Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

Dit kennen jullie misschien, maar voor degene die het niet kennen:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Tippie: Er zijn 11 delen van ;)

Hoe dan ze dat in 'de derde persoon' spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Soms irriteert deze game mij mateloos. Ik weet niet hoe andere spelers dit doen, maar ik hoef soms alleen maar een stap uit mijn dekking te zetten, En ik word gelijk doodgeschoten. Soms lijkt het alsof iedereen het alleen op mij gemunt heeft. Dan kan je niet normaal een spel spelen zonder steeds gekilled te worden. En dan ben ik maar een 'noob' zoals jullie iedereen willen noemen. Maar geen idee hoe andere spelers dit volhouden, na al die dingen flikker ik het spel gewoon weg.

Dat is soms het irritant aan een spelveld waar je amper kan schuilen. :/

Ik zelf heb niet veel last daarmee en ik kom af en toe wel is even uit mijn dekking.

Ook niet te veel natuurlijk, want dan ben je wel gezien.

Maar als je die Perk overkill hebt kan je een sniper nemen en een ander goed wapen en dan heb je de outfit van een sniper en als je dan in het gras gaat liggen wordt je minder snel ontdekt. ;)

dan is dit volgens mij niet de game voor mij. Ik hou van hit and run games, zoiets al battlefield 1943, waar mensen gewoon de vijand bestormen. Dit spel is gewoon te tactisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms irriteert deze game mij mateloos. Ik weet niet hoe andere spelers dit doen, maar ik hoef soms alleen maar een stap uit mijn dekking te zetten, En ik word gelijk doodgeschoten. Soms lijkt het alsof iedereen het alleen op mij gemunt heeft. Dan kan je niet normaal een spel spelen zonder steeds gekilled te worden. En dan ben ik maar een 'noob' zoals jullie iedereen willen noemen. Maar geen idee hoe andere spelers dit volhouden, na al die dingen flikker ik het spel gewoon weg.

Dat is soms het irritant aan een spelveld waar je amper kan schuilen. :/

Ik zelf heb niet veel last daarmee en ik kom af en toe wel is even uit mijn dekking.

Ook niet te veel natuurlijk, want dan ben je wel gezien.

Maar als je die Perk overkill hebt kan je een sniper nemen en een ander goed wapen en dan heb je de outfit van een sniper en als je dan in het gras gaat liggen wordt je minder snel ontdekt. ;)

dan is dit volgens mij niet de game voor mij. Ik hou van hit and run games, zoiets al battlefield 1943, waar mensen gewoon de vijand bestormen. Dit spel is gewoon te tactisch.

Je moet er gewoon aan wennen, in het begin werd ik met dekking mee doodgeschoten. Je moet gewoon slim zijn en niet recht door het slagveld rennen, je moet eigenlijk helemaal omlopen. Je moet gewoon zo stil mogelijk zijn, niet hard rennen want dan horen ze je.

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

De gouden textures zijn niet echt van hele goede kwaliteit, en verder is er niet veel aan te doen. Het hangt wel van je omgeving af, gezien het licht veel doet aan de kleur. Zo zul je op een map als Downpour een nogal vale en fletse kleur goud zien, terwijl het licht in bijvoorbeeld Crossfire het goud een veel mooiere kleur geeft. In de schaduw zal het goud bijvoorbeeld veel donker zijn.

Veel is er niet aan te doen, gezien het gewoon in het spel zit. Al hebben ze niet allemaal dezelfde goud kleur, want de M1014 kijkt ietwat fake goud, meer geel.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi. Ik heb eindelijk een goude AK47, maar goud is ie niet. Hij is meer brons, hoe kan ik 'm mooi goud laten zijn? =]

die brons gaat weg door bij : "OPTIONS -> GRAPHICS -> SPECULAR MAP = YES" in te vullen.

dan word ie mooi shiny gold ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Hoi. Ik heb eindelijk een goude AK47, maar goud is ie niet. Hij is meer brons, hoe kan ik 'm mooi goud laten zijn? =]

die brons gaat weg door bij : "OPTIONS -> GRAPHICS -> SPECULAR MAP = YES" in te vullen.

dan word ie mooi shiny gold ^_^

Thanks, had het al. Maar toch bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben sinds deze week afgestapt van Noobtubers en Martyrdom. ^_^ Mijn persoonlijke setup is nu een M16 met red dot sight, samen met een golden desert eagle en 3 frag grenades. Ik moet zeggen dat deze me erg ligt. :Y Heb vandaag een stuk of 5 matches gespeeld op de COD WAR server (met 51 slots, en evenveel spelers) en ik stond meestal tweede van m'n team.

Overigens was ik deze week ook ergens search and destroy aan het spelen met een stuk of 20 man op shipment, die geweldig kleine map. We hebben dan met z'n allen Knive kill gedaan, je mocht geen wapens en nades gebruiken. :puh: Was echt leuk.

Wat is jullie favoriete map btw? Mijne is Crash denk ik, en ook Pipeline vind ik leuk. En shipment is een leuk tussendoortje. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Showdown is echt mijn favoriet. Daar speel ik altijd het beste. Daarna komt Crash wel(ik vind de jumps en glitches daar zo leuk :puh:) En daarna Vacant want daar kan ik altijd lekker ownen met mn M14. ^_^

Wat is jullie favoriete Pistol-Only map?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...