Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nice suitcase, now start modelling in 3dsmax you motha******.

Ik heb geprobeerd de suicide squad na te modellen uit Life of Brian :7.

2e scene 0:20

suicidesquad.jpg

En m'n tank...

tankman.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@stefaneke: Ik wil die gozer echt getextured zien :tu: Ik ben ook erg benieuwd naar die tank, niks op aan te merken tot nu toe :tu:

2w6uq03.jpg

Helmpje, NIET gerenderd. Textures heb ik zelf gemaakt, voor GTASA ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

@stefaneke: Ik wil die gozer echt getextured zien :tu: Ik ben ook erg benieuwd naar die tank, niks op aan te merken tot nu toe :tu:

bbqplaatje

Helmpje, NIET gerenderd. Textures heb ik zelf gemaakt, voor GTASA ^_^

Textures? welke textures? :puh:

Bewerkt: door MFCL
Link to comment
Delen op andere websites

Die strontkleur, das een texture :puh: Met diepte enzo, zodat je in GTA nog wat er van ziet.

Edit: Ik heb 'm ingame gekregen :O

25yyqnk.jpg

Binnenkort tut schrijven?

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Die strontkleur, das een texture :puh: Met diepte enzo, zodat je in GTA nog wat er van ziet.

Edit: Ik heb 'm ingame gekregen :O

img

Binnenkort tut schrijven?

Nah een helm ingame zetten is niet moeilijk :puh:

Maar issie niet een beetje te groot voor CJ's niggerkop? :7

Bewerkt: door MFCL
Link to comment
Delen op andere websites

Die strontkleur, das een texture :puh: Met diepte enzo, zodat je in GTA nog wat er van ziet.

Edit: Ik heb 'm ingame gekregen :O

25yyqnk.jpg

Binnenkort tut schrijven?

\

schrijf maar tut ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Helm is best leuk en bol :puh: En op de achtergrond is dat die mod waar je niets over mocht vertellen? :7

:$

Ben begonnen met de tut :) Zal zo nog een plaatje posten van.. uhm... iets :puh:

@Hieronder: Heel lief dat je het zegt, maar ik vind het niet zo leuk dat je meteen de conclusie trekt dat ik het via MFCL heb geleerd die het weer van jou heeft geleerd. Ik heb dit riggen van kleding zelf geprobeerd, zelf geoefend. Trial and error. Ik heb een paar tuts gevold op GTAForums, maar dit legde lange na niet uit hoe je dit moest doen. Kan je volgende keer even eerst even vragen hoe ik het gedaan heb voor te zeggen dat ik het weer eens niet zelf heb gedaan, omdat niemand dat zeker kan? Omdat we alles geleerd moeten hebben van iemand anders, meestal van jou? Toen ik jou nog vroeg of je ervaring had met kleding of kapsels maken zei je zelf 'nee', en heb ik niks meer door gevraagd of gedaan. Dus wat weer van jou geleerd?

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort tut schrijven?

Waarom ga je een tut schrijven over iets dat je net hebt geleerd? Als mensen met vragen komen kun je die niet eens beantwoorden, omdat jouw niveau simpelweg even hoog ligt als dat van de persoon die de tutorial volgt. Je moet, naar mijn mening, pas een tutorial schrijven over iets als je datgene voor bijna 100% snapt en het aan iedereen uit kunt leggen en alle vragen kunt beantwoorden die ze stellen. Daarbij snap ik niet waarom je een tut gaat schrijven over iets dat je van iemand anders hebt geleerd, want die persoon (laat me raden, je hebt het via MFCL geleerd die het weer van mij heeft geleerd) weet er waarschijnlijk meer vanaf dan jij..

Leuk helmpje; pas de schaal aan, zet er een paar logo's op en een bril en je hebt een leuke mod :).

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort tut schrijven?

Waarom ga je een tut schrijven over iets dat je net hebt geleerd? Als mensen met vragen komen kun je die niet eens beantwoorden, omdat jouw niveau simpelweg even hoog ligt als dat van de persoon die de tutorial volgt. Je moet, naar mijn mening, pas een tutorial schrijven over iets als je datgene voor bijna 100% snapt en het aan iedereen uit kunt leggen en alle vragen kunt beantwoorden die ze stellen. Daarbij snap ik niet waarom je een tut gaat schrijven over iets dat je van iemand anders hebt geleerd, want die persoon (laat me raden, je hebt het via MFCL geleerd die het weer van mij heeft geleerd) weet er waarschijnlijk meer vanaf dan jij..

Leuk helmpje; pas de schaal aan, zet er een paar logo's op en een bril en je hebt een leuke mod :).

Mag ik reageren?

Ik denk dat Beagle deze tut heeft geschreven omdat er nog geen een tutorial hierover was.

Zo kunnen meer mensen het leren, en misschien heeft Beagle het wel zichzelf aangeleerd.

En volgens mij heeft Beagle al heel wat ervaring met riggen, hij heeft toch ook een topic waar hij zijn eigen skins showed?

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...