Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Cheetha,

Misschien is het mooier als je ''CJ Cars'' een beetje naar links schuift. Meer details zou ook leuker zijn.

@Timske,

Lol... No textures? :N Het ziet er wel grappig uit.

@Martyceha,

Mooi! Het lijkt me heel erg ingewikkeld om zoiets te maken.. Het zou alleen beter zijn als er meer licht zou zijn omdat het nu donker is. Je grond is heel erg mooi gemaakt.

@Karamanci,

Leuk zo'n klein huisje. Je kan beter een realistische gras texture gebruiken dan die groene.

Morgen ga ik verder met nog meer details en wat betere materials voor die stoel gebruiken..

Oja en Wazuup, bedankt voor je reactie en tip!

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

echt mooie bowling baan dude ^_^ wat zijn dat voor een tijdschriften die daar liggen ? :O

leuke huizejes heb je karamanci ga je daar nog een heel dorp/stad van maaken ?

ik weet niet wat mij bezielde normaal vint ik het niet leuk om een eiland te maaken maar vandaag ineens wel :7 nou ja fuck it mischien maak ik het nog wel af ook.

eilandzi6.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

"Pro."? Maak je model eerst eens fatsoenlijk af voordat je het post (als je een WIP post is 't wel OK, maar dit ziet eruit als een final)... Die hoeken zien er echt verkakt uit en de randen van het bankstel zelf lijken wel geslepen.

poepxk7.jpg

Normaal bestaat een bank niet uit één blok met kussens erop (die in dit geval ook nog eens in de lucht lijken te zweven en te klein zijn) maar uit een basis met kussens en dan nog een paar kleine kussens in de hoeken, meer voor de look. Kijk voortaan eerst eens plaatjes van banken om te zien hoe die in elkaar zitten en maak dan een eigen ontwerp.

Ojah, dit zijn allemaal gewoon tips :D !

@ Gangsta: Leuke update van je scene, die stoel links is vervangen door een betere, alhoewel deze lijkt op een afgekapt surfboard :D.. 't Plafond lijkt overigens wel een beetje op water, misschien werkt het als je er een soort van 'vervagende' maar toch glimmende reflectie op pompt. Verder nais render, leuke details als boekjes op de tafeltjes. Enneh, die groen/gele reflectie op de voer rechts van het midden klopt niet echt met die lamp. De reflecties op de bowlingballen zijn overigens top.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

"Pro."? Maak je model eerst eens fatsoenlijk af voordat je het post (als je een WIP post is 't wel OK, maar dit ziet eruit als een final)... Die hoeken zien er echt verkakt uit en de randen van het bankstel zelf lijken wel geslepen.

poepxk7.jpg

Normaal bestaat een bank niet uit één blok met kussens erop (die in dit geval ook nog eens in de lucht lijken te zweven en te klein zijn) maar uit een basis met kussens en dan nog een paar kleine kussens in de hoeken, meer voor de look. Kijk voortaan eerst eens plaatjes van banken om te zien hoe die in elkaar zitten en maak dan een eigen ontwerp.

Ojah, dit zijn allemaal gewoon tips :D !

@ Gangsta: Leuke update van je scene, die stoel links is vervangen door een betere, alhoewel deze lijkt op een afgekapt surfboard :D.. 't Plafond lijkt overigens wel een beetje op water, misschien werkt het als je er een soort van 'vervagende' maar toch glimmende reflectie op pompt. Verder nais render, leuke details als boekjes op de tafeltjes. Enneh, die groen/gele reflectie op de voer rechts van het midden klopt niet echt met die lamp. De reflecties op de bowlingballen zijn overigens top.

Ik bedoel ''pro'' tegen kees1991 xD. Ik ben echt niet pro hoor :puh:.

Maar weet jij waar tutorials zijn om alpha's te gebruiken?

Bewerkt: door karamanci
Link to comment
Delen op andere websites

@ Karamanci, Puma heeft nogal gelijk... laat je low poly wire eens zien.

@ Martijn, ziet er nogal lol uit. Je wordt beter. Maak eens niet rechte straten :D.

