Timske Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Nice Puma goes IV moddeling Part I Ziet er vet uit Misschien mooiere velgen?
Beagle Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 @Puma: Mooi, maar nu wat uitgebreider dan alleen een dakje eraf halen Het is niet zo duidelijk, dit is het ijzere dingetje van een gevechtsbijl. De render is niet zo duidelijk geworden
Puma Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Leuk speeltje, zag eerlijk gezegd meteen dat een soort van boksbeugel-achtig mes was.. Wat ga je d'rmee doen? [Edit]: Simpele, low-poly bootbrug: [Edit]: Plaatjeh ingame: Bewerkt: 6 juli 2009 door Puma
Beagle Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Mooie "bootbrug" Puma Over het eiland had ik op MSN al gezegd wat ik er van vond Het is een gevechtsbijl, ik ga 'm nu texturen Edit: Ben niet tevreden over die ijzer texture Bewerkt: 7 juli 2009 door Beagle
Puma Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Oeh, naizz... De texture op de bijl zelf bedoel je? Die is inderdaad een beetje over de top.. Bewerkt: 7 juli 2009 door Puma
MartyCeha Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Puma: Mooi gedaan gedaan die GTA IV cabrio En dat eiland met die grote bal in het midden Wat wordt het precies, als ik vragen mag? KUTGW Beagle: Je zegt het gelukkig zelf al Die texture kan echt niet Maar het model is dik in orde Probeer anders eens een ijzer material te maken i.p.v. te texturen Ik zou hem graag helemaal af willen zien En misschien ingame Even wat pointless in elkaar gezet @Beagle: alles is zelf gemodelt en de materials zijn zelf geconfigureert. En het handvat is vernwuekt. Bewerkt: 7 juli 2009 door MartyCeha
Timske Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) @Marty, mooie render, verder lekker stukkie vlees @Puma, leuk eiland, misschien een soort van ijzeren frame die der rond omheen draait @Beagle, leuke bijl alleen de textures zijn inderdaad niet echt geweldig Bewerkt: 7 juli 2009 door Timske
Beagle Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 @Puma: Mooi de tekentjes na gemaakt, alleen waarom max 3DS Max niet vooraan @MartyCeha: Prachtige render Het vet heeft precies de goede material, heb je deze gegenereerd met RealFlow of zelf gemodelt? Stuk vlees, ook goede material en texture, al is ie aan niet helemaal goed tileable maar dit valt bijna niet op. Pan, ooook goede material alleen bij dat handvat waar de pan aan zit, zit een vreemd vlakje; kan je hier even op inzoomen? Heel mooi Ik heb gelukkig die rottexture eraf gehaald, UVW template'tje gerenderd en in Photoshop gaan schilderen Het resultaat vind ik niet verkeerd:
MartyCeha Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) @Beagle: ^^ In je topic heb ik gecomment Yay ferris wheel Zijn maar 120k poly's En dat zijn geen overbodige poly's Bewerkt: 7 juli 2009 door MartyCeha
Puma Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Nice gemaakt! Heb je close-ups? Dan kunnen we het beter beoordelen ! Zie ik daar ook potentie voor een render met mooie lichteffecten en een animatie ?
MartyCeha Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Thx Bewerkt: 7 juli 2009 door MartyCeha
Gangsta Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Heel mooi Martyceha! Jammer dat je omgeving niet echt mooi is. Maak anders gebruik van de mental ray daylight system en global illumination (final gather). Voeg een klein beetje bump toe aan die houten en metalen materials en dan ziet het er 20x beter uit.
007 RoadRunner Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 MartyCeha: Mooi! Kwlaitatief goed, mooi gedetaileerd en goede textures, gewoon top. Mijn spul: - 210 inch Anamorphic Widescreen 3D TV - Sjieke Amsterdam Lounge Wat vinden jullie ervan?
Puma Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) Hm... Leuke renders. Die met die auto is goed gelukt, voor een 'amateur' (nouja, je bent geen professional dus ik noem 't maar even zo). De laatste render is ook goed gelukt, alleen vind ik de reflectie op de ramen net iets te duidelijk. Got a new boat Bewerkt: 10 juli 2009 door Puma
Crypteq Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Hm... Leuke renders. Die met die auto is goed gelukt, voor een 'amateur' (nouja, je bent geen professional dus ik noem 't maar even zo). De laatste render is ook goed gelukt, alleen vind ik de reflectie op de ramen net iets te duidelijk.*plaatje* Got a new boat *plaatje* *plaatje* Vette ijscoboot, leuk bedacht! Ga je nog meer voortuigen aanpassen in GTA IV?
Recommended Posts