Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Puma: Mooi, maar nu wat uitgebreider dan alleen een dakje eraf halen :puh:

2u5djrt.jpg

Het is niet zo duidelijk, dit is het ijzere dingetje van een gevechtsbijl. De render is niet zo duidelijk geworden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk speeltje, zag eerlijk gezegd meteen dat een soort van boksbeugel-achtig mes was.. Wat ga je d'rmee doen?

wipy.jpg

[Edit]: Simpele, low-poly bootbrug:

wip2kog.jpg

[Edit]: Plaatjeh ingame:

lawltease.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie "bootbrug" Puma :tu: Over het eiland had ik op MSN al gezegd wat ik er van vond :)

n6om7b.jpg

dcrgi.jpg

eikrb4.jpg

Het is een gevechtsbijl, ik ga 'm nu texturen :)

Edit:

2uoswt4.jpg

2yx0vhc.jpg

Ben niet tevreden over die ijzer texture :N

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Puma: Mooi gedaan gedaan die GTA IV cabrio :tu: En dat eiland met die grote bal in het midden :puh: Wat wordt het precies, als ik vragen mag? :puh: KUTGW

Beagle: Je zegt het gelukkig zelf al :7 Die texture kan echt niet :puh: Maar het model is dik in orde :tu: Probeer anders eens een ijzer material te maken i.p.v. te texturen :) Ik zou hem graag helemaal af willen zien :D En misschien ingame :engel:

Even wat pointless in elkaar gezet :puh:

post-45043-1246970636.jpeg

@Beagle: alles is zelf gemodelt en de materials zijn zelf geconfigureert. En het handvat is vernwuekt. :7

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

@Marty, mooie render, verder lekker stukkie vlees ^_^

@Puma, leuk eiland, misschien een soort van ijzeren frame die der rond omheen draait ;)

@Beagle, leuke bijl alleen de textures zijn inderdaad niet echt geweldig :puh:

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

@Puma: Mooi de tekentjes na gemaakt, alleen waarom max 3DS Max niet vooraan :-(

@MartyCeha: Prachtige render :tu: Het vet heeft precies de goede material, heb je deze gegenereerd met RealFlow of zelf gemodelt? Stuk vlees, ook goede material en texture, al is ie aan niet helemaal goed tileable maar dit valt bijna niet op. Pan, ooook goede material alleen bij dat handvat waar de pan aan zit, zit een vreemd vlakje; kan je hier even op inzoomen? :) Heel mooi :klap:

Ik heb gelukkig die rottexture eraf gehaald, UVW template'tje gerenderd en in Photoshop gaan schilderen :koffie: Het resultaat vind ik niet verkeerd:

fp2q07.jpg

2cnjhiq.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

@Beagle: ^^ In je topic heb ik gecomment

Yay ferris wheel :D

post-45043-1246991862.jpeg

Zijn maar 120k poly's 0_0 En dat zijn geen overbodige poly's :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Heel mooi Martyceha! :dans: Jammer dat je omgeving niet echt mooi is. Maak anders gebruik van de mental ray daylight system en global illumination (final gather). Voeg een klein beetje bump toe aan die houten en metalen materials en dan ziet het er 20x beter uit. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

MartyCeha: Mooi! Kwlaitatief goed, mooi gedetaileerd en goede textures, gewoon top.

Mijn spul:

- 210 inch Anamorphic Widescreen 3D TV

3dmonitor.th.jpg

- Sjieke Amsterdam Lounge

200907071514408m38s.th.jpg

2009070716473423m17s.th.jpg

2009070808342012h38m1s.th.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hm... Leuke renders. Die met die auto is goed gelukt, voor een 'amateur' (nouja, je bent geen professional dus ik noem 't maar even zo). De laatste render is ook goed gelukt, alleen vind ik de reflectie op de ramen net iets te duidelijk.

lolnewboat.jpg

Got a new boat :D

lolworks2.jpg

lolworks1.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Hm... Leuke renders. Die met die auto is goed gelukt, voor een 'amateur' (nouja, je bent geen professional dus ik noem 't maar even zo). De laatste render is ook goed gelukt, alleen vind ik de reflectie op de ramen net iets te duidelijk.

*plaatje*

Got a new boat :D

*plaatje*

*plaatje*

Vette ijscoboot, leuk bedacht!

Ga je nog meer voortuigen aanpassen in GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...