Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

jonge ik zeg toch nie dat ik er helemaal niks van kan ik zeg gewoon dat ik niet zo een nerd ben die tijd gaan steken in goed worden met een computerspel

met p90 kill ik gewoon mensen en zeg maar lekker dat ik dan n00b ben dat maakt me echt niks niks niks niks niks uit!

hahaha denk je dat ik nu ga denken van ow shit ze vinden me een n00b nou moet ik snel een ander wapen gaan pakken!

hahaha dan heb je het mooi mis

en trouwens een spel kan best leuk zijn ook al ben je er nie goed in

ik ga vaak met vrienden basketballen en ik ben er niet zo goed in als hun maar het is nog steeds leuk

Hou jij maar op met praten, we weten nu wel dat je vind dat je noob bent en dat het je geen hol boeit.

nee ik vind mezelf geen n00b want het woord n00b is voor dikke nerds die hun computer als enigste hobbie hebben

Ja, en, wat boeit het als iemands hobby gamen is.

Als jij voetbal leuk vindt, gaan we je toch ook niet voetbalnerd noemen ofwel dan?

En wie zegt dat gamers alleen gamen als hobby hebben?

Dat maak jij ervan.

Maargoed, sommige spelers willen/proberen skills (te) krijgen in een game, niet om mee te pronken, maar omdat ze dan plezier krijgen in een game, en als jij ze dat niet gunt, dan is het jou probleem, maar dan kom je echt over als een noob.

Maargoed, het is hetzelfde als iemand skills probeert te krijgen bij voetbal, of bij weet ik veel wat allemaal.

ja maar bijvoorbeeld met voetbal schiet je het best als je met de wreef of de zijkant van je voet schiet

dan kun je het hardst schieten en het best mikken

als je goede schoenen hebt helpt dat ook goed

ik ga dan toch ook niet zeggen van je moet slechte schoenen kopen en met de punt van je voet schieten anders ben je een n00b

want met goede schoenen en met de wreef is het makkelijkste

dus als je pro wil zijn moet je met de punt van je voet schieten en met slechte schoenen

da is bijna hetzelfde als wat jullie zeggen

want jullie zeggen dat de p90 noob is omdat die te goed is

en je dus een slechter wapen moet pakken omdat je anders een n00b bent

Mijn voetbalkennis gaat niet zo heel hoog, maar als jij competitie etc. speelt, moet je wel met fatsoenlijke schoenen komen, je kunt moeilijk op de badslippers komen die je telkens afvallen, want dan is het tegenover andere spelers voor jou oneerlijk, want jij loopt op je slippers, terwijl zij met hun voetbalschoenen komen.

Daarnaast, als je net zo goed kunt voetballen met je badslippers, als mensen met hun voetbalschoenen, dan betekend het, of jij bent goed, of zij zijn slecht.

Maar bij CoD4, 8/10 gebruikt geen P90, behalve de mensen die niet met die guns om kunnen gaan, en dus de P90 gebruiken.

En de helft sprayt er ook nog eens super hard mee, en ook dat geeft de P90 users een slechte naam, en de noobs die zonder P90 niks kunnen raken.

maar t is precies wat jij zegt

iedereen voetbalt met fatsoenlijke schoenen

omdat je dan beter kan voetballen en elke voetballer wil er het beste uithalen snapje

dan ben je dom ja als jij dan met badslippers aankomt

want je pakt het beste van het beste zodat het wat makkelijker gaat

ik vind dat hetzelfde als bij COD4

je kunt het beste pakken en voor mij is dat de p90

of je kunt een slechter wapen pakken omdat je uitdaging wil

tja ik vind dat hetzelfde

maar ja hey meningen kunnen verschillen toch :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

maar t is precies wat jij zegt

iedereen voetbalt met fatsoenlijke schoenen

omdat je dan beter kan voetballen en elke voetballer wil er het beste uithalen snapje

