Twenty Eyes Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Gybrus, die hoed is erg mooi. Qua modellingwerk is de hoed perfect. Alleen had je beter alles eerst een beetje kunnen smoothen. Dat doe je zo, selecteer je model. Klik op Polygon en dan op Ctrl+A. Scroll daarna je venster rechts naar beneden totdat je bij Polygon Properties aankomt. Klik daar op auto smooth. Veel succes, en ik hoop dat de hoed er mooier uit gaat zien. Bewerkt: 28 mei 2007 door Twenty Eyes
Big-Bear Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Slecht eerlijk gezegd, je ziet zo dat hij heel erg buggy is, je moet meer segments gebruiken, want nu ziet hij er ook nog is erg hoekerig uit Tegen wie heb je het en over wat heb je het ?? Diamant-- Nee is niet buggy lichtinval is verkeerd en waarom een ronde diamant?? Diamanten horen hoekig te zijn. Hoed-- Echt hoekig lijkt het mij niet :O En waarom nou weer buggy? er zijn geen dubbele vertexen... :O en eigenlijk is het gewoon een geextrude plane. =D Iets anders-- Ja dat moet jij dan even zeggen. Grats Diamant: Daar heb ik het niet over Hoed: Je bent wel erg dom als je niet ziet dat dat er buggy uit ziet, het lijkt net of je alle vlakjes met sketchup heb gemaakt, en die zo in max geimporteerd heb, dat hoort niet hoor;) Iets anders Waar slaat dit op? Kan je niet tegen kritiek klein kind
gybrus Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Stfu ik voel me niet aangesproken als kleinkind dus stil jullie nu met 2 smooths inplaats van 1 :O Nog een vergelijkenis
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Puma hoe oud ben je nou zeg? Waar slaat dat op, leuk voor je dat je met sketchup modelled, alleen ik vind het een bagger progamma, iedereen zijn eigen mening, als jij het lekker vind modellen, nou fijn voor je.En nu weer ON topic ja Om eerlijk te zijn ben ik het wel eens met die andere mensen. Ik weet niet hoor maar ik zie echt geen bugs bij die hoed. Het enigste is dat hij wat lowpoly is en niet gesmooth is waardoor je de vertexen ziet. En waarschijnlijk is hij gemaakt met editable mesh, waardoor de poly's word dubbel gevouwen als het ware. Zoals Twenty eyes als zei, als je hem smooth met turbosmooth of meshsmooth dan word hij veel mooier al. @Gybrus Kan je je wireframe posten? Daaraan kan je zien of het polygons heeft of 5 sides poly's(zorgt voor bugs in je geometrie) Bewerkt: 28 mei 2007 door ~> GizmO <~
PizzaTonno Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Ice tea is echt lekker trouwens. Bewerkt: 29 mei 2007 door PizzaTonno
Blastov Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 PizzaTonno, waarom pwn je zo mien jong ? Als je nog is een gta project wil joinen weet je waar je moet zijn he, MS[/font]
kees1991 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) het is een mooi ding hoor pizzaman. maar wat is het eiglijk. ik denk dat het een brug word. maar da weet ik niet zeker. zijn wij hiero niet een beetje aan t spamen met GTA MS dat iedereen die goed kan modden met 3d max echt moet joinen ?? btw als je models maak hoef je ze niet eens zelf ingame te zetten bij ms. dat willen wij ookwel doen. je kan gewoon voor je hobby modden en wij zetten t in game.[/font] om niet helemaal te spamen show ik hier nog ff een schreen model niet helemaal zelf gemaakt. maar wel 100% getextuurt en gerestaureerd wand hij was echt helemaal kapot en zo. het is een reuzenrad voor iedereen die t nog niet zag. en die komt uit t spel stalker. maar daar stont die zo weg te rotten dus ik dacht: hey die rip ik ff en gerestaureerd heb dan. nou das aardig geluckt denk ik. BTW deze komt in de mod GTA MS. Bewerkt: 29 mei 2007 door kees1991
PizzaTonno Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Leuk dat je dat vraagt Kees, mss dat deze screens het wat duidelijker voor u maken. Your cincerely, Martijn.
Jorge_F Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ziet er erg goed uit Tonijntje, waarvoor maak je hem ?
PizzaTonno Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Goeie vraag, waarschijnlijk nergens voor aangezien ik toch geen zin heb om het ingame te zetten. T_T
Rivel Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Dat reuezenrad is übergeil, ook dat van jouy Pizzatono! KUTGW!
Jozz Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik heb een gebouwtje gemaakt in sketchup, textures heb ik van internet en ik ben nog 3ds max8 aan het leren
Puma Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Doe me een lul lol en scale die textures even.. Verder wel leuk gebouwtje, maar er mist veel details, en wat meer 3d zou ook wel leuk zijn..
[Baz] Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Ik heb een gebouwtje gemaakt in sketchup, textures heb ik van internetPLAATJE Xd en ik ben nog 3ds max8 aan het leren Haha, Jozz, ik heb je op msn van parkour Haha parkour forum geloof ik Bewerkt: 30 mei 2007 door [Baz]
Recommended Posts