Big-Bear Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Inderdaad, en ik vind hem niet eens mooi, simpel en 1-tonig, ik ie niet eens iets van een duur ofzo, of iets eromheen, jij maak volgens mij gewoon een box, hier en daar een cilindertje en een textuur erop en viola, besteed is iets meer tijd, krijg je ook mooiere eindresultaten
S-te-Fan Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Vind ik eigenlijk ook, ik steek alleen maar tijd en energie in een project als ik het leuk vind . Zoals dit projectje:
[Baz] Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hoe heb je daar textures op gezet dan, zo mooi?
SWYV Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 hier verse screenshots dat jij hen niet kan ruiken omdat ze zo vers zijn XD ik heb de planken tot 3D vormen gemaakt in low poly polygonen aantal tot nu al: 11995 polygonen
S-te-Fan Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Jammer dat je niet in 3dsmax werkt SWYV, dan werd ie veel mooier. Maar hij is nu al mooi . In ieder geval, ik heb dit ff snel voor White Gold gemaakt. (voor de LOL) Bewerkt: 26 mei 2007 door stefaneke
SWYV Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 altijd van dat onzin over mooier in 3ds max, als ik nu in 3ds max werkt met onervaren zou ik geen een blokje kunnen bouwen dus niks voor me + tis niet voor GTA, just for fun
S-te-Fan Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Het intereseert me totaal niks of een model voor GTA is gemaakt of niet... Maarja, als je 3dsmax eenmaal onder de knie heb , ik heb vandaag ook maar weer eens sketchup geopend en gekeken wat ik ervan gebakt had . (LOL, drie models op een dag)
Mythbuster Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Uber mooi SWYV! En ook wel lol Stefaneke
gybrus Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Omg @Stefan Heb je het gedaan met layers?? Ook weer iets van mij. =D Remake van iets uit het echt. Moddeling time:+/-45 min Voor mensen die nog niet hebben gezien wat het is. Het is een diamant. Ik heb een echte neppe diamant gepakt en die nagemoddeld. Het resultaat is boven deze alinia te aanschouwen. Rates&Comments? Grats,G PS:Nu even me site editten en daar mijn geile diamant op pleuren =D Bewerkt: 28 mei 2007 door Dhr.Gybrus
S-te-Fan Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Nope geen layers . 3D Studio max > Material editor Raytrace Mix Fallof Bump enz... . Moie Diamant jmmr nog geen textures.
Rivel Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Het ziet er übergeil uit, die diamant! Very NIce!
gybrus Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Nog even wat gemoddeld. Die hoed staat je goed zal ik maar zeggen. Moddeling time: 3 uur Rates&Comments? Grats,G
Big-Bear Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Slecht eerlijk gezegd, je ziet zo dat hij heel erg buggy is, je moet meer segments gebruiken, want nu ziet hij er ook nog is erg hoekerig uit
gybrus Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Slecht eerlijk gezegd, je ziet zo dat hij heel erg buggy is, je moet meer segments gebruiken, want nu ziet hij er ook nog is erg hoekerig uit Tegen wie heb je het en over wat heb je het ?? Diamant-- Nee is niet buggy lichtinval is verkeerd en waarom een ronde diamant?? Diamanten horen hoekig te zijn. Hoed-- Echt hoekig lijkt het mij niet :O En waarom nou weer buggy? er zijn geen dubbele vertexen... :O en eigenlijk is het gewoon een geextrude plane. =D Iets anders-- Ja dat moet jij dan even zeggen. Grats Bewerkt: 28 mei 2007 door Dhr.Gybrus
Recommended Posts