dan ben je dom ja als jij dan met badslippers aankomt

want je pakt het beste van het beste zodat het wat makkelijker gaat

ik vind dat hetzelfde als bij COD4

je kunt het beste pakken en voor mij is dat de p90

of je kunt een slechter wapen pakken omdat je uitdaging wil

tja ik vind dat hetzelfde

maar ja hey meningen kunnen verschillen toch :D

Ja, dat klopt, maar redenen dat P90 niet gewild zijn(ik speel voornamelijk hardcore servers, en daar zijn ze nogal gehaat), is gewoon, hij is 'te' goed in vergelijking met andere guns, het is nog net niet dat ie uit zichzelf schiet en mikt, en als iedereen een P90 gaat gebruiken, is de 'competitie' weg, want P90 vergen amper skills en meeste P90 gebruikers sprayen ermee.

Vandaar mijn 'haat' naar een P90.

Link to comment
Delen op andere websites

maar t is precies wat jij zegt

iedereen voetbalt met fatsoenlijke schoenen

omdat je dan beter kan voetballen en elke voetballer wil er het beste uithalen snapje

dan ben je dom ja als jij dan met badslippers aankomt

want je pakt het beste van het beste zodat het wat makkelijker gaat

ik vind dat hetzelfde als bij COD4

je kunt het beste pakken en voor mij is dat de p90

of je kunt een slechter wapen pakken omdat je uitdaging wil

tja ik vind dat hetzelfde

maar ja hey meningen kunnen verschillen toch :D

Ja, dat klopt, maar redenen dat P90 niet gewild zijn(ik speel voornamelijk hardcore servers, en daar zijn ze nogal gehaat), is gewoon, hij is 'te' goed in vergelijking met andere guns, het is nog net niet dat ie uit zichzelf schiet en mikt, en als iedereen een P90 gaat gebruiken, is de 'competitie' weg, want P90 vergen amper skills en meeste P90 gebruikers sprayen ermee.

Vandaar mijn 'haat' naar een P90.

ok ik snap denk wel wat jij bedoeld maar je moet ook snappen

sommige mensen net als mij die gamen af en toe voor de ontspanning

ik heb nog nooit een spel gespeelt omdat ik echt goed wou worden ofzo nee gewoon voor de lol

met een p90 gaat het allemaal wta makelijker ja da klopt wel

maar met de p90 maak ik nog kills

jij vind dat n00b en jij mag dat vinden maar je kunt me niet haten om die reden

want ik doe het gewoon af en toe voor de lol en ik heb geen tijd om heel goed te gaan worden

dus daarom pak ik de p90 dat maakt het voor mij gewoon makkelijker

en ik weet zeker dat jij mij met een slechter wapen nog steeds killt omdat jij beter bent

maarja wat maakt het uit

iedereen heeft zo zijn talenten

Link to comment
Delen op andere websites

ik maak nu met de p90 wel kills maar niet heel veel ofzo hoor ;)

gewoon genoeg vind ik want het gaat mij niet om winnen maar gewoon om de lol en ik heb lol als ik wat kills kan maken

als ik dan een slechter wapen ga pakken maak ik misschien helemaal geen kills meer :S

ja srry maar dan is voor mij de lol ook eraf

ja dan denk je misschien van Ja dan moet je maar veel gaan oefenen met slechte wapens want dan word je goed!

maarja daar heb ik geen tijd voor en geen zin in

ik heb ook nog andere dingen te doen

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik snap denk wel wat jij bedoeld maar je moet ook snappen

sommige mensen net als mij die gamen af en toe voor de ontspanning

ik heb nog nooit een spel gespeelt omdat ik echt goed wou worden ofzo nee gewoon voor de lol

met een p90 gaat het allemaal wta makelijker ja da klopt wel

maar met de p90 maak ik nog kills

jij vind dat n00b en jij mag dat vinden maar je kunt me niet haten om die reden

want ik doe het gewoon af en toe voor de lol en ik heb geen tijd om heel goed te gaan worden

dus daarom pak ik de p90 dat maakt het voor mij gewoon makkelijker

en ik weet zeker dat jij mij met een slechter wapen nog steeds killt omdat jij beter bent

