Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

Recommended Posts

• Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
  Djmaddox zei:
Ik vind het ook een rotwapen, maar het is een aanrader als je geen recoil wilt.

Dan vind ik de AK 47 met demper fijner.

Geplaatst:

De AK-47 schiet opzich ook wel fijn, maar als ik hem neem dan neem ik hem zonder add-ons en met double tap. Hetzelfde met AKu.

Geplaatst:

hoe zit het eigenlijk met jullie k/d ratio ? hechten jullie er veel waarde aan of niet ?

Want ik heb vaak vrienden over de vloer en als die call of duty 4 multiplayer gaan spelen, dan sta ik na verloop van tijd, echt met meer deaths dan kills.

Geplaatst:
  PowerPats zei:
hoe zit het eigenlijk met jullie k/d ratio ? hechten jullie er veel waarde aan of niet ?

Want ik heb vaak vrienden over de vloer en als die call of duty 4 multiplayer gaan spelen, dan sta ik na verloop van tijd, echt met meer deaths dan kills.

Ik persoonlijk hecht er geen waarde aan, maar andere wel...

Geplaatst:
  PowerPats zei:

Ja, ik let er wel op. Mijn k/d was eerst rond de 0.80, maar dat kwam omdat CoD4 het eerste échte schietspel was dat ik op de 360 had. Nu heb ik mn k/d opgekrikt naar 0.97 en wil gewoon 1.00. Het is ook handig om 1.00 te hebben, want als je in een clan wilt en je ''solliciteert'' voor een plekje in die clan, letten ze erg op je k/d. Ze zullen minder snel iemand aannemen met een k/d van 0.50 dan iemand van 1.10.

Geplaatst:

Zo, heb een nieuwe profiel(again) en heb nu 1u en 14m gespeeld en ben bijna lvl 11 :7, en heb niet eens create-a-class gebruikt xD

Geplaatst:

Mijn K/D is 0,96, maar het probleem is dat ik ongeveer 1000 mensen moet doden voordat ik weer 1.00 sta.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hecht niet te veel waarde aan een k/d-ratio dan begint plezier vaak op de 2e of zelfs 3e plaats te komen, het gaat om de lol vind ik. Trouwens @ Djmaddox de AK-47 schiet beter zonder double tap en als je moeite heb met goed richten gebruik dan de perks stopping power & deep impact dan heb je minder kogels nodig om iemand te doden. ^_^

PS: Je kan als je snel je "richt knop" achter elkaar indrukt van doel wisselen, niet precies maar wel dicht in de buurt.

Bewerkt: door >$bram$<
Geplaatst:

ben nu even met de singleplayer bezig, die is opzich ook wel vet, had er niet echt de tijd voor genomen, was gelijk in het hele multiplayer gebeuren gesprongen.

Geplaatst:

Die rifle waar je mee begint is trouwens ook echt niet slecht, die ene die op de m4 lijkt. Verder is de mp5 ook super (maar geen red dot op zetten)

Geplaatst:
  Sjoelie zei:
Die rifle waar je mee begint is trouwens ook echt niet slecht, die ene die op de m4 lijkt. Verder is de mp5 ook super (maar geen red dot op zetten)

De enigste die ik fijner vind dan die sniper is de laatste sniper.

Geplaatst:
  Sjoelie zei:

M16 misschien? Dat wapen is inderdaad heel goed. Vooral als je er Stopping Power opzet of gewoon Hardcore gaat spelen, want dan is het een ''one shot, one kill'' wapen.

@Hierboven: ?

Geplaatst:

Ik denk dat hij dacht dat ik met rifle sniper bedoelde. Ik heb dit spel maar 1 maand kunnen spelen, echt veel te weinig :-(

Als sniper had ik een Dragunov met zon andere scope ACOG ofzoiets? Die schoot echt heel fijn. Perks weet ik niet meer. het voordeel is dat je richter bijna niet beweegt dat doet ie met een normale scope wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...