js007 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Ik heb een vraagje over cod4,ik heb 2 versies zien in de winkel liggen de standaard en een speciale versie waar 4 extra multyplaer paks in zitten . Zijn die 4 extra maps dezelfde maps als die die je kunt downloaden in de ps store? Je bedoelt vast Game of the Year Edition, die kost slechts 3 euro duurder dan het orgineel bij Dixons. 63 euro is, bespaar de moeite om op PSN de 4 extra maps te downloaden. dus het zijn dezelfede maps op psn Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Wat is Gaz eigenlijk? Sergeant, Commandant, Private? Reageren
Ikkes Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 dus het zijn dezelfede maps op psn Ja, de maps die je op het PSN voor 10 euro aan kan schaffen zijn dezelfde als de maps die je extra krijgt bij de Game Of The Year Edition van het spel. Het is dus voordeliger de GOTY-edition te kopen voor 3-5 euro extra in plaats van de map pack voor 10 euro te downloaden. Reageren
game~skater Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ik denk dat gaz een Sergeant is. maar ik ahd een vraagje: een maat van mij speelt via PSN online en hij zegt dat hij vrienden die op de pc spelen ook kan zien, kan ik ook als ik via Xbox Live speel hun dan ook zien? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Wat is Gaz eigenlijk? Sergeant, Commandant, Private? Ik denk dat Gaz Luitenant is als ik eerlijk moet zijn, aangezien hij meer heeft te zeggen dan een Sergeant. Bewerkt: 14 september 2008 door DenkaanHenk Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Wat is Gaz eigenlijk? Sergeant, Commandant, Private? Ik denk dat Gaz Luitenant is als ik eerlijk moet zijn, aangezien hij meer heeft te zeggen dan een Sergeant. Ik dacht dat een Sergeant boven een Luitenant stond. Ik denk ook dat Gaz een sergeant is. Waarom denk je dat Gaz meer te zeggen heeft dan een sergeant? Misschien is hij dan generaal. Bewerkt: 14 september 2008 door TomHagen Reageren
ikt Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Generaals zitten in hun luie stoel mensen te commanderen. Reageren
Kraay Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Generaals zitten in hun luie stoel mensen te commanderen. Doe ik ook, maar ik ben geen Generaal. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Generaals zitten in hun luie stoel mensen te commanderen. Doe ik ook, maar ik ben geen Generaal. XD lol Wie comandeer jij hier dan allemaal. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Een luitenant is hoger dan een sergeant hoor. Maar Gaz is waarschijnlijk Luitenant of Sergeant de onderofficier dus. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Wat is Gaz eigenlijk? Sergeant, Commandant, Private? Ik denk dat Gaz Luitenant is als ik eerlijk moet zijn, aangezien hij meer heeft te zeggen dan een Sergeant. Ik denk dat Gaz gewoon een gast is die bij de S.A.S werkt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 call of duty 4 eindigt wel hard Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 call of duty 4 eindigt wel hard Vond ik ook Hoe Gaz door zijn kop wordt geschoten door die 1-pootige mongool Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Call of Duty 4 is veelste kort, Call of Duty 2 is veel langer. En Call of Duty United Offensive ook. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 cod4 was echt slecht in multyplayer zal WaW ook zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.