Sjoelie Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Wat is de makkelijkste manier om op pc ACOG scope te halen voor sniper? Ik speel met controller, snipen met muis? Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Wat is de makkelijkste manier om op pc ACOG scope te halen voor sniper? Ik speel met controller, snipen met muis? Op de pc een controller gebruiken voor een FPS game? why? Reageren
Sjoelie Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ik speel altijd op mijn 360, alleen 1 weekend in de 2 weken niet en nu kan ik niet goed meer schieten op pc Het gaat overigens wel goed hoor, gaat gewoon als een trein Reageren
GTA Haas Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Wat is de makkelijkste manier om op pc ACOG scope te halen voor sniper? Ik speel met controller, snipen met muis? Ik speel op de PC en PS3. Ik vindt de controller het fijnst omdat ik het daarmee gewend ben, maar op de PC zou ik met muis doen. Op PC vindt ik dat veel fijner werken dan controller. Ben op de PS3 Rank 55 en Prestige 1 rank 38. En op PC Rank 55 alle goude wapens, mij favo. zijn M4OA3, M4 Carbine, G36C allemaal met als secondery weapon Golden Desert Eagle. Reageren
TomHagen Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 (bewerkt) Heb vanmiddag weer even CoD4 gespeeld op de PS3, sinds een week. Het viel me op dat ik een aantal keer spelers zag zweven, ze vliegen dan van links naar rechts, van voren naar achter, van boven naar beneden en andersom, zowel boven als onder de grond. Je kan ze dan niet schieten, en zij jou ook niet, maar ze kunnen wel heel snel naar de andere kant van het level bewegen, voordat ze neer ploffen (dan is het dus weer gewoon). Daarvoor nog nooit eerder gezien, en vanmiddag verschillende keren. Iemand bekend met dit verschijnsel? Edit: lijkt erop dat mensen massaal zijn gaan hacken, kiek maar op internet. Hopelijk wordt het snel gepatched. Bewerkt: 31 juli 2009 door TomHagen Reageren
lexus123 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Heb vanmiddag weer even CoD4 gespeeld op de PS3, sinds een week. Het viel me op dat ik een aantal keer spelers zag zweven, ze vliegen dan van links naar rechts, van voren naar achter, van boven naar beneden en andersom, zowel boven als onder de grond. Je kan ze dan niet schieten, en zij jou ook niet, maar ze kunnen wel heel snel naar de andere kant van het level bewegen, voordat ze neer ploffen (dan is het dus weer gewoon).Daarvoor nog nooit eerder gezien, en vanmiddag verschillende keren. Iemand bekend met dit verschijnsel? Edit: lijkt erop dat mensen massaal zijn gaan hacken, kiek maar op internet. Hopelijk wordt het snel gepatched. Wow, op de PS3!? Cool! Hier op de Xbox geen last van hackers Reageren
rdewit Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Als ik bij CoD 4 op new game klik, start het intro filmpje gewoon goed, dan begint de training ik kan dan hoogstens 5 seconden spelen en hij valt uit, het beeldscherm geeft aan no signal en de lampjes op de computer branden gewoon hetzelfde. Hoe komt dit? Computer Fabrikant: System manufacturer Computermodel: System Product Name Computernaam: PC_VAN_DEWIT Systeemtype: x64 (64-bits) systeem Moederbord Fabrikant: ASUSTeK Computer INC. Model: M4A78 PRO BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: BIOS Date: 04/09/09 16:28:06 Ver: 08.00.15, versie 0905 Aansluitingen: PCIEX16 (Gebruikt), PCIEX1_1 (Vrij), PCIEX1_2 (Vrij), PCI_1 (Vrij), PCI_2 (Vrij), PCI_3 (Vrij) Poorten: PS/2 KeyBoard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB12 (USB), USB34 (USB), COM 1 (Serieel), LAN (Netwerk), Audio_Line_In (Audio), Audio_Line_Out (Audio), Audio_Mic_In (Audio), Audio_Center/Sub (Audio), Audio_Rear (Audio), Audio_Side (Audio), HDMI (Geen), DVI (Geen), SPDIFO (Geen), PRI IDE (Geen), SATA1 (Geen), SATA2 (Geen), SATA3 (Geen), SATA4 (Geen), SATA5 (Geen), SATA6 (Geen), CPU FAN (Geen), CHA FAN (Geen), PWR FAN (Geen), USB56 (USB), USB78 (USB), USB910 (USB), USB1112 (USB), FLOPPY (Geen), SPDIF OUT (Geen), AAFP (Geen), CD (Audio) Processor Model: AMD Phenom 9950 Quad-Core Processor Kloksnelheid: 2600 MHz Socket: AM2 Geheugen Grootte: 4094 MB RAM Type(s): 2048 MB RAM (DDR2, DIMM), 2048 MB RAM (DDR2, DIMM) Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS (C:) Grootte: 931,51 GB (931,51 GB (C:) ) Vrije ruimte: 883,17 GB (883,17 GB (C:) ) Stations Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale vaste schijf, D: Onbekend Model(len): A: Onbekend, C: WDC WD1001FALS-00J7B1 ATA Device IDE, D: PLEXTOR DVDR PX-860A ATA Device Geluidskaart Fabrikant: Microsoft Model: High Definition Audio-apparaat Videokaart Model: ATI Radeon HD 4800 Series Beeldprocessor: ATI Radeon Graphics Processor (0x9440) Geheugengrootte: 1024 MB VRAM Stuurprogramma: atiumdag,atidxx32,atidxx64.dll,atiumdva,atiumd64.dll,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.01.01.888 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1440x900 Kleurdiepte: 32-bits Frequentie: 59 Hz Muis Fabrikant: (standaardsysteemapparaten) Model: USB-HID Aantal knoppen: 0 Aansluiting: USB Toetsenbord Model: USB-HID Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) Functietoetsen: 12 Netwerkkaart Model(len): Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller (Ethernet 802.3) Adressen: Censuur DirectX Versie: 10.1 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Ultimate Versie: 6.0.6001 Service Pack: Service Pack 1 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60) Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Heb vanmiddag weer even CoD4 gespeeld op de PS3, sinds een week. Het viel me op dat ik een aantal keer spelers zag zweven, ze vliegen dan van links naar rechts, van voren naar achter, van boven naar beneden en andersom, zowel boven als onder de grond. Je kan ze dan niet schieten, en zij jou ook niet, maar ze kunnen wel heel snel naar de andere kant van het level bewegen, voordat ze neer ploffen (dan is het dus weer gewoon).Daarvoor nog nooit eerder gezien, en vanmiddag verschillende keren. Iemand bekend met dit verschijnsel? Edit: lijkt erop dat mensen massaal zijn gaan hacken, kiek maar op internet. Hopelijk wordt het snel gepatched. Ik heb al net hetzelfde gezien, echt niet fijn als je S&D aan het spelen bent... Dat ze dit probleem inderdaad maar snel patchen, want zo gaat de lol er snel vanaf.. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 heb die hele Call of duty reeks nooit zo interessant gevonden. Heb Call of Duty 1 wel dood gespeeld jaren geleden. Ik speel regelmatig wat COD 4 / COD 5 bij vrienden maar ik vind het maar een mager spelletje. Geeft me ook een beetje een Arcade achtig gevoel waar ik niets van moet. Maar dat is mijn mening , ik snap dat iedereen zijn eigen smaak heeft. helaas kan ik tegenwoordig amper meer over straat met zulke uitspraken want overal duiken COD-fans op Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) ik heb een vraagje mbt singleplayer In de laatste missie, lig jij gewond op de grond samen met die leider van jou, die brit met die snor. nadat je gered word door die russians. zie je een wit licht, betekent dat dat je dood bent gegaan ? en hoe is het afgelopen met jou teamleider ?[/font] Bewerkt: 1 augustus 2009 door PowerPats Reageren
wupie Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) ik heb een vraagje mbt singleplayer In de laatste missie, lig jij gewond op de grond samen met die leider van jou, die brit met die snor. nadat je gered word door die russians. zie je een wit licht, betekent dat dat je dood bent gegaan ? en hoe is het afgelopen met jou teamleider ?[/font] Je team leider gaat dood, maar jij niet aangezien hij in MW2 zit.[/font] Bewerkt: 2 augustus 2009 door wupie Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Heb vanmiddag weer even CoD4 gespeeld op de PS3, sinds een week. Het viel me op dat ik een aantal keer spelers zag zweven, ze vliegen dan van links naar rechts, van voren naar achter, van boven naar beneden en andersom, zowel boven als onder de grond. Je kan ze dan niet schieten, en zij jou ook niet, maar ze kunnen wel heel snel naar de andere kant van het level bewegen, voordat ze neer ploffen (dan is het dus weer gewoon).Daarvoor nog nooit eerder gezien, en vanmiddag verschillende keren. Iemand bekend met dit verschijnsel? Edit: lijkt erop dat mensen massaal zijn gaan hacken, kiek maar op internet. Hopelijk wordt het snel gepatched. Wow, op de PS3!? Cool! Hier op de Xbox geen last van hackers YouTube staat vol met rapid fire mods voor de X360. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Heb vanmiddag weer even CoD4 gespeeld op de PS3, sinds een week. Het viel me op dat ik een aantal keer spelers zag zweven, ze vliegen dan van links naar rechts, van voren naar achter, van boven naar beneden en andersom, zowel boven als onder de grond. Je kan ze dan niet schieten, en zij jou ook niet, maar ze kunnen wel heel snel naar de andere kant van het level bewegen, voordat ze neer ploffen (dan is het dus weer gewoon).Daarvoor nog nooit eerder gezien, en vanmiddag verschillende keren. Iemand bekend met dit verschijnsel? Edit: lijkt erop dat mensen massaal zijn gaan hacken, kiek maar op internet. Hopelijk wordt het snel gepatched. Wow, op de PS3!? Cool! Hier op de Xbox geen last van hackers YouTube staat vol met rapid fire mods voor de X360. Ik heb nog nooit hackers gezien hoor, en ik speel al een tijdje. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik heb cod vanaf ongeveer augustus een jaar geleden. En ik heb zeggen en schrijven 1 hacker tegen gekomen. Verder nog niemand, en het was inderdaad zon vlieger die niet dood kon. Maar op die ene na ben ik nog verder niemand tegen gekomen.. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Op de PC kom je echt wel veel hackers tegen. En ik spreek uit ervaring. Ik heb vaak genoeg iemand gezien die alleen maar headshots maakte. Dat kan op zich wel, maar steeds een halve seconde achter elkaar ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.