danny18 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 (bewerkt) Gebruik HDRI! Which is? :$ http://en.wikipedia.org/wiki/HDRI Hier 2 links waar je hdri kan krijge : link 1 link 2 Bij link 1 zou je denken dat je het niet kan download maar je moet gewoon klikken op скачать Bewerkt: 15 juni 2009 door danny18
.Senne Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Woei, thanx. Ik zal dat morgen eens uitproberen. Pet-fles in 5 minuten: deze keer wel zelf gemaakt. Ziet 't er een beetje PVC uit?
danny18 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Woei, thanx. Ik zal dat morgen eens uitproberen.Pet-fles in 5 minuten: deze keer wel zelf gemaakt. Ziet 't er een beetje PVC uit? *plaatje* Leuke fles, euh of het op een pvc lijkt nee tenzij er doorzichtige pvc is.
.Senne Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Gewoon een pet-fles, doorzichtig plastic. Een alledaagse waterfles dus.
kees1991 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Keessie: Moest even lachen toen ik 'bood' las, maar ik weet dat je er niks aan kunt doen i.v.m. dyxlexie.[/font] Leuk begin.. Tsjah wat moet ik meer zeggen xD? Ik hoop dat je je map tactisch opbouwt. Wat wordt het voor een omgeving? bood of boot wat maakt t uit als die maar mooi word en dat word die ik weet nog niet wat voor een omgeving maar ik den oud en verot. in gta ? k weet niet als iemand zin heeft om m te gaan texturen en in gta te propen mag die dat van mij doen ik stuur hem wel op dude mooie stoelen erg nice gerendert. Galiorix zou leuk zijn als je koelkast straks ook kan loopen en er zou dan grolch in zitten
.Senne Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Een beetje Chrome effect proberen maken: De omgeving waren 4 muren, en het ziet er nu nog niet de juiste kleur uit. Moet ik nog even aanpassen in de shine-kleur.
Timske Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Een beetje Chrome effect proberen maken:De omgeving waren 4 muren, en het ziet er nu nog niet de juiste kleur uit. Moet ik nog even aanpassen in de shine-kleur. Nice, hoe maak je dat met Vray? >>> Door DaBeast: Geen afbeeldingen quoten!<<<
.Senne Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Beginnen met te snappen wat al die instellingen betekenen, dan een beetje zitten klooien tot je 't allemaal snapt, en als laatste het ietwat onder de knie krijgen en veul uitproberen.
Beagle Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 mijn Walking Fridge : Ziet er goed uit, maar ik denk dat het nog mooier word als je een mooie reflectie gebruikt voor de material Een beetje Chrome effect proberen maken:De omgeving waren 4 muren, en het ziet er nu nog niet de juiste kleur uit. Moet ik nog even aanpassen in de shine-kleur. 4 Muren, maar 't lijkt ook alsof je een fake reflection hebt gebruikt, maar kan het mis hebben Het is trouwens wel een typisch 3DS Max theepotje Of wacht, dit is 3DS Max Ö -------- Kroontje Hij moest eigenlijk plush materials krijgen zoals deze: Maar, ik vind reflecterende materialen leuker. Trouwens ook voor het eerst met Vray lights gewerkt
.Senne Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 4 Muren, maar 't lijkt ook alsof je een fake reflection hebt gebruikt, maar kan het mis hebben Het is trouwens wel een typisch 3DS Max theepotje Of wacht, dit is 3DS Max Ö Ö! Wat bedoel je met fake reflection? Het enige dat in m'n scene stond, was die theepot, een vloer, 4 verticale muren en een plafond met een klein gat in (anders is de render compleet zwart). En het enige dat ik gedaan heb, is wat met de material settings zitten kloten, zodat het een chrome look kreeg en alles mooi weerspiegelde. En nee, het is niet 3ds max, maar op en top Sketchup! Leuk mutsje trouwens, ik vind 't overigens mooier op jouw render dan op de afbeelding eronder. Die schijn/reflection erop ziet er veel beter uit dan pluche stof.
