Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?


yes r

Recommended Posts

Vliegtuigen zullen er wel in komn!.In NYC is een heel groot vliegveld,en dus ook heel veel vliegtuigen (denk ik)

EDIT:Sorry.OnlyGta zei het al

In New York City mag je niet eens vliegen.

Rockstar wil GTA:IV zo realistisch mogelijk maken, dus geen vliegtuigen. Er vliegt nooit een vliegtuig over New York City en na 9/11/2001 is dit alleen maar benadrukt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    15

  • b4rtsimps0n

    15

  • Arjen

    11

  • wtc

    7

Vliegtuigen zullen er wel in komn!.In NYC is een heel groot vliegveld,en dus ook heel veel vliegtuigen (denk ik)

EDIT:Sorry.OnlyGta zei het al

In New York City mag je niet eens vliegen.

Rockstar wil GTA:IV zo realistisch mogelijk maken, dus geen vliegtuigen. Er vliegt nooit een vliegtuig over New York City en na 9/11/2001 is dit alleen maar benadrukt.

Klopt niet! ik kan genoeg foto's tonen waarbij er vliegtuigen bovan Manhattan vliegen! Foto's zijn na 11/09/01 gemaakt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen zullen er wel in komn!.In NYC is een heel groot vliegveld,en dus ook heel veel vliegtuigen (denk ik)

EDIT:Sorry.OnlyGta zei het al

In New York City mag je niet eens vliegen.

Rockstar wil GTA:IV zo realistisch mogelijk maken, dus geen vliegtuigen. Er vliegt nooit een vliegtuig over New York City en na 9/11/2001 is dit alleen maar benadrukt.

Klopt niet! ik kan genoeg foto's tonen waarbij er vliegtuigen bovan Manhattan vliegen! Foto's zijn na 11/09/01 gemaakt ;)

Oke, dus daarom doen ze geen vliegtuigen in het spel?

Vind ik een beetje flauw!

Link to comment
Delen op andere websites

Luister naar Arjen man, als je nu nog gaat geloven dat er geen vliegtuigen in zitten terwijl R* zelf heeft gezegt van niet...

Volgens mij willen jullie dit zo graag dat jullie dit zelfs zullen geloven dat jullie wanhopig dag en nacht dat spel spelen om een vliegtuig tegen te komen... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt niet! ik kan genoeg foto's tonen waarbij er vliegtuigen bovan Manhattan vliegen! Foto's zijn na 11/09/01 gemaakt ;)

Ook op 2000 feet? Dacht het niet..

Ben je zeker? :) kijk dan maar even naar deze:

Ze zijn gemaakt vanaf de Empire State Building... Behalve de laatse, die is genomen aan het UNO gebouw... dat vliegtuig vloog wel niet pal boven manhattan, de andere wel :)

newyork476xx4.jpg

newyork399ww1.th.jpg

newyork327ly4.jpg

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat zijn vliegtuigen die niet gaan landen in NY(denkik) maar die naar ergens anders gaan! Maar er kwam toch nog wel een andere stad in! Daar moet je dan toch wel kunnen vlieegen naartoe! Wel jammer maar er zal hopelijk wel een mod komen!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens een lezer van het Amerikaanse blad Game Informer zou je in GTA IV niet de mogelijkheid hebben om een vliegtuig te besturen. Dit klinkt erg logisch omdat GTA IV maar uit één stad bestaat. Bovendien is, zo als eerder gezegd) vliegen in de nieuwe Liberty City niet echt handig door de vele wolkenkrabbers, gebouwen en andere drukke gebieden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er geen vliegtuigen inzitten omdat het maar een stad is vind ik een slecht argumetn. Vice CIty en de Liberty City uit GTA III waren ook allemaal maar één stad en hadden wel vliegvelden (en kleine vliegtuigen). Ik bedoel, er zou toch een vliegveld in kunnen zitten met vliegtuigen waarmee naar overzeese gebieden wordt gevlogen in de wereld waar jij als speler gewoon nooit naartoe kunt... En dan kun je er een jatten en gewoon een beetje door Liberty vliegen. Maar ik zeg dus niet dat ike dnek dat er vliegtuigen in komen, want als het bevestigd is, tsja...

Vind het wel jammer :-(

Link to comment
Delen op andere websites

De xbox zijn schuld is het niet mensen, zie Just Cause, je kon gewoon vliegen op de xbox 360. en daarbij, in GTA IV is de stad nu ten minste wel realistisch, mensen lopen met tassen door de straten die ze af kunnen gooien en Niko (Hoofdpersoon GTA IV) heeft nu een mobiel bij zich waar je foto's mee kunt gaan maken en al je contactpersonen mee kunt gaan opbellen.

meer info hier: klik

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

weet je waarom er geen vliegtuigen in de game ziten omdat xbox 360 niet ondersteunt kijk maar naar saints row het ging niet en het ligt zeker niet aan de torens want de game speelt zich in heden af ik heb iets gehoord van 2006 a 2007

dit is echt de reinste onzin Yes R! er zitten geen vliegtuigen in vanwegen het feit dat het 1 stad is en het niet echt nodig is om te reizen per vliegtuig. laatstaan dat ze een realistische weg willen inslaan met IV, en dat ze het gewoonweg niet bij het carater vinden passen. ik vind het ook jammer maar volgens mij komt het wel ten goede van het spel.

missn kunnen ze de psichycs niet goed krijgen voor de vliegtuigen en moeten we op het vervolg van IV wachten tot we kunnen vliegen.

maar wat jij zecht over dat het de XBOX z'n schuld is :schater::schater:

als je dat echt denkt he, dan moet je maar boze mailtjes naar Sony sturen, want het is HUN schuld dat het nu geen Playstation exclisive word. (niet dat ik dat erg vind :dans: )

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen heus wel vliegtuigen in GTAIV voor hoor zeker weten en wat er in bladeren staat kan soms wel nep zijn, maar zoiezo moet je het van R* zelf horen.

jongen, in de GameInformer staat dat er GEEN vliegtuigen komen, en dit heeft Dan Houser zélf bevestigd (hij gaf dan ook een interview) omdat het toch maar 1 stad is, en hij vind dat het niet bij Niko past. maar we weten natuurlijk ook allemaal dat het wle eens te maken zou kunnen hebben met 9-11.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Er komen heus wel vliegtuigen in GTAIV voor hoor zeker weten en wat er in bladeren staat kan soms wel nep zijn, maar zoiezo moet je het van R* zelf horen.

jongen, in de GameInformer staat dat er GEEN vliegtuigen komen, en dit heeft Dan Houser zélf bevestigd (hij gaf dan ook een interview) omdat het toch maar 1 stad is, en hij vind dat het niet bij Niko past. maar we weten natuurlijk ook allemaal dat het wle eens te maken zou kunnen hebben met 9-11.

daar zat ik ook aan te denken! dat het met 9-11 te maken kan hebben.

dan moet Yes r Al Qaida maar de schuld gaan geven :schater:

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...