Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
@MCFL: Origineel bakkie ^_^ We hebben hier Puma II :puh:

Eigelijk issie van een spel :7

En ik ben geen puma II maar gewoon een sketchup modeler ^_^

Ik heb het topic niet echt meer gevolgd xD

Wat ik bedoelde is dat je net als puma sketchup mods maakt die daadwerkelijk van goede kwaliteit zijn :puh: Dat kan niet iedereen.

Anyway, heb nog wat proberen te verbeteren:

post-45043-1246050158_thumb.jpg

• Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@MartyCeha: Mooi, maar de intensity van die zon moet nog lager, en de bump sterkte die je eerst had vond ik mooier dan de huidige :)

eqck5z.jpg

Heel fout, en nog laaang niet af. Het hoofd is een alienhoofd, het heeft zowat geen lichaamsvorm en de benen zijn nog niet aanwezig, maar ik wilde toch posten waar ik mee bezig was :7 Met de motor ben ik nog niet verder gegaan, moet een bug oplossen; 't zit nog een beetje door de grond. Wie wil btw nog de originele freeway uploaden, ik heb namelijk de originele .col vernaaid :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Galioriksja (1ste edit) DAMMMN... MartyCehamburger: Erm.. Even goed. De zon is erop vooruitgegaan maar het water achteruit. Blablabla. Klaar :D.

Stefaneke (2de edit) Jezuss...... OMG... Beagle: Behalve dat het lijkt op een totempaal, leuk model. Goede details ook. Ik ben gewoon sprakeloos.

Bruggetje, klik voor vergroting.

render1k.th.jpg

render2d.th.jpg

render3.th.jpg

Bewerkt: door Puma
Galioriksja:

Stefaneke:

Gaat lekker Puma :7

MartyCeha en Beagle dus :7

Maar leuk bruggetje :Y Vooral de texture pwnt :puh:

@Stefaneke Beagle :puh: :Leuk :puh:

@MartyCeha: Inderdaad, er mag nog wat aan gebeuren. Maarja, het is beter dan dat je met Sketchup kan doen :schater:

En MRL = in progress :) Ben weer helemaal overnieuw begonnen, de lader is bijna af. Binnenkort geef ik screens :)))

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
Hehe Remi 'moddelt' weer :klap::sigaar:

Ja, eigenlijk een beetje omdat SA:MP wel redelijk makkelijk gaat nu. Mijn server is nog wel flink buggie (ik moet eigenlijk de hele server opnieuw scripten :sst:) Maar dat doe ik rustig aan. In de andere tijd kan ik me weer bezighouden met modellen :)

Ik moet wel zeggen, dat dit echt weer wennen is. Zolang niet meer gemodelleerd, het is weer helemaal uitzoeken hoe alles werkt :puh:

Maargoed, i'm back :)

Geplaatst:

@ Puma, dronken? Ik vrijdagavond wel. Ik wouw op een muur klimmen maar ben er tegenaan geknald, neus gekneust.

@ MartyCeha, ik ga je serieusly nog helpen met die scene van je :puh:.

walkingfridge.jpg

Geplaatst:

Naäper :puh:. De koelkast is een beetje vierkant, voor de rest heb ik er weinig over op te merken...

Ik verveel me. Heb morgen examen biologie en heb er bar weinig voor gedaan, maar ik kan mezelf er niet toe zetten eraan te beginnen. Iemand tips?

13848810.jpg

86209206.jpg

50931647.jpg

79139057.jpg

Geplaatst:

Whaha vet grappig Puma, misschien wiel uit de grond halen :bonk:

Stefaneke mooie walking frize of hoe je het ook schrijft :puh: Wat gaa je er mee doen? In Gta zetten als ped?

@puma: Vet drooge motor :D alleen het achterwiel is wel jammer dat het in de grond staat

UPDATE:

ctr1.png

ctr2.png

*hij staat niet meer in de grond

*Hij is niet meer donker (puma's tut)

*hij heeft glossy paint (samen met puma uitgevonden)

alleen nog de animaties fixen en hij gaat worden gereleased _O_

Bewerkt: door MFCL
Geplaatst:

Glossy Paint? Kun je uitleggen? :puh:

En verder ziet het er straks uit man, KUTGW :bier:

Een beter plaatje van de glossy lak:

ctr3.png

Bewerkt: door MFCL
Geplaatst:

2hxole0.jpg

Wario's muts :D Ik heb de enviroment zo ingesteld dat zoals je 'm hier ziet, hij ook in SA er uit ziet. Ik heb die dingetjes naast zijn muts nog niet getextured. Alle diepte enzovoort hangt af van mijn textures (zelf gemaakt :D ).

Geplaatst:

Lol, droog :puh: Alleen moeten de kapjes van de bril wat ronder heb ik het idee. En waarom maak je niet gelijk HEEL Wario? :puh:

Geplaatst:

henk.jpg

henk2.jpg

Woei :D ! Heb 't dak er af gesloopt.. Moet alleen nog wat subtieler, paar raampjes wegwerken en ik vind 't een fatsoenlijke eerste carmod voor GtaIV.

SUPERVET PUMA!

:7

EDIT: Ow wacht daar issie... Tjezus, dat duurde lang :? En blijft leuk heh, de delete tool in sketchup :7

Bewerkt: door Remi-X
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...