Beagle Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) Thanx! Ik vind het een prestatie dat je het zo hebt kunnen maken dat het net 3DS Max lijkt Alleen chroom materiaal heeft meestal specular hightlights, en iets minder reflectie én is wit/grijsachtig. Een fake reflection is niet iemand bedriegen ofzo, maar een plaatje gebruiken als omgeving voor die reflectie. Zo reflecteer je niet de echte objecten in de scene, maar dat plaatje. Dit kan handig zijn in gevallen dat je niet meerder voorwerpen in de scene hebt. Ik heb nog een mooiere render gemaakt: (Vind ik dan ). Ik ga 'm trouwens ingame zetten, met gebakken textures Natuurlijk geen VRay materiaal, en al helemaal geen reflecterend materiaal baken, dat ziet er niet uit Bewerkt: 16 juni 2009 door Beagle
.Senne Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Thanx! Ik vind het een prestatie dat je het zo hebt kunnen maken dat het net 3DS Max lijkt Alleen chroom materiaal heeft meestal specular hightlights, en iets minder reflectie én is wit/grijsachtig. Een fake reflection is niet iemand bedriegen ofzo, maar een plaatje gebruiken als omgeving voor die reflectie. Zo reflecteer je niet de echte objecten in de scene, maar dat plaatje. Dit kan handig zijn in gevallen dat je niet meerder voorwerpen in de scene hebt.Ik heb nog een mooiere render gemaakt: *plaatje* (Vind ik dan ). Ik ga 'm trouwens ingame zetten, met gebakken textures Natuurlijk geen VRay materiaal, en al helemaal geen reflecterend materiaal baken, dat ziet er niet uit Dat was inderdaad de bedoeling, rendertjes schieten zoals dat ook kan in 3DS Max. Ik weet dat 't nog niet op punt staat, maar op dit moment is 't gewoon om uit te proberen. Ik moet nog wat meer klooien met de instellingen en al die boel, maar dat komt wel in orde. Spijtig genoeg zijn er weinig tot geen bruikbare tuts te vinden voor Vray in Sketchup, en moet ik alles zelf leren door uit te proberen. De render is inderdaad mooier, alleen een tikkeltje overbelicht aan de linker kant. Ik heb mijn eerste model op 3d warehouse geplaatst, check it out: >>green perrier bottle<<
S-te-Fan Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (Vind ik dan ). Ik ga 'm trouwens ingame zetten, met gebakken textures Natuurlijk geen VRay materiaal, en al helemaal geen reflecterend materiaal baken, dat ziet er niet uit Textures bakken! Da's oud weet je .
Puma Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Leuk gerenderd. De manier waarop gerenderd is en het totaalplaatje doen me erg denken aan Super Mario of iets dergelijks. Als je meer details had toegevoegd (wat niet je bedoeling is, maar dat maakt niet uit: simpel is vaak de beste oplossing), was het misschien realistischer geweest. Denk hierbij aan punten of edelstenen bijvoorbeeld. Ik moet het voor school een werkstuk maken over het Colosseum en het leek me daarbij gaaf om het te modelen en op die manier enigszins proberen te reconstrueren: Het modelen was ingewikkelder dan het lijkt. De binnenkant is nog niet af, er moeten nog meer gangen binnen in het gebeure die vervolgens aan de binnenkant uitkomen. Verder is het niet ovaal genoeg en moet het gat in het midden, de zandbak waar de echte gevechten werden gehouden, nog groter. Bewerkt: 19 juni 2009 door Puma
Remi-X Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ziet er goed uit puma Alleen, ik zie een kleine texture fout, bij het 2de render. Het is donker, en ineens licht. en inderdaad,dat ziet er niet makkelijk uit om te modellen Maar colgend mij heb je eerste wat rondes gemaakt, langs 1 randje van een rondje een model gemaakt zoals je derde render eruit ziet, en dan met de Follow-Me tool, helemaal gedraaid? Zoja, slim idee, dat bespaart aardig wat werk Als dit geen dikke 10 word
Recommended Posts