.Senne Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Wie het ook gemaakt heeft of ergens van geript heeft maakt mij niets uit, het feit is dat 't er errug mooi uitziet. Textures zijn ook mooi, ze creëren een bepaalde sfeer. En nu, mijn eerste stap in GTA IV modding: Heb Zmodeler nog maar een uurtje weer werkend, en ben best blij met dit resultaat. Comet met spoiler. Textures zijn er even niet, maar dat doet er niet toe. xD
padrini Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Mijn eerste echte moddeling in sketchup, nog zwaar WIP.
.Senne Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Voor een eerste model in sketchup ziet dat er zeker al niet slecht uit. Ben benieuwd naar een eindresultaat. Ik ben ook weer verdergegaan met GTA IV: Het is een modified comet, met motorkap en spoiler van de infernus uit GTA SA. Zelf geëxporteerd en al die shizzle, en zelf goed in-game gekregen. En dat voor m'n eerste dag met zmodeler.
Gta Bram Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Voor een eerste model in sketchup ziet dat er zeker al niet slecht uit. Ben benieuwd naar een eindresultaat. Ik ben ook weer verdergegaan met GTA IV: *Plaatje.* Het is een modified comet, met motorkap en spoiler van de infernus uit GTA SA. Zelf geëxporteerd en al die shizzle, en zelf goed in-game gekregen. En dat voor m'n eerste dag met zmodeler. Ziet er heel netjes uit. Hier heb ik op gewacht, het modellen in Gta IV. Jammer dat ik niet kan modden... Ps3 heeft zo zijn nadelen....
hippiebus Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Ik ben sinds kort ook begonnen met het modellen van vooral eilanden enzo en dit heb ik gemaakt: Skate eiland: http://img32.imageshack.us/i/skateeiland1.png/ http://img440.imageshack.us/i/skateeiland2.png/ http://img187.imageshack.us/i/skateeiland3.png/ Strand Eiland: http://img440.imageshack.us/i/strandeiland1.png/ In de kooi komen 2 vechtende mensen, In dat ronde ding kan je iemand martelen, (ik zet daar een poppetje neer met heel veel healt, en die helemaal niet kan vechten) In de Hangar staan vliegtuigen, erop een helicopter, Er komen strippende Prostitues, Er spawnen meerdere voertuigen Er is aleen 1 probleem: Hoe verplaats ik het Helicopterlandplekplaatje?
.Senne Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Rechts klikken op de face met de texture en daar onderaan ergens texture position fzoiets nemen.
danny18 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) @Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn. @senneken geweldige auto! niet normaal meer hij zit ook goed ingame (wat mij nooit zal lukken) Hier een kasteeltje nog hartstikke wip: Er komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken. Bewerkt: 18 juli 2009 door danny18
Gta Bram Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) @Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn.@senneken geweldige auto! niet normaal meer hij zit ook goed ingame (wat mij nooit zal lukken) Hier een kasteeltje nog hartstikke wip: *Plaatje* Er komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken. komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken. Ziet er leuk uit Danny18. Ik weet niet of het kan, maar je moet proberen om een minigun in die toren te zetten. Dat je ergens in een marker moet gaan staan, en dat je dan meteen met een minigun in die toren spawnt. Edit: Geqouted plaatje weggehaald. Bewerkt: 18 juli 2009 door Gta Bram
hippiebus Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 @Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn. Eh, hoe bedoel je, en hoe doe ik dat?
danny18 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) @Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn.@senneken geweldige auto! niet normaal meer hij zit ook goed ingame (wat mij nooit zal lukken) Hier een kasteeltje nog hartstikke wip: *Plaatje* Er komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken. komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken. Ziet er leuk uit Danny18. Ik weet niet of het kan, maar je moet proberen om een minigun in die toren te zetten. Dat je ergens in een marker moet gaan staan, en dat je dan meteen met een minigun in die toren spawnt. Edit: Geqouted plaatje weggehaald. Leuk idee maar het word gewoon een kanon en of hij ingame komt (of kan komen) weet ik niet zeker. @hippiebus klik eens op een paarse vlak en dan op refresh vlak ofzo (ik heb een nederlandse versie van sketchup een daar staat het als vlakken omkeren) maar je kunt ook je vlakken naar 1 kant richten hoe dat moet in de engelse versie weet ik niet Hier weer een updatje van me kasteeltje: Ik heb ramen gemaakt ook houte balken gemaakt en uiteraart het torentje. De kasteel is tot nu toe van -93162 triangels -57212 polygons gemaakt Bewerkt: 18 juli 2009 door danny18
hippiebus Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 En maakt het iets uit als er binnenin het model iets nog niet wit is? Dat is nl moeilijk te doen, maar bedankt in ieder geval
Shan-Sax-95 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Mooi werk senneken!! Ik hoop dat je meer van zulke auto's zal blijven maken! Bewerkt: 18 juli 2009 door Shan-Sax-95
danny18 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Me kanon voor in me kanon toren van mijn kasteeltje:
Galiorix Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Een hele tijd ben ik begonnen aan een nieuw modelling project: een dubbeldekker bus. Het is alweer een tijdje geleden dat ik 'm af gemaakt heb, maar hier is een verzameling renders op chronologische volgorde zodat je de vorderingen kan zien. De basis vorm. Ram- en deuropeningen erin. Daarnaast ook een tijdelijke bodem. Ruiten en rubbers onder erin, vooruit alvast gevormt, trap achterin geplaatst, gril voorin, vloer onder- en bovenin de bus en de wielkasten. Andere rubbers en ruiten erin gedaan, plus de eerste goede kleuren voor het interieur en het begin aan de vormen van het interieur zelf, de bestuurdersplaats. Lampen, nummerplaat frame, andere helft van de bus. Deuren aan de rechterkant erin. Stoelen en het interieur af gemaakt. Wielen eronder en achterlichten (niet te zien). Reclame aan de zij- en achterkant en een deur aan de bestuurderskant. Et voila, we hebben een Engelse dubbeldekker! Het ontwerp is gedeeltelijk van een blue print, maar veel dingen heb ik ook gewoon zelf gedaan.
Shaundi Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ik was dus bezig met 3DsMax 09 en heb toen deze gemaakt. Zoals je ziet zijn de velgen (goed) en banden (geen standalone omdat ie nogal dik is) al gemaakt. Daarna ga ik ze allemaal samenvoegen en heb ik een wiel. xD Heb alleen nog wat hulp nodig met samenvoegen omdat ik dat nog niet eerder heb gedaan. Misschien een vrijwillige vrijwilliger hier op dit forum? @above: Nice, misschien dat jij mijn wielen mag gebruiken en dat mijn naam dan ook stiekem ergens in een hoekje bij de credits komt te staan?
Recommended Posts