maarja wat maakt het uit

iedereen heeft zo zijn talenten

ik maak nu met de p90 wel kills maar niet heel veel ofzo hoor ;)

gewoon genoeg vind ik want het gaat mij niet om winnen maar gewoon om de lol en ik heb lol als ik wat kills kan maken

als ik dan een slechter wapen ga pakken maak ik misschien helemaal geen kills meer :S

ja srry maar dan is voor mij de lol ook eraf

ja dan denk je misschien van Ja dan moet je maar veel gaan oefenen met slechte wapens want dan word je goed!

maarja daar heb ik geen tijd voor en geen zin in

ik heb ook nog andere dingen te doen

Nee, ik snap je best en ik haat jou niet om die reden hoor ;p

Ik haat sowieso vrijwel geen mensen, dus ook al helemaal niet om zo'n reden ;p

Maar het is ook maar net welke servers je speelt, want in de 'normalere'(dus geen hc servers) worden ze toch redelijk veel gebruikt en ook de 'noobperks'.

Maar in HC een P90, voor HC mode is die gun te goed, en ik speel alleen maar hc, dusja, dat verklaard dan die 'haat' :puh:

Nee, maar mensen die het zoals jij voor de ontspanning speelt, hoef je ook niet uber goed te worden, en mag je gerust P90 gebruiken, want zoals je aangeeft, heb je de zin en tijd er niet voor om 'skills' te krijgen, zelfde als ik soms gewoon een potje voetbal wil spelen, daar ga ikzelf ook niet bv. jaren voor trainen voor soms dat potje voetbal, daar doe ik liever andere dingen voor.

Maar ik denk ook niet dat je hc modes speelt, aangezien je zelf aangeeft dat je de tijd er niet voor hebt om skills op te bouwen, en anders had je dit wel vaker in de chat van een server gehoord, daar zijn ze nog iets erger dan ik hier ben betreft 'noob' spul in CoD :puh:

Maar sommige kunnen met bv. een wapen heel goed schieten, en met een ander heel slecht, daarom kun je ook niet iemand anders zijn kit overnemen, omdat die ook een andere stijl van spelen kan hebben.

Maar ik ga nu even Cod'den ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Naar aanleiding van deze berichten ben ik eens Search and Destroy gaan spelen met de P90 met Silencer en de perk double tab, en ik ben erachter gekomen dat je daar echt iedereen heel makkelijk mee killt, dus ik heb er een vaste class van gemaakt, niet om er vaak mee te spelen, maar als ik bijv. een paar potjes gedaan heb, en dan even slecht ga, dan pak ik even de p90, en dan ga ik weer beter, en dan stap ik weer over naar mijn 'normale' wapen.

Wel moet ik zeggen dat ik Martydom echt verschrikkelijk vind, wantja, je bent lekker een killstreak aan 't maken, en oppeens wordt je weer gekild door Martydom

EDIT: FerryN, wil je eens samen Cod'en op de PS3? Voeg me maar toe: Stanboy96

>>> Door Visser23: Uitlokkende edit verwijderd.<<<

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een beetje een ritueel van gemaakt om zoveel mogelijk met het mes te killen. Pipeline is hiervoor geweldig. Je loopt even door het hoge gras aan de Noordkant waar het vol ligt met sniper en campers, en je hebt zo een killstreak van 5 met enkel een mes. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een beetje een ritueel van gemaakt om zoveel mogelijk met het mes te killen. Pipeline is hiervoor geweldig. Je loopt even door het hoge gras aan de Noordkant waar het vol ligt met sniper en campers, en je hebt zo een killstreak van 5 met enkel een mes. :7

Dat dacht een andere vent ook. Zijn nickname is (hoe toepasselijk) Knife en killt uitsluitend met z'n knife. Hij heeft er al meer dan 10.000 kills mee gemaakt.

Bron PU paar maanden geleden.

