Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?

yes r

Recommended Posts

Gebruik de heilige EDIT-Knop sjoeter ;)

Zelf denk ik dat ze er niet in komen.. Zie alle argumenten van iedereen :puh:. Sowieso is het dan alleen voor de "fun". Het maakt het spel wel weer zwaarder, :)

Bewerkt: door Youp
Delen op andere websites

• Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

15

• b4rtsimps0n

15

• Arjen

11

• wtc

7

Geen vliegtuigen betekent ook geen vliegveld.

Dus de 1st Gta waar geen vliegveld inzit denk ik.

:bier:

dat zegt niemand, in vc kon je niet vliegen en toch waren er vliegvelden

In Vc kon je wel vliegen alleen niet vanaf het vliegveld.:ch:

Delen op andere websites

Ik zou het onzinnig vinden als je er niet zou kunnen vliegen, dat hjaalt meteen al een element uit het spel en zelf vind ik vliegen heel erg leuk, parachutespringen en de stad van bovenaf zien.

Delen op andere websites

Ik vind het nergens op slaan, Geen Vliegtuigen.

Oke, Ze halen 11 September erbij. Maar worden er Twin Towers in Gta gezet? Nee.

Dus de Twin Towers zijn er niet, Maar waarom geen vliegtuigen. 'Omdat Amerika het niet leuk vind?'

In San Andreas kan je toch ook gewoon overal tegenaan vliegen, Een vliegtuig op 'The Strip' laten crashen etc.

Doe dan op zijn minst een Watervliegtuigje.

Vice City is ook niet groot, En wat is daar? Een Watervliegtuigje ;)

En New York is de grootste stad van Amerika, Zelfs van de Wereld.

De staat New York beslaat 141.205 km², waarvan 122.409 km² land.

Groot genoeg voor een Vliegtuigje.

Conclusie: Ik vind het jammer tot er geen vliegtuigen inzitten :(

Delen op andere websites

Dus de Twin Towers zijn er niet, Maar waarom geen vliegtuigen. 'Omdat Amerika het niet leuk vind?'

In San Andreas kan je toch ook gewoon overal tegenaan vliegen, Een vliegtuig op 'The Strip' laten crashen etc.

Ben ik het helemaal mee eens!

Ik vond San Andreas een verbetering door de vliegtuigen, en nu zou er in GTA IV er geen zitten!

Zelfs in GTA III zat er een klein vliegtuigje, de Dodo. En in Vice City, een Skimmer!

Dus in GTA IV zal er op zen minst ook wel een klein vliegtuigje inzitten, daar ben ik zo goed als zeker van.

Maar ik zou liever hebben dat er verschillende vliegtuigen inzitten, war je echt snel en goed mee kan vliegen!

Delen op andere websites

Ik ben het ook eens, maar New-York is niet de grootste stad van de wereld ;)

Delen op andere websites

De vraag is alleen of het de staat NY is, of alleen de stad (NYC). Want NYC (alleen die bevond zich overigens in de trailer), is de opp:

- Totaal: 1214 km²

- Land: 785,2

- Water: 428,8

Dat is dus ongeveer 35 bij 35 kilometer, als het een vierkant was natuurlijk, en daarvoor een vliegtuig nemen is volgens mij ietwat overdreven (hierbij is het water zelfs meegerekend!)

Delen op andere websites

Vliegtuigen zullen er wel in komn!.In NYC is een heel groot vliegveld,en dus ook heel veel vliegtuigen (denk ik)

EDIT:Sorry.OnlyGta zei het al

In New York City mag je niet eens vliegen.

Rockstar wil GTA:IV zo realistisch mogelijk maken, dus geen vliegtuigen. Er vliegt nooit een vliegtuig over New York City en na 9/11/2001 is dit alleen maar benadrukt.

Yep,moesten er vliegtuigen inzitten gingen er weer mensen vliegtuigen in gebouwen vliegen. :duh:

Delen op andere websites

Ik denk dat dat nog niet eens het uitgangspunt van Rockstar is, Dastard. Het speelt natuurlijk wel een kleine rol.

Maar als jij in New York loopt zie je nooit, maar dan ook nooit een vliegtuig laag over vliegen. Wat Rockstar dus heeft gezegd is dit:

'Om GTA:IV zo realistisch mogelijk te maken stoppen we er geen vliegtuigen in. Bellic is niet de enige persoon die zich als gangster voor doet in Liberty City. Dus als Bellic in een vliegtuig zou kunnen vliegen, dan zouden er ook honderden andere mensen in een vliegtuig kunnen vliegen. En dat willen we niet..'

Delen op andere websites

ik heb ook zo'n topic gemaakt, wordt gta-sheep boos maar ik ben hier nieuw, wist ik dat er al zo'n topic was :duh:

>>> Door Dutchy3010: GTA-Sheep is moeilijk boos te krijgen hoor ;). In het vervolg even de zoekfunctie gebruiken en dan komt het allemaal goed :tu:.<<<

Delen op andere websites

Zitten er geen vliegtuigen in??

Damn m'n vertrouwen dat dit een leuk spel gaat worden is nog verder gekelderd.

kom op zeg, doe is ff normaal.

Ik vind het helemaal niet zo'n groot probleem dat er geen vliegtuigen in zitten, het was wel lagguh geweest, maar het maakt uiteindelijk niet zoveel uit voor de 100% vind ik.

Greetz, Mike

Delen op andere websites

Zitten er geen vliegtuigen in??

Damn m'n vertrouwen dat dit een leuk spel gaat worden is nog verder gekelderd.

Dacht ik eerst ook Juju. Maar wat Rockstar juist weer heeft toegevoegd vind ik geweldig.

Je bent Niko Bellic, een persoon die niet rijk is en problemen heeft, net zoals veel meer mensen in New York City. Rockstar heeft dus de nadruk gelegd op dat je een normaal persoon bent. De politie behandelt andere mensen net zoals ze jou behandelen en je bent niet meer zo'n beruchte gangster als in de voorgaande GTA's. Misschien wordt dit in de loop van het spel wel anders, maar ik geloof dan nog niet dat iedereen je kent en dat de politie steeds op je hielen zit. Maar daar kan ik nog niet zo veel van zeggen.

Als ik daar aan denk, kan ik me helemaal inleven en vergeet ik die vliegtuigen ook. ;)

Life is complicated.. ^^

Delen op andere websites

Tsja, om ook even wat te zeggen over de vliegtuigen: In VC zitten ze ook niet en in GTA III heb je alleen die Dodo (wat nauwelijks een vliegtuig te noemen is). Toch scoren beide spellen zéér hoog in mijn waardering en maakt de sfeer en de verdere gameplay het gebrek aan iets vliegends meer dan goed. Overigens verwacht ik wél dat er helicopters in het spel zullen zitten, want ook in het huidige New York vliegen die dingen nog steeds bij bosjes rond, dus dát kan voor Rockstar geen reden zijn ze er niet in te doen......

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...