DaBeast Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Er valt zeker te renderen met Gmax, aleen dan niet met de standaart plugins (maar met een third party). Er bestaan diverse Gmax render plugins (bv YAFRay). Die dingen zijn makkelijk te vinden via google, dus is het nutteloos om een link te zoeken. Graag ontopic nu? Vriendelijke groeten, DaBeast
S-te-Fan Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) @ MartyCehaAls ik dat deed dan kan crysis nog niet draaien op mijn oude pc . Owja... Wow da's echt gaaf. Ga bij een 3D bedrijf werken ofzo. Zou ik wel willen, maar ik doe het nou nog alleen maar voor het bedrijf waar mijn vader werkt (zwembaden ) Bewerkt: 26 november 2007 door stefaneke
Big-Bear Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Heel netje stefaneke, hij word zeker nice alleen het is tot nu toe eigenlijk nogal een blok, ik zou de vorm wat meer aanpassen oogt ook mooier, maar man je ben zekerwetende een van de modellers die tot een hele goede aan het uitgroeien is:D
DaBeast Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Wie kan raden uit welk spel dit komt, krijgt een koekje . Geen highpoly model ofzo, of een vette render. Gewoon wat simpel, nadat ik een nieuwe comp heb, nog eens 3DS Max geinstalleerd.. Ook was het meer een test, om de bodymap uit te testen. Ach, mischien maak ik er wel eens een weapon pack van ofzo . Nog een laatste tip: hij komt uit een klassieker, een van de eerste 3D games, niet Doom, niet Duke Nukem, maar.. Vriendelijke groeten, DaBeast
kees1991 Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Wie kan raden uit welk spel dit komt, krijgt een koekje . ik wil zo graag dat koekje maar ik weet het echt niet ik heb op google gesocht en op wikipedia maar ik kan het niet vinden mischien helpt het als ik wat ga slijmen[/font] wow dat is echt een super mooie AXE mooi gemapt en gemodelt. die zou ik echt wel eens in gta willen hebben. lijkt mij wel super gaaf om daar mensen mee neer te slaan k hoop dat mijn geslijm geholpen heeft en dat ik tog nog een koekie krijg xD >>> Door DaBeast: Nog 2 koekjes uit mijn koekjes-pot over, wees er snel bij!<<< yhee TNX Debeest. ik heb lkkr een koeje jullie lkkr niet Bewerkt: 26 november 2007 door kees1991
gta-pilot Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 mag ik ook een koekje? ik denk dat het uit een vecht game komt xD
DaBeast Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Helemaal mis . Het is echt een gouwe ouwe klassieker uit het stenen tijdperk. Blijkbaar hebben weinigen deze game gespeelt, en toch is hij een van de petvaders van de FPS shooters. Quake 1 is de game waarover ik het heb . Zelfs hedendaagse game engines zijn gebaseert op die van Quake 1, zoals de Source engine (HL²) of Quake 4 en Doom 3. Klopt, ik ben een oldie liefhebber, en weet dus toch wat van de game geschiedennis . Vriendelijke groeten, DaBeast
kees1991 Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Helemaal mis . Het is echt een gouwe ouwe klassieker uit het stenen tijdperk. Blijkbaar hebben weinigen deze game gespeelt, en toch is hij een van de petvaders van de FPS shooters. Quake 1 is de game waarover ik het heb . Zelfs hedendaagse game engines zijn gebaseert op die van Quake 1, zoals de Source engine (HL²) of Quake 4 en Doom 3. Klopt, ik ben een oldie liefhebber, en weet dus toch wat van de game geschiedennis .Vriendelijke groeten, DaBeast hahaha quake 1 natuurlijk. ik wist het wel xD die cd licht hier voor mijn nues op t bureauw. en nee die heb ik er nu niet snel ff neergelecht dan heb ik dat koekje tog wel verdient he EDIT Gaat dit niet een betje te ver of-topick ?? >>> Door DaBeast: Zolang het geen spamfestijn word, vind ik het best hoor .<<< Bewerkt: 26 november 2007 door DaBeast
Mythbuster Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Na van Apple-Mac veel te veel te hebben geleerd om te onthouden ben ik even in mijn eentje een huisje gaan bouwen in 3dsmax(Ja, ik kan door Apple-Mac, zoals ik net zei, nu een beetje met 3dsmax overweg ), om eens te kijken hoeveel ik had onthouden. Hier (een van) mijn eerste creatie(s) waarbij ik geen hulp heb gehad tijdens het modellen. Met de render maken moest ik natuurlijk wel even vragen hoe je dat allemaal doet. Maar ik weet nog niet hoe je zo'n schaduw eronder/erbij krijgt, maargoed, dat komt later wel. Graag wat commentaar en kritiek zodat ik ervan kan leren! EDIT: Ja ik weet dat het huis roze/paars is, en nee dat was niet express 'K moet nog even kijken hoe ik dat zo leuk wit maak allemaal. Bewerkt: 27 november 2007 door Mythbuster
Galiorix Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Na van Apple-Mac veel te veel te hebben geleerd om te onthouden ben ik even in mijn eentje een huisje gaan bouwen in 3dsmax(Ja, ik kan door Apple-Mac, zoals ik net zei, nu een beetje met 3dsmax overweg ), om eens te kijken hoeveel ik had onthouden. Hier (een van) mijn eerste creatie(s) waarbij ik geen hulp heb gehad tijdens het modellen. Met de render maken moest ik natuurlijk wel even vragen hoe je dat allemaal doet. [plaatje] [plaatje] Maar ik weet nog niet hoe je zo'n schaduw eronder/erbij krijgt, maargoed, dat komt later wel. Graag wat commentaar en kritiek zodat ik ervan kan leren! EDIT: Ja ik weet dat het huis roze/paars is, en nee dat was niet express 'K moet nog even kijken hoe ik dat zo leuk wit maak allemaal. Nice Bewerkt: 27 november 2007 door Galiorix
S-te-Fan Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Op Bradley z'n manier: Hello Guys, I'm new here and i wanna show you my first model ever made . The next things I'm going to do are the tracks and add some more detail. I'm counting 54,788 polygons right now.
Big-Bear Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Beesje is alleen een oldy lief hebber omdat zijn PC geen zwaardere spellen aankan:p @ Stefan kweenie of je me vorige post hebben gelzen maar de vorm is nu nog een blok Bewerkt: 27 november 2007 door Big-Bear
S-te-Fan Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) @ hierboven Natuurlijk heb ik je post gelezen maar een Tiger tank is een Tiger tank, daar kan ik wel wat aan doen maar dan is het geen Tiger tank meer . maar ik zal eens een screen posten dat je hem van de zij kan zien dan denk je mischien anders. @ Moderator die mijn bericht heeft verwijderd Bedankt . Tank Update :D . Zoals je ziet zijn de rupsbanden nog niet klaar. Er komt een Wire als hij klaar is . Bewerkt: 28 november 2007 door stefaneke
Recommended Posts