Timske Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 @ Puma, lachen ding man Kun je een keer in tutorial maken hoe je een wagen ingame zet @ MFCL, mooie kart Alleen nog bandjes en velgjes en hij kan ingame
Beagle Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) @MFCL: Heel mooi karretje, moet me erg denken aan de karts van Mario kart. Je moet zoals Stefaneke al zei het wel smoothen, in 3DS Max zouden we het met Smoothing Groups doen, geen idee hoe het in Sketchup heet. Ik ben er benieuwd naar het resultaat van de velgen @Puma: Vind het wel jammer dat de textures het niet goed doen, als je die zou fixen zou het nog best een funmod kunnen zijn ------------------------------ Vandaag heb ik wat serieuzer naar animatie gekeken, dit is het resultaat: Ja, het is niet zo mooi, maar ik ben er blij mee voor een eerste echte animatie. Moet alleen de graph editor onder de knie krijgen zodat ik een beetje wat mooiere bewegingen kan maken. Bewerkt: 6 juni 2009 door Beagle
Beagle Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost, maar als ik 'm edit merken veel mensen het niet :$ Nieuwe Freeway voor GTA San Andreas. Ik wilde 'm ook even mooi renderen, maar omdat ik in het begin puur voor in GTASA ging, zijn sommige dingen dus niet mooi afgewerkt of simpelweg 'mooi' Oja en hij heeft nog geen wielen, die vind ik toch zo lastig om mooi te maken voor motors Enne, die spatborden worden nog hol. Had geen zin in. Zoals je hier boven ziet zit er rechts bij de gele een bug bij het stuur, daar is een stukje oranje Vray Bewerkt: 7 juni 2009 door Beagle
gybrus Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Dat stukje oranje is de reflectie van de rode motor in de gele.. Je ziet dat alleen bij de gele omdat de blauwe te donker is en je de reflectie zijde van de rode niet kan zien op je render. Bewerkt: 7 juni 2009 door gybrus
Puma Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Beagle, leuk gedaan, maar hoeveel hiervan is echt jouw werk? Niet in de zin van rippen, maar in de zin van originele models gebruiken. Iets geeft mij namelijk het idee dat je het originele model hebt aangepast . Desalniettemin is het een mooi plaatje geworden, ook al zou het niet helemaal jou werk zijn (zou kunnen). Iets hoeft niet per sé zelf gemaakt te zijn om mooi te zijn . Bewerkt: 7 juni 2009 door Puma
007 RoadRunner Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Modelletje van een Mexo-American gebouw uit de spaans coloniale tijd dat ik aan het maken ben. Hier een paar plaatjes waar ik met renderen heb geëxperimenteerd. Wees gerust zo vrij om te commenteren.
Beagle Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Beagle, leuk gedaan, maar hoeveel hiervan is echt jouw werk? Niet in de zin van rippen, maar in de zin van originele models gebruiken. Iets geeft mij namelijk het idee dat je het originele model hebt aangepast . Desalniettemin is het een mooi plaatje geworden, ook al zou het niet helemaal jou werk zijn (zou kunnen). Iets hoeft niet per sé zelf gemaakt te zijn om mooi te zijn . En welk origineel model zou ik dan gebruikt moeten hebben? Misschien dat je dit denkt omdat ik opeens met Vray aan het renderen ben of dat ik meestal misschien niet van die uitgebreide of mooie (vind ik zelf dan) models show maar ik wil je gerust een wire geven of iets anders om te bewijzen dat dit model 100% door mij gemaakt is. Overigens zou ik als ik een ander model voor iets gebruikt zou hebben, zou ik dat er bij vermeld hebben. Ik ben in ieder geval dat je het mooi vind @Hierboven: Ziet er goed uit, mooi gerenderd. Ik vind de render van buiten alleen niet zo mooi, beetje overbelicht en weinig schaduwen buiten. Binnen is ook erg mooi, vrij donker maar geeft een goede sfeer Ben benieuwd hoe het eruit ziet ------------------------------------------- Update, niet gerenderd met V-ray: Wielen moeten nog beter gesmoothd worden, ik heb spaken gemaakt, en een nieuwe koplamp (vorige was een lelijk gesmoothd rotding ). Verder nog een paar aanpassingen zoals de spatborden een beetje veranderd, en wat kleinere dingen.