Maar persoonlijk vind ik gekillt worden met een knife niet zo erg. In andere games (zoals BF2MC) was het dé vernedering XXL. Als ik in CoD4 geknifed word denk ik alleen maar: ''Ja, je kunt me knifen, maar je kan me ook een headshot schieten waardoor je uiteindelijk wel een stoere Red Tiger Camo op je wapen hebt.'' Hopen dat die Camo's terug komen in MW2 ^_^

@ Inferno: ABN typen leest gewoon veel prettiger voor andere mensen hoor. En zoveel moeite is het ook niet om even de punt-knop in te drukken of de shift-knop. En ik heb weldegelijk andere hobbys hoor. Gitaar spelen en Freerunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een beetje een ritueel van gemaakt om zoveel mogelijk met het mes te killen. Pipeline is hiervoor geweldig. Je loopt even door het hoge gras aan de Noordkant waar het vol ligt met sniper en campers, en je hebt zo een killstreak van 5 met enkel een mes. :7

Dat dacht een andere vent ook. Zijn nickname is (hoe toepasselijk) Knife en killt uitsluitend met z'n knife. Hij heeft er al meer dan 10.000 kills mee gemaakt.

Bron PU paar maanden geleden.

Maar persoonlijk vind ik gekillt worden met een knife niet zo erg. In andere games (zoals BF2MC) was het dé vernedering XXL. Als ik in CoD4 geknifed word denk ik alleen maar: ''Ja, je kunt me knifen, maar je kan me ook een headshot schieten waardoor je uiteindelijk wel een stoere Red Tiger Camo op je wapen hebt.'' Hopen dat die Camo's terug komen in MW2 ^_^

@ Inferno: ABN typen leest gewoon veel prettiger voor andere mensen hoor. En zoveel moeite is het ook niet om even de punt-knop in te drukken of de shift-knop. En ik heb weldegelijk andere hobbys hoor. Gitaar spelen en Freerunnen.

Heb je er ook filmpjes van op Youtube?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een beetje een ritueel van gemaakt om zoveel mogelijk met het mes te killen. Pipeline is hiervoor geweldig. Je loopt even door het hoge gras aan de Noordkant waar het vol ligt met sniper en campers, en je hebt zo een killstreak van 5 met enkel een mes. :7

Mijn ritueel is met mijn Beretta M9 handgun, maar kniven is ook vet, en als ik ga kniven, pak ik eerst me handgun, en dan ga ik kniven, knife ik hem niet, knal ik hem voor ze kop met me M9.

Vooral 'stoere' dudes doodschieten of kniven is vet :puh:

En Stan, ik speel CoD op de PC, niet PS3, maar ben aan het denken om MW2 op de PS3 te halen, of PC, mijn CoD 4 is illegaal namelijk, en daardoor gigantisch veel profielen kwijt geraakt, en dit wil ik dan verkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik snap denk wel wat jij bedoeld maar je moet ook snappen

sommige mensen net als mij die gamen af en toe voor de ontspanning

ik heb nog nooit een spel gespeelt omdat ik echt goed wou worden ofzo nee gewoon voor de lol

met een p90 gaat het allemaal wta makelijker ja da klopt wel

maar met de p90 maak ik nog kills

jij vind dat n00b en jij mag dat vinden maar je kunt me niet haten om die reden

want ik doe het gewoon af en toe voor de lol en ik heb geen tijd om heel goed te gaan worden

dus daarom pak ik de p90 dat maakt het voor mij gewoon makkelijker

en ik weet zeker dat jij mij met een slechter wapen nog steeds killt omdat jij beter bent

maarja wat maakt het uit

iedereen heeft zo zijn talenten

ik maak nu met de p90 wel kills maar niet heel veel ofzo hoor ;)

gewoon genoeg vind ik want het gaat mij niet om winnen maar gewoon om de lol en ik heb lol als ik wat kills kan maken

als ik dan een slechter wapen ga pakken maak ik misschien helemaal geen kills meer :S

ja srry maar dan is voor mij de lol ook eraf

ja dan denk je misschien van Ja dan moet je maar veel gaan oefenen met slechte wapens want dan word je goed!

maarja daar heb ik geen tijd voor en geen zin in

ik heb ook nog andere dingen te doen

Nee, ik snap je best en ik haat jou niet om die reden hoor ;p

Ik haat sowieso vrijwel geen mensen, dus ook al helemaal niet om zo'n reden ;p

Maar het is ook maar net welke servers je speelt, want in de 'normalere'(dus geen hc servers) worden ze toch redelijk veel gebruikt en ook de 'noobperks'.

