Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Een M4 Carbine :puh: Het vordert snel :) Ik heb nu de veiligheidspal gemaakt en zo'n ding waar je aan moet trekken om een nieuwe kogel op zijn plaats te trekken als je herlaad hebt. Ik weet even niet meer hoe het heet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

*eend ziet er grappig uit :D.

Ik ben begonnen aan de m2 50 caliber voor kees1991.

post-59980-1194378442_thumb.jpg

Hier alvast een beginnetje een WIP render.

p.s zou niet weten hoe em ingame moet zetten srry en een vraagje wat is WIP kan em wel maken maar weet niet waar het voor staat,

Bewerkt: door Daanoes
Link to comment
Delen op andere websites

De texturen zijn niet zo goed zichtbaar. Maar met zo'n achtergrond bedoel ik zoals Danoes hierboven heeft. Zodat ik die lelijke roostertjes en grijze achtergrond weg heb. Hoe doe ik dat? Hoe dan ook: Hier is ie (met texturen):

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

De texturen zijn niet zo goed zichtbaar. Maar met zo'n achtergrond bedoel ik zoals Danoes hierboven heeft. Zodat ik die lelijke roostertjes en grijze achtergrond weg heb. Hoe doe ik dat? Hoe dan ook: Hier is ie (met texturen):

ziet er cool uit :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof je nu wel, maar hoe doe je dat zoals jij op je screen hebt? Ik bedoel die witte achtergrond met die schaduw enzo. Dan zou je mijn texturen en lijnen wat beter kunnen onderscheiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof je nu wel, maar hoe doe je dat zoals jij op je screen hebt? Ik bedoel die witte achtergrond met die schaduw enzo. Dan zou je mijn texturen en lijnen wat beter kunnen onderscheiden.

Je add een plane je weet denk ik wel wat dat is maarja daarna add je een skylight boven je wapen of je object.

Dan druk je op 8 (niet op je numpad) dan verander je de background color in wit.

Dan druk je op 9 (niet op je numpad)dan add je een lighttracer en als het goed is zie je ergens rays/sample: staan dan staat er 250 dat verander je in 1000 en verder naar onder rechts zie je bounce: staan en er staat 0 dat verander je in 1.

Renderen maar :D

Greetz Daanoes

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat zijn een paar schitterende modellen dude! Ik kan niet wachten tot je Spas 12 getextureerd te zien. Ik ben fan van dat wapen ^^. Ga je die geweren ook nog ingame zetten? Want ze zijn echt te über voor woorden, vooral render 2 & 3 ^_^

KUTGW!

Hier is de spaz12 getextuurt (de chrome versie)

post-59980-1194381093.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe maak je een skylight :puh: Ik kan wel omnilights en spotlights tussen de lijst staan, maar die kan ik ook niet toevoegen aan het model (er staat niets van 'create' ofzo). En kan het eraan liggen dat ik Gmax gebruik?

EDIT: Ah ik zie het al... Ik kan dat niet met Gmax :puh: Jammer :puh: Ik hoop in ieder geval dat jullie mijn model waarderen :)

post-45043-1194379935.jpg

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Maar je hebt Gmax? Of niet? Dan gaat dat niet. Je kan met Gmax geen renders maken aangezien het een gratis product is, terwijl 3ds max 3000 dollar kost.

Kost 3ds max 3000 dollar?

*marty ceha: ik heb gmax maar ik gebruik 3ds max ik zal wel even kijken met gmax:D

Edit: Ik weet niet of je een skylight kan toevoegen mat gmax want hij doey het niet :( maar die andere lichten he die moet je niet aan het object toevoegen maar gwn ergens plaatsen waar het bij het renderen uitkomt.

greetz Daanoes

Bewerkt: door Daanoes
Link to comment
Delen op andere websites

Oke nu wil ik even de waarheid zeggen.

Gizmo: BTM is niet van mij maar van een vriend van mij hij heeft ze daarop gezet we hebben er zamen aan gewerkt.

De anderen: Sorry dat ik ze op deze site heb gezet had het niet moeten doen (ar-36b,USAS12)

Ik zou het nooit meer doen het spijt me.

p.s sorry Dabeast en Whazuup dat ik nu dubbelpost.