S-te-Fan Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 (bewerkt) zomgz p0wnage Ben. Hoeveel minuten werk zit daar in? @ Roadrunner, WTF, vette renders! ERG goede belichting! Ik wouw zelf maar eens wat met renders kloten. Bewerkt: 10 juni 2009 door stefaneke
Beagle Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 zomgz p0wnage Ben. Hoeveel minuten werk zit daar in? Eh... Zou het eigenlijk niet meer weten, misschien 2-3 dagen? Geen idee eigenlijk. [pic]Ik wouw zelf maar eens wat met renders kloten. Wow, ziet er prachtig uit Als je de muur textured ziet het er nog mooier uit Heb je die rotsen ook helemaal gemodelt, of met een of andere plugin óf met een bump (bump lijkt me sterk maar ik heb geen idee)? En met wat/hoe heb je het gerenderd? Prachtig Motor ~af, denk dat ik het weer ga renderen met Vray en dan texturen voor San Andreas.
S-te-Fan Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Mental ray en dan in de material map een diplacement map gebruiken. De rotsen moeten een zandsteen kleur krijgen, zoals in dit platje: De muren mogen idd hoger. Bewerkt: 11 juni 2009 door stefaneke
Puma Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Blablabla Ok, dan kan ik alleen maar zeggen dat ik het een goed model vind. Ik had dit niet van je verwacht, omdat ik dergelijke models nog nooit eerder gezien had van jou. Leuk hoe je het gemodeld hebt, hoe je het model hebt opgebouwd. 'Basis'models als cilinders bijv. heb je goed gebruikt, terwijl het er niet simpel door uit gaat zien. Stefaneke, van jou ben ik eigenlijk wel beter gewend .. De textures zijn te donker en brengen niet het effect zoals je op het voorbeeld laat zien. Probeer de textures meet hetzelfde te krijgen. Vooral het water is erg donker en koud, als je dit een kleurigere texture geeft fleurt dat het geheel al een stuk op. Natuurlijk is het WIP maar ik hoop dat je dat nog gaat veranderen. Powerboatje, na een klein uurtje werk: Net begonnen dus. Heb niet echt een voorbeeld, maar dit bracht mij op het idee en zoiets zal het ook worden, alleen een beetje 'huiselijker':
Remi-X Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Powerboat? 20 Sec. Zit er trouwens goed uit je boot. Alleen, ik verwacht dat jij zo'n boot in een kwartiertje kan maken, aangezien dit er nog niet al te moeilijk uit ziet Bewerkt: 12 juni 2009 door Remi-X
Beagle Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Ok, dan kan ik alleen maar zeggen dat ik het een goed model vind. Ik had dit niet van je verwacht, omdat ik dergelijke models nog nooit eerder gezien had van jou. Leuk hoe je het gemodeld hebt, hoe je het model hebt opgebouwd. 'Basis'models als cilinders bijv. heb je goed gebruikt, terwijl het er niet simpel door uit gaat zien. Dank je De speedboat gaat denk ik wel lukken, alleen wat ik op het plaatje zie en jou model zie is dat de 'cabine' waar je in gaat zitten misschien wat te smal is, of de boot moet enorm worden Daar pas je denk ik niet in, en die mooie bobbel is een mooi idee maar daardoor past er in dít geval nog minder in. Ben benieuwd wat je er van maakt Me Ik moet nu even tenissen, ik edit de post zo meteen voor mijn rotzooitje
Puma Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Updateje: Ik zit te twijfelen of dit smooth genoeg is (nog geen smoothing tools ofzo gebruikt, gewoon met de hand gemodeld) voor ingame, of dat ik er dus een smooth overheen gooi: Wat denken jullie? Zonder smooth 'pas' 528 poly's.. Bewerkt: 12 juni 2009 door Puma
MFCL Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Zoals ik al zij op MSN... Het is een grote smooth-klomp, het heeft geen scherpe randen waardoor het niet echt op een boot meer lijkt
Recommended Posts