~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Mijn badkamer. Eerste 2 renders voor fun. Derde is kleine update. de update
Daanoes Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 hey kan iemand mij via pm meschien wat textures verzenden zoals chrome en vloer en straat en zo plz p.s zou er fijn zijn >>> Door DaBeast: En lekker offtopic gaan we . Als je textures nodig hebt, vraag dat dan persoonlijk aan mensen. Ga ook niet bulk-PB'en (dezelfde PB naar veel mensen sturen), dit gaat als spam gezien worden.<<<
MartyCeha Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik ben weer gemotiveerd om te gaan Sketchuppen, en ik ben verder gegaan aan mijn eiland Zie hier het Westelijk deel:
Timske Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Ik ben weer gemotiveerd om te gaan Sketchuppen, en ik ben verder gegaan aan mijn eiland Zie hier het Westelijk deel: Marty ziet er leuk uit mag ik je mechien helpen met je eiland?? >>> Door DaBeast: Volgende keer graag via PB? Anders word het hier een zooi . <<< Oke DaBeast Bewerkt: 3 november 2007 door Timske
MartyCeha Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Mag wel Als je redelijk kan Sketchuppen Ik heb een eiland met fabrieken nodig. Een kleintje maar. Maak er één brug vanaf, en stuur het me dan door, dan kan ik het aan elkaar plakken Nog geen texturen erop graag.
Timske Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Mag wel Als je redelijk kan Sketchuppen Ik heb een eiland met fabrieken nodig. Een kleintje maar. Maak er één brug vanaf, en stuur het me dan door, dan kan ik het aan elkaar plakken Nog geen texturen erop graag. Ik kan niet goed texturen stuur me maar pm voor andere info en ik weet niet hoegroot je het moet doen voor het goed is in gta of maakt dat niet veel uit??
Loek Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik ben bezig de kuip na te maken..
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Update van mijn eiland! Er komt een extra eiland aan vast :phu: Compleet met tunnel en bergeweggetjes (in Sketchup, ik heb de lijnen uit gezet, dus je ziet het bergweggetje niet, maar als ik ga textureren ( ) Zullen jullie het wel zien Bewerkt: 2 november 2007 door MartyCeha
Twenty Eyes Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Gizmo, prachtig werk! Je set-up ziet er perfect uit en je badkamer begint ook al een beetje realistischer te worden. Jullie zullen wel een mooie badkamer hebben of niet? Loek, je begint goed, het ziet er erg netjes uit tot nu toe. Wel een klein minpuntje, ik zie dat het rondje niet helemaal symetrisch loopt. Ik zie af en toe wat inhammetjes. Maar dat ligt meer aan de manier waarop je modelt. Iets minder symetrisch-gericht als ik doe denk ik. MartyCeha, je eiland ziet er aardig netjes uit. Ik ben nu trouwens alle screens aan het beoordelen als je het niet erg vind. Je werk ziet er erg goed uit. Je screens zelf zien er een beetje raar uit, een beetje wazig en in verschillende formaten. Maargoed, ik ga je model raten, niet de screen zelf. Het westerlijke deel van je eiland ziet er het netst uit, die zou ik ook graag getextuurd willen zien. De laatste screen valt me wel een beetje tegen, je berg heeft te weinig inhammen en is dus te ongedetailleerd. Ik hoop dat je dat laatste kunt verbeteren. Voor de rest kun je wel verdergaan op die manier.
S-te-Fan Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Die kuip is wel mooi, maar is ie zo wel waterdicht? . M'n VVii, De tweede is de VVii Zapper, Nintendo spreekt zich niet aansprakelijk voor enige schade aan uw tv na het gebruik van de VVii Zapper (daar gaat CJ dadelijk achterkomen) Bewerkt: 2 november 2007 door stefaneke
gta-pilot Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Die kuip is wel mooi, maar is ie zo wel waterdicht? .M'n VVii, De tweede is de VVii Zapper, Nintendo spreekt zich niet aansprakelijk voor enige schade aan uw tv na het gebruik van de VVii Zapper (daar gaat CJ dadelijk achterkomen) http://stefangestel.googlepages.com/wii.png[/img] http://stefangestel.googlepages.com/Thompson.jpg[/img] nice alleen wat bedoel je met het 2de plaatje xD? de rest ziet er ook cool uit >>> Door DaBeast: Graag geen afbeeldingen quoten .<<<
MartyCeha Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 CJ heeft een TommyGun vast, die komt normaal niet in het spel voor, dus waar denk je dat die vandaan komt
S-te-Fan Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Update . Edit: en voor degene die een 3D Bril hebben. Rates & Comments please... Bewerkt: 3 november 2007 door stefaneke
Timske Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Mooi Stefaneke! Ik heb geen 3d Brilleke
Recommended Posts