Wie raad van welke grote stad deze muren zijn krijgt een cookie :eten:.

Wallsof.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel ''pro'' tegen kees1991 xD.

mooie overgangen maaken tussen zant en gras is voor pro's zoals stefan dus dat maak ik lekker niet ^_^

eiland2nu7.jpg

BTW ik ga geen niewe TC maaken of zo hoor. deze chit komt ook niet ingame

^_^ maar ik ben een n00b hoor :7

ik denk dat het stefan City is :dans:

en wegen net met veel bochten is niet leuk want dan ben je zo lang bezig met maken 0_0

k ga nu even het strand aan leggen maar ook dat vind ik zaai dus mischien maak ik hem niet af :duh:

@ hieronder... jaja lach er maar om... kan ik tog niets aan doen :erm::cry:

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel ''pro'' tegen kees1991 xD.

^_^maar ik ben een n00b hoor :7

ik denk dat het stefan City is :dans:

en wegen net met veel bochten is niet leuk want dan ben je zo lang bezig met maken 0_0

k ga nu even het strand aan leggen maar ook dat vind ik zaai dus mischien maak ik hem niet af :duh:

LOL :D

Link to comment
Delen op andere websites

@karamanci: Leuke stad/dorp/straatje + huisje :) Zoals al gezegd, gras texture gebruiken. De bank is op zich ook wel goed, goed gesmoothed ook, maar het is toch zoals Puma al zei, gewoon zonder voorbeeld van een bank gemaakt.

Die "modder" texture is een bump map :sigaar:Wikipedia over bump mapping

@Gangsta: Tha Chair Iz Mutsj Bettah!!

@kees1991: Nice eiland :D Beetje rechthoekig, maar dat maakt niets uit, dat zijn de palm islands in Dubai ook :D

@stefaneke: Hoevaak heb je in het totaal gecloned? Vaak, maar dat maakt niet uit :) Goed ge -UVW'd :puh:

Ik denk dat die muren van Avatar- Stad zijn :)

Ik ben zelf ook weer opgeschoten hoor :) Uitlaat zit erop, voetsteuntjes, en de achterrem, net zoals verbeterde remklauw en verbeterde band.

motor4yh8.jpg

Vinden jullie trouwens dat die uitlaat door de beugel kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Sneak-Peak!

eilandje005ou2.jpg

Het "eerste" eiland van GLD.

Er komt nog veel meer rots op, en natuurlijk ook nog veel vegetatie en bebouwing.

Dit is natuurlijk slechts een kleine impressie van wat het werkelijk wordt, dus het wordt nòg veel beter!

-----

@karamanci:

Goed begin, kan mooi worden. Misschien moet je alle textures wat groter mappen. Voor 3d gras zou ik iets met alpha doen. Zo hebben ze het ook in SA gedaan.

@MartyCeha:

Het ziet er allemaal wel mooi uit, maar toch lijkt me dat frame iets te gammel. Ik zou alles wat dikker maken, want nu lijkt het alsof 'ie zo door zou kunnen buigen (dit geld dus ook voor die uitlaatpijp). Wel mooi wiel btw.

@Kees:

Bochtige wegen kunnen anders toch echt wel een mooi resultaat hebben hoor. :engel: Zo lang neemt dat nou ook weer niet in beslag om ze wat bochtiger te maken.

@Stefan:

Eigenlijk niets op aan te merken. Misschien wat schietgaten in de muren? Overigens is die muur wel ongelofenlijk lang. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tjah Nick.. je bent er ook al zooooo lang mee bezig met dat godvergeten eiland dat ik wel p0wnage moet zeggen :7. Hoelang ben je er nu al mee bezig?

@ MartyCeha, Je kan je tandwiel lekker weggooien. Ik heb nog nooit zo'n bebugged tandwiel gezien :{. Nouja... Ik heb het je eerder gezegd op msn :). Doe je best!

@ Karamanci, gebruik hair and fur modifier voor het gras. Doe wel een veiligheidsbril op.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...