Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

'k Vind het jammer dat het spel zich afspeelt in new york. Het had nog zoveel meer sfeer kunnen hebben indien het zich in een warme, miami-achtige stad had afgespeeld. NY is volgens mij net iets te donker. Waarom vinden vele gta-fans VC tot op heden het beste van alle GTA's? Omdat het zonnige en tropische Vice nog net iets meer had dan een stad als NY.

Maarja, zo'n grote ramp is 't nu ook niet eh. Zal nog altijd wreeeed tof worden (zeker met de verstrengde LCPD - I love it :dans: ).

Dat ben ik helemaal met je eens, ik had ook véél liever GTA in een Vice City sfeer gezien. Misschien dat GTA V wel een zonnig karakter krijgt, GTA Hawaii o.i.d. :-)

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik tot nu toe weet over GTA IV vind ik alles top bijvoorbeeld dat er geen vliegtuigen in zitten want in sanandreas ging ik nooit met een vliegtuig, ben wel blij dat er helikopters in komen want dat vond ik altijd wel grapig GTA IV word gewoon de beste game van 2007 :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het wel een feit dat GTA IV kleiner wordt als San Andreas?

Een game magazine schatte dat het kleiner zou zijn maar zij kregen de demo versie en het spel is nog niet eens af, en waarom rockstar dan niet zou zeggen dat het wel groter is, dit willen ze misschien als verassing houden dat je niet net als bij San Andreas al alles wist wat er in het spel zat voor dat het uit kwam.

Zelf denk ik dat het groter wordt als San Andreas omdat ze de stad een beetje proberen na te bouwen en het is een grote stad (zeker met bronx New Jersy enz erbij). Ook hebben ze over deze GTA 3 jaar gedaan en over SA maar 2 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het wel een feit dat GTA IV kleiner wordt als San Andreas?

Een game magazine schatte dat het kleiner zou zijn maar zij kregen de demo versie en het spel is nog niet eens af,

Dat wil ik gewoon geloven dat ze het zo denken... Maar GTA Sa was wel erg groot.. voor mij heof het ook weer niet te groot GTA SA was voor mij goed genoeg.. :klap: R* :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Geen heel belangrijk feit, maar toch weer iets nieuws:

- in een auto kun je kiezen uit 4 verschillende camera-hoeken, waarvan 1 bijna first-person, met uitzicht op het dashbord (zoals vaak in race games gebruikt word)

Bron: PlayStation 3 Unlimited (Magazine)

Was al bekend dat staat op WikiGTA.

De camera van het spel hangt dichter en lager achter de auto dan we gewend zijn van de vorige GTA's en is meer te vergelijken met de camera in Midnight Club.

en hier paar screens hoe het eruit ziet bij Midnight Club: Klik Hier!

Link to comment
Delen op andere websites

enigste waar ik van baal is dat het nog onduidelijk is of hij voor de pc uitkomt of niet.

Ja, zou ik ook wel eens willen weten... Ik denk van wel, PC-versies zijn ook een grote inkomsten voor R*

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het niet erg dat er vliegtuigen inzitten waar ik wel van stond te kijken dat er s'morgens minder mensen zijn dan smiddags dat vondt ik wel weer leuk. maar voor de rest wat ik allemaal heb gehoord. sommige leuk en sommige weer wat minder.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Als je iets over een spel te weten komt, kan dat je bevallen of juist helemaal niet. Wat vind je van de feiten? Is het een goed of slecht punt dat GTA IV kleiner wordt als GTA SA? Is New York de ideale plek, of had je nu liever iets anders gezien? Laat je mening hier horen!

Ik vind het niet erg dat GTA IV kleiner wordt dan SA, ik hou zelf meer van stad dan van allemaal landschap. Ook vind ik een stad leuker omdat je op meer plekken kan schuilen en het er vaak drukker is. ^_^

Yosata

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er geen vliegtuigen in zitten maakt me niks uit, in zo'n mooie stad wil je gewoon doorheen rijden.

Dat je mensen op kan bellen maakt me niks uit want wat heb je eraan?

De rest van de feiten zijn :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...