Maar in HC een P90, voor HC mode is die gun te goed, en ik speel alleen maar hc, dusja, dat verklaard dan die 'haat' :puh:

Nee, maar mensen die het zoals jij voor de ontspanning speelt, hoef je ook niet uber goed te worden, en mag je gerust P90 gebruiken, want zoals je aangeeft, heb je de zin en tijd er niet voor om 'skills' te krijgen, zelfde als ik soms gewoon een potje voetbal wil spelen, daar ga ikzelf ook niet bv. jaren voor trainen voor soms dat potje voetbal, daar doe ik liever andere dingen voor.

Maar ik denk ook niet dat je hc modes speelt, aangezien je zelf aangeeft dat je de tijd er niet voor hebt om skills op te bouwen, en anders had je dit wel vaker in de chat van een server gehoord, daar zijn ze nog iets erger dan ik hier ben betreft 'noob' spul in CoD :puh:

Maar sommige kunnen met bv. een wapen heel goed schieten, en met een ander heel slecht, daarom kun je ook niet iemand anders zijn kit overnemen, omdat die ook een andere stijl van spelen kan hebben.

Maar ik ga nu even Cod'den ;p

ik ben blij dat we elkaar toch begrijpen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een beetje een ritueel van gemaakt om zoveel mogelijk met het mes te killen. Pipeline is hiervoor geweldig. Je loopt even door het hoge gras aan de Noordkant waar het vol ligt met sniper en campers, en je hebt zo een killstreak van 5 met enkel een mes. :7

Dat dacht een andere vent ook. Zijn nickname is (hoe toepasselijk) Knife en killt uitsluitend met z'n knife. Hij heeft er al meer dan 10.000 kills mee gemaakt.

Bron PU paar maanden geleden.

Maar persoonlijk vind ik gekillt worden met een knife niet zo erg. In andere games (zoals BF2MC) was het dé vernedering XXL. Als ik in CoD4 geknifed word denk ik alleen maar: ''Ja, je kunt me knifen, maar je kan me ook een headshot schieten waardoor je uiteindelijk wel een stoere Red Tiger Camo op je wapen hebt.'' Hopen dat die Camo's terug komen in MW2 ^_^

@ Inferno: ABN typen leest gewoon veel prettiger voor andere mensen hoor. En zoveel moeite is het ook niet om even de punt-knop in te drukken of de shift-knop. En ik heb weldegelijk andere hobbys hoor. Gitaar spelen en Freerunnen.

Heb je er ook filmpjes van op Youtube?

Nee, daar heb ik geen footage van. We hebben geen goede opneem apparatuur, alleen mobieltjes. Van mijn vrienden groepje ben ik degene met de hoogste camera resolutie (3MegaPixel). En zelfs dat lagt nog ongezond veel. Dus als ik zou opnemen zou je maar een ¼ van de actie zien :7

Link to comment
Delen op andere websites

Soms irriteert deze game mij mateloos. Ik weet niet hoe andere spelers dit doen, maar ik hoef soms alleen maar een stap uit mijn dekking te zetten, En ik word gelijk doodgeschoten. Soms lijkt het alsof iedereen het alleen op mij gemunt heeft. Dan kan je niet normaal een spel spelen zonder steeds gekilled te worden. En dan ben ik maar een 'noob' zoals jullie iedereen willen noemen. Maar geen idee hoe andere spelers dit volhouden, na al die dingen flikker ik het spel gewoon weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...