Vinewood Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Neem de Dildo Dodo missie van Vice City.Je moet een vliegtuigje besturen tussen een kleine stad Maar is dit wel zo realistisch? R* heeft gezegd dat ze realisme wilden hebben en om dan met een dodo door een stad te vliegen waar in het echt een verboden luchtruim zone heeft. Dat is niet echt de realistisch. Nee dit is realisme, Je mag wel met een Bazooka over straat lopen, Maar niet iemand slaan? Dat vind ik nou nergens op slaan. En waarom passen vliegtuigen niet in Liberty? Omdat er 2 vliegtuigen zich in 2 torens hebben geboord? Terwijl New York een van de belangrijkste Airports heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Neem de Dildo Dodo missie van Vice City.Je moet een vliegtuigje besturen tussen een kleine stad Maar is dit wel zo realistisch? R* heeft gezegd dat ze realisme wilden hebben en om dan met een dodo door een stad te vliegen waar in het echt een verboden luchtruim zone heeft. Dat is niet echt de realistisch. Nee dit is realisme, Je mag wel met een Bazooka over straat lopen, Maar niet iemand slaan? Dat vind ik nou nergens op slaan. En waarom passen vliegtuigen niet in Liberty? Omdat er 2 vliegtuigen zich in 2 torens hebben geboord? Terwijl New York een van de belangrijkste Airports heeft. Hehe eindelijk iemand die het snapt ! Dat realitish gedoe .. zuigt egt ! In Vice City kon je ook met de Skimmer vliegen en dat was ook 1 stad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Neem de Dildo Dodo missie van Vice City.Je moet een vliegtuigje besturen tussen een kleine stad Maar is dit wel zo realistisch? R* heeft gezegd dat ze realisme wilden hebben en om dan met een dodo door een stad te vliegen waar in het echt een verboden luchtruim zone heeft. Dat is niet echt de realistisch. Nee dit is realisme, Je mag wel met een Bazooka over straat lopen, Maar niet iemand slaan? Dat vind ik nou nergens op slaan. En waarom passen vliegtuigen niet in Liberty? Omdat er 2 vliegtuigen zich in 2 torens hebben geboord? Terwijl New York een van de belangrijkste Airports heeft. Je hebt het over New York en GTA IV vindt zich plaats in Liberty City. Maar ik wil nu wel eens weten waar jij dat stukje "Je mag wel met een Bazooka over straat lopen, Maar niet iemand slaan?" vandaan hebt. Wie zegt dat er bazooka's in GTA IV zitten? Daar is nog geen info over vrijgegeven. En ik denk dat jij met je gedachten nog zit in de vorige Era. Erg realistisch is het niet als je door allerlei wolkenkrabbers vliegt. En voor slaan zal je heus wel een waarschuwing krijgen, overdag tenminste. NYC heeft belangrijke vliegvelden, misschien zitten ze wel nagebouwd in GTA IV, maar om daar in deze tijd met alle controles zomaar naar binnen te lopen en je vlieg brufet te halen met 10 missie's en dan in een gebouw vliegen. Dan klopt er iets niet in het spel. Mijn speelplezier zou het bederven en ik denk van de meeste mensen ook wel. Zoiets past niet in een spel als GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Als dat niet in GTA IV past. Dan vind ik dat Rockstar verkeerd bezig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Als dat niet in GTA IV past.Dan vind ik dat Rockstar verkeerd bezig is. Dan vind ik dat jij te weinig informatie hebt gelezen wat Rockstar nu wel en niet wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Liberty word nagebouwt van New York. Dus vrijwel hetzelfde. En Bazooka's niet in Gta IV? Laten we dan een Shotgun nemen, wat OP de cover van Game Informer staat. Ja, je mag in amerika een wapen dragen, Die te zien is. Maar ga jij met een shotgun over straat lopen? Denk het niet. En zonder vliegtuigen is de wereld ook bijna niks meer tegenwoordig. Met mijn gedachten in vorrige era dat klopt, wat Gta IV is nog niet eens uit. En ik weet tot heel veel mensen nu teleur gesteld zijn omdat er geen vliegtuigen inzitten. Want Gta is gewoon een on-realistiche game, naar mijn mening. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Als dat niet in GTA IV past.Dan vind ik dat Rockstar verkeerd bezig is. Dan vind ik dat jij te weinig informatie hebt gelezen wat Rockstar nu wel en niet wil. Dan vind ik dat jij mijn mening maar moet respecteeren Ik heb zat gelezen/gehoord over GTA IV. Het zal cker wel een goed spel worden maar niet mijn lievenlings GTA. @ Vinewood : helemaal mee eens Bewerkt: 12 april 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
