Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Ziet er erg netjes uit Stefaneke. Erg leuke details, begint er al aardig uit te zien. Aleen lijkt hij me op bepaalde lpaatsen nog wat leeg, zoals de voorkant. Mischien kunnen deze een beetje opgebult worden met bouten ofzo?

Anyways, weet wat gemodelt, jullie zien van zelf wel waarvoor ik hem ga gebruiken ;) .

Mid-poly versie:

gtaversion.jpg

High-poly versie:

highpoly.jpg

Low-poly unsmoothed versie:

lowpoly.jpg

Ik heb er erg lang over gedaan eer dat ik het onder de knie had, heb voor een keer toch een guide er bij moeten halen. Want zonder screenshot begelijding had ik dit niet kunnen maken. Die plooien zijn onvoorstelbaar moeilijk (en zelfs nu vind ik heb niet zo goed). Maar ach, voor wat hij gebruikt gaat worden is hij perfect :) . Nog steeds geen renders met Vray, aangezien hij nog niet geinstalleert is :) .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er echt geweldig uit Stefaneke!(behalve dat die rubsband nog 1 of 2 schakels mist, maar daar was je je vast van bewust!)

Het enige wat mij een beetje vreemd lijkt is het ontwerp, maar ik weet niet of dat aan jou model of aan het echte ontwerp ligt, namelijk: de rubsbanden steken aan de voorkant uit, dat zou in een oorlog e.d. (denk ik) betekenen dat de tandwielen daar makkelijk geraakt kunnen worden.

Verder echt in één woord ge-wel-dig!

EDIT@hieronder: Ah oke, alleen in het echt zit er dus wel nog een stukje pantser voor...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt geweldig uit Stefaneke!(behalve dat die rubsband nog 1 of 2 schakels mist, maar daar was je je vast van bewust!)

Het enige wat mij een beetje vreemd lijkt is het ontwerp, maar ik weet niet of dat aan jou model of aan het echte ontwerp ligt, namelijk: de rubsbanden steken aan de voorkant uit, dat zou in een oorlog e.d. (denk ik) betekenen dat de tandwielen daar makkelijk geraakt kunnen worden.

Verder echt in één woord ge-wel-dig!

Klopt, dat is een van de meer merkwaardigere aspecten van het design van de tiger tank zeg maar, maar het klopt bij Stefaneke in ieder geval wel:

4550040820223058.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt geweldig uit Stefaneke!(behalve dat die rubsband nog 1 of 2 schakels mist, maar daar was je je vast van bewust!)

Het enige wat mij een beetje vreemd lijkt is het ontwerp, maar ik weet niet of dat aan jou model of aan het echte ontwerp ligt, namelijk: de rubsbanden steken aan de voorkant uit, dat zou in een oorlog e.d. (denk ik) betekenen dat de tandwielen daar makkelijk geraakt kunnen worden.

Verder echt in één woord ge-wel-dig!

EDIT@hieronder: Ah oke, alleen in het echt zit er dus wel nog een stukje pantser voor...

dat is namelijk ook simpel te verklaren:

Mochten de rupsen niet van voor uitsteken kan de tank nergens opreiden aangezien hij dan met zijn frame tegen het object reid. nu raken eerst de rubsbandenden de object waardoor de tank over het object kan reiden

Link to comment
Delen op andere websites

Da zou jammer zijn

>>> Mochten de rupsen niet van voor uitsteken kan de tank nergens opreiden aangezien hij dan met zijn frame tegen het object reid. nu raken eerst de rubsbandenden de object waardoor de tank over het object kan reiden

Da zou jammer zijn :puh:

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zou jammer zijn? A.U.B. niet van die berichten posten met een regeltje dat geen enkel nut heeft :puh:.

Microsoft.jpg

@ hieronder, echt niet :puh:, Microsoft gaat niet weg :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Damn ouwe! :D Keep it up man. Echt, _O_ Ziet er verschrikkelijk mooi uit.

Ga zo door!

Oh, en @ EXIT: Ja dat snap ik :puh: Alleen normaal steken ze toch ook weer niet zó ver uit ;)

@hieronder: Ty! :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Stefaneke, wat een mooie tank! Weetje hoe vet mooi die is!

Ik heb een hoesje gemaakt, die om spellen zitten. Ik ben nog een enorme amateur, ik snap nog niet heel veel van 3ds max 9, maar dat komt nog wel denk ik. Ik heb niet persee dat spel gekozen, als texture, maar dat was nou gewoon de eerst texture die ik vond op google, met voor en acherkant. Nou, genoeg gepraat, hier de plaatjes:

Voorkant:

87j8nef.jpg

Acherkant:

6pyeuco.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...