Groetjes Daanoes.

Link to comment
Delen op andere websites

Daanoes, je kunt waarschijnlijk niemand meer overtuigen hier. Ik geloof dat er niemand meer is die achter je staat.

Daarnaast weet je zelf ook best wel dat het niet zo slim is om vol te blijven houden dat je het zelf hebt gemaakt.

Je verhaal klopt niet meer als je doorgaat met liegen, Daanoes. Meestal zullen mensen die iets maken met een tutorial dat bij de eerste screen neerzetten. Ik denk dat je hiermee wilde bereiken dat iedereen je werk bewonderd en dat iedereen tegen je op kijkt. Misschien ben je een persoon die van complimentjes houd? Maar dan kan ik je vertellen, een complimentje is veel leuker als je het echt verdient hebt. Voorlopig ben je mijn vertrouwen in ieder geval kwijt.

Gizmo, Erg goed gevonden. Ook goed dat je aandacht hebt besteed aan het zoeken naar z'n werkjes. Daar zou ik nooit me tijd aan besteden. Maargoed, knap werk.

Ojah, Daanoes, als je commentaar hebt wil je dat dan per pm oplossen, dat bespaart een hoop onzin in dit topic. Bij voorbaar dank.

En als laatste heb ik ook nog de beloofde wires. De eerste is zonder meshsmooth en de tweede met meshsmooth. Ojah, en bij de tweede heb ik de binnekant ook al een beetje gemoddeld. Dus er zit wat tijdsverschil in. :engel:

Haha dat was perongelijk, ik wilde checken wat voor guns het halen, maar die mx22 ofzo dat is geen geweer en die ik als eerste vond ook niet. :7

Je wires zien er goed uit, kan niet wachten op meer progress + je final render. Keep it up!

@Danoes

Wel heel toevallig dat je allemaal tutorials had van die downloads van 3dskingdom.org.

:D

Nu heeft een vriend ze gemaakt?

En heeft hij ze op die site gezegt?

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Ook binnen de crew bestond reeds twijfel over de models van Daanoes en vooral over de vraag of hij ze zelf maakte. En ook wij deden onderzoek en kwamen de verschillende modellen op verschillende sites tegen. Het moge duidelijk zijn dat we streng zullen optreden indien er hier sprake is van het onder eigen naam plaatsen van het werk van een ander (kortweg: rippen) maar we streven natuurlijk naar 100% zekerheid. Laat voor nu de discussie omtrent dit werk maar even rusten......

Link to comment
Delen op andere websites

hey je zou meschien denken wtf dat kan niet maar ik heb de hele dag gemoddeld :D

•spas12(nog niet getextuurd

•mx-22

•ar-36b

•usas12

•m4 carbine

oja en ik heb de mothership niet zelf gemaakt maar een wip render van gemaakt:D

sorry dat ik het zegt, ik sta achter Gizmo dus ik geloof niet dat jij ze gemaakt hebt hoor omdat ik die wapen Spas12 nu juist gedownload hebt buh precies hetzelfde als in jouwe render, hetzelfde details, de kogels staan in dezelfde positie, ... verklaar het maar even uit hoor :) EN geen leugens graag AUB verklaar maar wat jij ziet op dit screenshot, heb daarjuist gerenderd met mijn 3ds max 7 dus :)

*screenshot der waarheid upcoming*

>>> Door GTA-Sheep: Hierboven vraag ik volgens mij om de zaak te laten rusten......graag het hierbij laten dus<<<

wel GTA-sheep wel wat denk jij van dit render

spas12.png

verklaar maar waarom er 9kogels daar staan en dan nog hetzelfde details? en al die wapens in een dag gemaakt?

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

GTA-Sheep was heel duidelijk. Dit zijn zaken tussen de crew en degene die "beschuldigd" wordt. Laat het rusten, mocht het zo zijn weten wij wel gepaste maatregelen.

En als je "bewijs" gevonden hebt zoals jij hierboven hebt gedaan SWYV, dan kan je die altijd opsturen naar een crewlid.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...