Twenty Eyes Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Erg orgineel, stefaneke. Ik heb net ergens een 3dbril vandaan getoverd, ik kwam er alleen achter dat het niet zo heel veel effect had bij mij. Naja, jammer. Je moddel zelf ziet er gelukkig erg goed uit. Het ziet er ook aardig proffesioneel uit. Ik zou graag een wireframe willen zien als dat kan. Ik moet er zelf ook nog eentje laten zien volgensmij, dus dat doe ik in me volgende post.
-eend- Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Bij mij doet die 3D het ook niet
Gangsta Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Update .Edit: en voor degene die een 3D Bril hebben. Rates & Comments please... Wow wat mooi zeg! Jammer dat ik geen 3D bril heb... Heb je dat gewoon met 3DSmax gemaakt, die render met die blauwe en rooie kleuren? Als ik mag raten: 10/10
S-te-Fan Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Neej, met zo'n programma waar ik nog niet helemaal goed mee overweg kan xD. Zo beter? Wireframe komt er zo aan. Tadaa: Bewerkt: 3 november 2007 door stefaneke
Daanoes Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) *nice gedaan Stefaneke zeer mooi Ik heb een spuitbus nagemaakt niet super maar vind em best wel mooi En een huisje. Edit:bedankt timske ik heb ook nog een velg gemodeld. Bewerkt: 4 november 2007 door Daanoes
-eend- Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Neej, met zo'n programma waar ik nog niet helemaal goed mee overweg kan xD.Zo beter? Wireframe komt er zo aan. Tadaa: Doe het nog niet
Daanoes Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 hey je zou meschien denken wtf dat kan niet maar ik heb de hele dag gemoddeld •spas12(nog niet getextuurd •mx-22 •ar-36b •usas12 •m4 carbine oja en ik heb de mothership niet zelf gemaakt maar een wip render van gemaakt:D
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 weet je hoe mooi..!! waarmee maak je dat zeg XD PS:Wil je paintball gun maken voor me
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Met welke renderer heb jij die 2e en 3e render gemaakt? En wat is je scene setup? En wat voor refs gebruik je?
Daanoes Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Met welke renderer heb jij die 2e en 3e render gemaakt?En wat is je scene setup? En wat voor refs gebruik je? ik heb gewoon de render van 3ds max gebruikt (duurt #@$% lang) gwn 2 omni lampen en een stom vraagje wat zijn refs?
Galiorix Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Met welke renderer heb jij die 2e en 3e render gemaakt?En wat is je scene setup? En wat voor refs gebruik je? ik heb gewoon de render van 3ds max gebruikt (duurt #@$% lang) gwn 2 omni lampen en een stom vraagje wat zijn refs? Met refs bedoeld hij plaatjes waar jij van na maakt, refs is een afkorting van Reference. Geweldige models Danoes, echt super! Greetz
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Show je wire eens. =) En wat voor mats heb je gebruikt?
Daanoes Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) Show je wire eens. =)En wat voor mats heb je gebruikt? oke ik snap er nu geen ene #@%$^& van ik stuur wel de .max file of niet. edit: bedoel je dit? Bewerkt: 5 november 2007 door Daanoes
Recommended Posts