MFCL Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 OF we gaan deze discussie ergens anders houden en weer models showen
Puma Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Het was een subtiele afdwaling van het onderwerp Anyway: Fail bij het ingame zetten, het blauwe moest carcols worden en dat was het niet, plus de rest van de textures werkten niet. Dat figuurtje in het midden kwam er bij toeval uit, maar het staat wel grappig, vind ik. Bewerkt: 24 mei 2009 door Puma
Beagle Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Die moet je wel echt ingame krijgen, die is tof Hoeveel poly's heeft die (weet niet zeker of je in Sketchup een polycounter hebt maarja )? Alleen de binnenkant van het wiel flipt een beetje, want daarboven loopt het witte niet door
Puma Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Kleine 3500 poly's, valt nog wel mee dus. Ik ga een nieuwe poging doen om 'm ingame te zetten.
gybrus Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) en nee het wordt geen alien @MFCL: dat hoort bij de character (en nee het is niet de crimson chin uit Farly odd parents?) Bewerkt: 24 mei 2009 door gybrus
gybrus Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 guess what een oor.. alleen de basis eigenlijk de vorm word nog drastisch verandert.
MartyCeha Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Tijdje niet meer gekeken hiero @Beagle: Nice helmpje, alleen wat rare bobbels erin, of hoort dat? @danny18: w00t ik zie vers moddeling talent Nice man, KUTGW @stefaneke: Je weet dat ik vind dat het mooi is. @gybrus: Verrie naais, zoiets lukt mij nooit. Beetje letten op de overgang tussen de twee helften van het gezicht. Verder wil ik eens een unsmooth wire zien En ik moet eigenlijk ook weer eens gaan anfangen zu modellen
Beagle Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) @Gybrus: ooh, mooi oor Mag ik hem unsmoothed zien? [i m g ]http://i42.tinypic.com/2dwf7d0.jpg[/ i m g] 1986 Chevrolet Monte Carlo SS Coupe Edit: Laat maar zitten, ik laat het wel zien als het af is. Bewerkt: 1 juni 2009 door Beagle
Puma Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Nu zonder smooth? [Edit] Had niks te doen en ging dus maar objects uit SA aan elkaar plakken en als voertuig ingame zetten. Heb het niet heel netjes gedaan, want de helft van de textures doet het niet. Verwacht niet dat ik dat ga fixen, dit was gewoon voor de lol. Bewerkt: 1 juni 2009 door Puma
MFCL Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Volgensmij haalt dit heel veel herinneringen op als ik CTR zeg Compleet ge-remodeled door mij Hij is bijna klaar voor ingame Bewerkt: 2 juni 2009 door MFCL
Puma Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik zou niet weten wat CTR is, maar het ziet er in ieder geval goed uit. Voor mij is het gewoon een Mariokart.. Je stoel mag wel wat smoother, hij is vrij hoekig gebogen in vergelijking met de smootheid van de knalpijpen bijvoorbeeld.
S-te-Fan Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Hij moet gewoon smoothing groups gebruiken bij dat excellente modelletje van hem.
MFCL Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik zou niet weten wat CTR is, maar het ziet er in ieder geval goed uit. Voor mij is het gewoon een Mariokart.. Je stoel mag wel wat smoother, hij is vrij hoekig gebogen in vergelijking met de smootheid van de knalpijpen bijvoorbeeld. Ja de stoel suckt omdat ik ook suck als het om een stoel ofzo gaat En CTR is Crash Team Racing (oud spel voor de psx, speelde ik toen ik 5 was ik moest gewoon ff een modeltje maken )
danny18 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) @Puma : een leuke ''homade'' auto of wat het ook is... Ik zelf vind het een beetje op een vuilnis wagen. @MFCL : mooi gedaan. Ik zelf kan niks meer doen windows moest opnieuw worde geinstaleerd dus dat word effe geen 3ds max modellen meer posten Bewerkt: 3 juni 2009 door danny18
Recommended Posts