Jozz Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik heb een gebouwtje gemaakt in sketchup, textures heb ik van internetPLAATJE Xd en ik ben nog 3ds max8 aan het leren Haha, Jozz, ik heb je op msn van parkour Haha parkour forum geloof ik Ooo, ben jij dat
Puma Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Velgje hier, velgje daar.. Sketchup eh..? Bewerkt: 30 mei 2007 door Puma
TOMMIE Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 hey netjes rivel hier mijn eerste creatie, ben bezig alle basics van 3dmax te leren te teveel kritiek hé tom
S-te-Fan Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Ok. 1. Gebruik anderetextures, deze zuigen zwaar. 2. lkkr hobbelig terrein. 3. Render je model. 4. Kijk in de Master Tutorial List. 6/10 (Dit zijn tips om je models beter te maken...) Bewerkt: 30 mei 2007 door stefaneke
kees1991 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 lekker aardig weer stefan. ik zie dat je 3d max gebruikt. nou om je model beter te laten zien moet je eens een keer op F9 drukken. dan krijg je dus een render. stefan die textures zuigen niet maar hij heeft niet de UVW map gebruikt. ga eens modifiers - UV cordinats - UVW map. dan klik je op box en dan een getal. net zo lang tot dat de texture goet zit. verder voor je eerst model ziet het er best goet uit hoor
TOMMIE Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) hey stefaneke en kees dank jullie voor jullie advies. ik heb wel uvw map gebruikt, maar ik moet nog leren, hoe het helemaal in elkaar zit en het werkt. de textures zijn ff snel van internet gedownload, maar nu heb ik de echte gta textures. mijn inspiratie is de videotut van H. bardley, die ik bij deze wil bedanken voor zijn goede tut. tom P.S "oefening baart kunst" ----edit------ tevens bedankt voor de "F9" tip; Bewerkt: 30 mei 2007 door TOMMIE
PizzaTonno Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Leuk om te zien hoeveel je uit Sketchup weet te halen Puma. Toch raad ik je echt aan om is in 3ds max te kijken, je zou er denk ik best goed in kunnen worden als je er wat tijd in zou steken. Maar goed, Watch & learn: Ofzo Doe ff vergroten voor een wat hippere kwaliteit. Your faithfully, Martijn *Eedietje, die hippe vlaggen worden natuurlijk nog wel verschillend van elkaar enzo.. Bewerkt: 30 mei 2007 door PizzaTonno
Jorge_F Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Zo jammer als je dit niet in San Andreas gaat zetten Kaasje, dit is zo goed . Zo ken ik jou weer . Je kan btw trouwens wel zien dat je druk moet leren voor je examens .
AwiVC Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik ben net nieuw in de "Moddeling-Scene" en ik leer het van Apple-Mac, google en de MTL. Hier een schroevendraaier die ik net in mekaar heb gedraait, ik denk niet dat ik hem nog ga texturen, daar vind ik m niet echt mooi genoeg voor
Rivel Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Nice, zker voor een beginner, maar hij is nogal lang, die tang!
kwaakje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Dit is een model van mij. Ik ben nog een complete amateur, ik heb nu net 3Ds Max 9 1 dag, en door een tutorial heb ik dit kunnen maken. (Iets met edit poly ofzo). Nu heb ik 1 vraag: Hoe krijg je textures op dat gebouw? Ik las al wel wat met UVW Mappen, en Material Editor. Ik heb al wel wat geprobeert met Material Editor, maar dat lukt niet echt bij mij. Alvast bedankt. Edit: Nog een vraag, hoe krijg je dat "Eindplaatje" met schaduw? Dat is wel erg mooi Bewerkt: 31 mei 2007 door kwaakje
Rivel Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Dit is een model van mij. Ik ben nog een complete amateur, ik heb nu net 3Ds Max 9 1 dag, en door een tutorial heb ik dit kunnen maken. (Iets met edit poly ofzo). Nu heb ik 1 vraag: Hoe krijg je textures op dat gebouw? Ik las al wel wat met UVW Mappen, en Material Editor. Ik heb al wel wat geprobeert met Material Editor, maar dat lukt niet echt bij mij. Alvast bedankt. UVW mapping tut. volgen, vind je zeker in zonze MTL!
kees1991 Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Dit is een model van mij. Ik ben nog een complete amateur, ik heb nu net 3Ds Max 9 1 dag, en door een tutorial heb ik dit kunnen maken. (Iets met edit poly ofzo). Nu heb ik 1 vraag: Hoe krijg je textures op dat gebouw? Ik las al wel wat met UVW Mappen, en Material Editor. Ik heb al wel wat geprobeert met Material Editor, maar dat lukt niet echt bij mij. Alvast bedankt. UVW mapping tut. volgen, vind je zeker in zonze MTL! leker dan... ben je hier net niew op het forum wort je verteld dat er een tut staat in de MTL... wat the hell is MTL. MTL is master futorial list en die staat hier net boofen dit topick. een tut op te textures kan je hierfinden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...amp;hl=tutorial en dan de eena laaste post.
gybrus Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Hallo, Het heeft een beetje lang geduurt maar, dat komt omdat ik door de weeks niet op de pc mag . De wire: Totale tijd aan gewerkt: 2 a 3 uur. Aantal vertexen: rond de 6500. Modding methode: Editable poly. Doel: Kleding stuk voor de hoofdpersoon van MS. Andere: Waarschijnlijk gebruik ik de lowpoly verzie.. maar dat staat nog niet vast. Meer screens: G-style site. onder media Grats,G EDIT: Ziet er goed uit, erg clean.Big-Bear, leg mij nu eens uit waar je de bugs ziet? Dank :END Bewerkt: 1 juni 2007 door Dhr.Gybrus
Recommended Posts