karamanci Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Wel jammer Ik had er zo op gehoopt da er vliegtuigen inzaten! Maar er zal wel een mod komen waar een vliegtuig inzit! Tenzij rock* hem niet modbaar maakt(weet je nog met de hot coffee mod) zodoende dat er weer geen problemen komen! Ik denk zelfs dat hij niet modbaar word!Rivel wat is de hot coffee Mod ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Wel jammer Ik had er zo op gehoopt da er vliegtuigen inzaten! Maar er zal wel een mod komen waar een vliegtuig inzit! Tenzij rock* hem niet modbaar maakt(weet je nog met de hot coffee mod) zodoende dat er weer geen problemen komen! Ik denk zelfs dat hij niet modbaar word!Rivel wat is de hot coffee Mod ? Een mod geplubiceerd door PatrickW die sexscénes uit San Andreas mogelijk maken. Deze waren eerst weggewerkt door R*, maar PatrickW heeft ze teruggetoverd. Nu is de mod verboden omdat R* een hele hoop gedoe er mee heeft binnegehaald. Maar even ontopic. Ik vind dat we nog maar even moeten afwachten totdat het spel uit is. Sommige mensen zeggen nu al dat het spel helemaal zuigt terwijl Game Informer er hartstikke optimistisch over is. Dat vliegtuig is een bijzaak. Een sterke storyline is het belangrijkste. En nu gaan we eigenlijk wat discussïeren wat beter is, maar de vraag was waarom er geen vliegtuigen inzitten en dat is door het realisme etc. Ieder zijn mening daar over. Edit: Volgens Dutchy3010 is de Hot Coffee mod niet verboden. Foutje... :$ Patrick heeft hem zelf weggehaald... Om Rockstar tegemoet te komen... Hij is echt nog wel te vinden op internet, alleen niet meer op de officiele site van Patrick. Bewerkt: 12 april 2007 door White Gold Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Liberty word nagebouwt van New York. Dus vrijwel hetzelfde.En Bazooka's niet in Gta IV? Laten we dan een Shotgun nemen, wat OP de cover van Game Informer staat. Ja, je mag in amerika een wapen dragen, Die te zien is. Maar ga jij met een shotgun over straat lopen? Denk het niet. Rockstar zal echt niet alles tot in de puntjes uitwerken. Zoals ik al zei, ze houden de GTA sfeer er wel in. Dus als je een set wapens bij je hebt zal je die echt niet zien en als je scrollt en je pakt een wapen zal hij net doen alsof hij uit zijn zak komt oid. Dat denk ik. Misschien is het anders, ik weet het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2007 Liberty word nagebouwt van New York. Dus vrijwel hetzelfde.En Bazooka's niet in Gta IV? Laten we dan een Shotgun nemen, wat OP de cover van Game Informer staat. Ja, je mag in amerika een wapen dragen, Die te zien is. Maar ga jij met een shotgun over straat lopen? Denk het niet. Rockstar zal echt niet alles tot in de puntjes uitwerken. Zoals ik al zei, ze houden de GTA sfeer er wel in. Dus als je een set wapens bij je hebt zal je die echt niet zien en als je scrollt en je pakt een wapen zal hij net doen alsof hij uit zijn zak komt oid. Dat denk ik. Misschien is het anders, ik weet het niet. Zoals sam(thanx arjen)[/font] Dan houser in Game Informer zei, alles wat je in het spel vindt is er voor een reden; of het is missie-gerelateerd, of het is er om bij te dragen aan de sfeer van de de stad. Ik denk dat vliegtuigen geen van beide functies zouden vervullen in GTAIV, dus waarom zouden ze erin zitten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2007 (bewerkt) Zoals Dan houser in Game Informer zei, alles wat je in het spel vindt is er voor een reden; of het is missie-gerelateerd, of het is er om bij te dragen aan de sfeer van de de stad.Ik denk dat vliegtuigen geen van beide functies zouden vervullen in GTAIV, dus waarom zouden ze erin zitten ? Correctie: Dan Houser >>> Door PatrickW: Waar ? <<< Pagina 43 in de GI, middelste kolom. Maar een functie voor een vliegtuig kan je altijd verzinnen. Zoals de Dodo missies zowel in GTAIII als Vice City. Bewerkt: 13 april 2007 door Arjen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2007 Zoals Dan houser in Game Informer zei, alles wat je in het spel vindt is er voor een reden; of het is missie-gerelateerd, of het is er om bij te dragen aan de sfeer van de de stad.Ik denk dat vliegtuigen geen van beide functies zouden vervullen in GTAIV, dus waarom zouden ze erin zitten ? Correctie: Dan Houser >>> Door PatrickW: Waar ? <<< Maar een functie voor een vliegtuig kan je altijd verzinnen. Zoals de Dodo missies zowel in GTAIII als Vice City. Tsjaa dan krijg je zo'n inspiratie loze bagger.... Dan gaan ze alleen maar missie's maken omdat er vliegtuigen inmoeten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2007 (bewerkt) Wacht gewoon af wat uiteindelijk het final full game gaat brengen... er is nog heel wat werk aan! Anything can happen BTW; ik ga in augustus naar New York op reis... zou ik daar bij R* de demo kunnen afhalen? of gewoon info krijgen die nog niet echt is vrijgegeven Bewerkt: 13 april 2007 door wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2007 Vliegtuigen in GTA, is eigenlijk iets wat niet mag uitblijven, althans zo denk ik erover. Ik kan R* begrijpen in hun punt dat het niet zo in het spel past, maar ik hoef ook niet in 747's te vliegen. Een simpele 'dodo' moet toch wel kunnen? Maarja, R* is goed in wat ze doet, en zal er ongetwijfeld weer in slagen de gtasfeer terug te brengen in deze nieuwe GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.