gmax nog een beetje aan het ontdekken, en ik heb uitgevonden wat smoothen is :tu: Ook heb ik gewerkt met 'vertexen' of zoiets (editable poly converten en dan dat logootje met de puntjes). Het is een moeilijk model, en het zal er een beetje afgeraffeld uitzien, maar het is íets :) Ik zal een plaatje posten als ie 'showbaar' is. Nu heb ik alleen het magazijn, de kolf, de trekker, het middenstuk en het middelvisier. Het ziet er dus een beetje stom uit, dus als ik de grote lijnen af heb post ik een plaatje :)

Wat is eigelijk een 'render', hoe maak je het en kan het in Gmax? En hoe zorg je dat je zo'n 'scene'/achtergrond krijgt?

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Daanoes, je kunt waarschijnlijk niemand meer overtuigen hier. Ik geloof dat er niemand meer is die achter je staat.

Daarnaast weet je zelf ook best wel dat het niet zo slim is om vol te blijven houden dat je het zelf hebt gemaakt.

Je verhaal klopt niet meer als je doorgaat met liegen, Daanoes. Meestal zullen mensen die iets maken met een tutorial dat bij de eerste screen neerzetten. Ik denk dat je hiermee wilde bereiken dat iedereen je werk bewonderd en dat iedereen tegen je op kijkt. Misschien ben je een persoon die van complimentjes houd? Maar dan kan ik je vertellen, een complimentje is veel leuker als je het echt verdient hebt. Voorlopig ben je mijn vertrouwen in ieder geval kwijt.

Gizmo, Erg goed gevonden. Ook goed dat je aandacht hebt besteed aan het zoeken naar z'n werkjes. Daar zou ik nooit me tijd aan besteden. Maargoed, knap werk.

Ojah, Daanoes, als je commentaar hebt wil je dat dan per pm oplossen, dat bespaart een hoop onzin in dit topic. Bij voorbaar dank.

En als laatste heb ik ook nog de beloofde wires. De eerste is zonder meshsmooth en de tweede met meshsmooth. Ojah, en bij de tweede heb ik de binnekant ook al een beetje gemoddeld. Dus er zit wat tijdsverschil in. :engel:

post-9798-1194371806_thumb.jpg

post-9798-1194371946_thumb.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

als je nou echt denk dat ik het niet heb gemaakt noem maar een wapen om naa te bootsen

nou maak dan maar eens een m2 50 caliber machine gun :D als je het echt selfgemaakt heb moet dat geen probleem zijn tog :)

oke komt voor elkaar haha zullen jullie @#$%(degene die denken dat ik et niet heb gemaakt)wel toekijken.

srry :$

greetz daanoes.

Link to comment
Delen op andere websites

duh er zijn tutorials:S tuurlijk heb ik ze zelf gemaakt maar andere mensen hebben ze ook gemaakt oja nog een bewijz ik stuur wel de .max file en ook de textures die erbij horen!! :S:S verder heb ik geen bewijzen.

p.s ik stuur de .max file en de textures wel op !! :S:S :@ als je nou echt denk dat ik het niet heb gemaakt noem maar een wapen om naa te bootsen als je het dan nog niet gelooft nou dan weet ik het ook niet meer :S:S:@

Hey.

Kan je me dan a.u.b. die tutorials sturen omdat ik er graag ook eentje wil leren maken. :7

Zoals je al ziet kan ik er niks van:

van de ar-36b of usas12 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was wat aan't kloten :D

Had erna maar een ''auto'' van gemaakt :dans:

*afbeeldingen)

^Deze heeft slechter beeld, dus vandaar die bovenste. Zodat je wel ziet wat 't uberhaupt is :7

meschien kun je de achtergrond(BACKGROUND) in wit veranderen dat zou helpen.

>>> Door DaBeast: Geen afbeeldingen quote aub, anders word het zo onoverzichtelijk :7 .<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@-eend-: Leuke auto :puh: Is het zo'n auto met een boor voorop ofzo :clown: Ben je van plan hem ingame te gaan zetten?

Mijn verhaal:

Ik heb de grote lijnen af, ik ga nu aan de details beginnen. En heeft iemand nog tips voor dat ding wat je tegen je schouder zet (ik weet niet hoe het heet :puh: ), ik ben er op de een of andere manier niet tevreden mee.

En ik vraag het nog eens (stond ook in mijn vorige post, maar dat zal niemand wel gezien hebben): Wat is een render, en hoe maak je het in Gmax. En hoe 'show' je je model op zo'n achtergrond? Zo'n witte achtergrond bedoel ik. En wat kan ik beter doen: eerst texturen erop of eerst alles attachen? Ik heb alle models die dezelfde textuur moeten hebben alvast ge-attached, maar moet ik die ook al aan de andere attachen?

Ik heb nog geen texturen erop gedaan. Maar ik streef ernaar zo weinig mogelijk details op de texturen te maken (zoals R* doet), maar echt ook te modelleren. Zoals de veiligheidspal enzo. Anyway, hier is ie:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...