Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

Mijn broertje heeft dit spel gekocht maar nu doet het het niet... Er verschijnt zeg maar gewoon de homepage van je account. Hij heeft een Xbox 360. Weet iemand wat er aan de hand is? Moet ik het installenren ofzo?

Hij is waarschijnlijk niet oud genoeg voor het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn broertje heeft dit spel gekocht maar nu doet het het niet... Er verschijnt zeg maar gewoon de homepage van je account. Hij heeft een Xbox 360. Weet iemand wat er aan de hand is? Moet ik het installenren ofzo?

Hij is waarschijnlijk niet oud genoeg voor het spel.

Yeah, right.. Anyway, hij heeft het al uitgespeeld :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Na een geruime tijd heb ik besloten ook maar weer eens te gaan spelen.

Ik gebruik eigenlijk nog steeds de P90 met Red Dot Sight, het wapen waarmee ik

al speel sinds ik 'm vrijgespeeld heb. Hoewel dit wapen vaak wordt afgedaan als een wapen voor 'noobs', speelt

'ie voor mij ontzettend fijn. Het doet aardig wat schade en heef een erg groot magazijn, dus ik zou niet weten

waarom het 'zielig' is om het te gebruiken.

De Perks die ik gebruik zijn Bandolier, Stopping Power en Deep Impact, wat de P90 omtovert in een nog gevaarlijker

wapen dan het al was. De P90 heeft in principe weinig penetratie, maar door Deep Impact kun je daar alsnog omheen. Ontzettend veel

kills maak ik eigenlijk niet, het heeft dan ook ontzettend lang geduurd voordat ik bij level 55 belandde. Maar goed, het is absoluut de

moeite waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Na een geruime tijd heb ik besloten ook maar weer eens te gaan spelen.

Ik gebruik eigenlijk nog steeds de P90 met Red Dot Sight, het wapen waarmee ik

al speel sinds ik 'm vrijgespeeld heb. Hoewel dit wapen vaak wordt afgedaan als een wapen voor 'noobs', speelt

'ie voor mij ontzettend fijn. Het doet aardig wat schade en heef een erg groot magazijn, dus ik zou niet weten

waarom het 'zielig' is om het te gebruiken.

Juist omdat hij zo een groot magazijn heeft en zo snel schiet word hij gezien als een noob wapen. En de cirkel is helemaal rond als je er dan ook nog double tap op heb en martyrdom en last stand.

Link to comment
Delen op andere websites

Juist omdat hij zo een groot magazijn heeft en zo snel schiet word hij gezien als een noob wapen. En de cirkel is helemaal rond als je er dan ook nog double tap op heb en martyrdom en last stand.

Maar het is toch juist de bedoeling dat je je tegenstanders zo snel en efficiënt mogelijk omlegt? Wat is dan het

probleem van het gebruik van de P90? Dat hij een groot magazijn en een snel vuurtempo heeft zie ik toch echt als een pluspunt. Nu trek

ik me weinig aan van alle commotie rondom het wapen, maar ik snap werkelijk niet waarom mensen daar zo'n probleem van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de p90 op 2 manieren gebruiken: noob en gewoon. De meeste mensen gebruiken hem de "noob" manier en doen dat dit: Ze lopen om een hoekje, gaan enorm hard sprayen en aimen op niks en dan gaan ze dood en dan leggen ze een nade neer met martyrdom en is iedereen dood. De gewone manier is: om het hoekje kijken, een mannetje afknallen met slechts een paar kogels en dan misschien nog een paar en dan dood gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de p90 op 2 manieren gebruiken: noob en gewoon. De meeste mensen gebruiken hem de "noob" manier en doen dat dit: Ze lopen om een hoekje, gaan enorm hard sprayen en aimen op niks en dan gaan ze dood en dan leggen ze een nade neer met martyrdom en is iedereen dood. De gewone manier is: om het hoekje kijken, een mannetje afknallen met slechts een paar kogels en dan misschien nog een paar en dan dood gaan.

Maar waar baseer je op dat dit een 'noob' actie is? Als je op die manier veel punten kunt scoren, waarom zou je dan geen Martyrdom, Last Stand en dergelijke gebruiken? Dat noem ik juist slim spelen, en dat is in tegenspraak met de term 'noob'.

Maar voor we afwijken kom ik nog even terug op de vraag 'Wat is je favoriete map'. Ik speel zelf graag op Crash en Vacant, waar ik over

het algemeen wel aardige scores behaal. Countdown, Backlot en Ambush vind ik de mindere mappen. Niet omdat het leveldesign niet leuk is, maar meer omdat ik er om een of andere reden altijd waardeloos speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar waar baseer je op dat dit een 'noob' actie is? Als je op die manier veel punten kunt scoren, waarom zou je dan geen Martyrdom, Last Stand en dergelijke gebruiken? Dat noem ik juist slim spelen, en dat is in tegenspraak met de term 'noob'.

De term 'noob' is een mening daar kun je niet om heen. Dat gezegd is men het er wel over eens dat men gelijke kansen moet hebben. Er moet nog wel een uitdaging aan zitten. Het is en blijft een spel, het gaat er niet alleen om dat je super duper veel kills maakt. Even de theorie; Je gaat een uitdaging aan: je komt tegenover een tegenstander te staan. Nu gaat het erom wie als eerste de andere weet te doden. Het probleem; het gaat er niet om dát je diegene bent, maar ook hóe je dat doet. Bijna alle wapens zijn uitgebalanceerd tegen elkaar, met elk zo hun voordeel en nadeel. De P90 is echter een ander verhaal, omdat deze veel meer voordelen heeft dan nadelen. Ontzettend hoge ROF, geen terugslag, sterk, groot magazijn, kleine hip spread, etc. Veel wapens bezitten wel één van deze kermerken, maar missen een andere. Skorpion heeft echt verwaarloosbare terugslag, maar zeer klein magazijn en zeer zwak op afstand. De AK-47 heeft daarentegen veel kracht, maar daar staat tegenover dat je met meer terugslag hebt te kampen. Zo staan de meeste dingen goed uitgelijnd tegenover elkaar, maar dingen zoals de P90 maken deze orde kapot.

Hetzelfde verhaal met de M16. 1 burst = 1 kill. Dat is oneerlijk tegenover andere wapens. Snipers kunnen dit ook, maar die hebben weer te kampen met zeer veel terugslag, veel sway (heen en weer gaan van je vizier) en de bolties hebben hun bolt action nog. De M16 daarentegen, kun je vrolijk half automatisch maken, bijna geen terugslag en je hoeft niet eerst je adem in te houden.

Martyrdome is beetje een ander verhaal. Je bent dood, je hebt gefaald en moet hiervoor boeten. Dat betekend niet dat je nog een kans krijgt door een of andere magische granaat die vanuit niets opeens bij je lijk neervalt, mét een verkorte timer. De granaten in MW zijn zo sterk, dat bijna iedereen het perk gebruikt en het enigste wat je doet is wegrennen van lijken, er mocht weleens een Martyrdome granaat bij liggen! Vaak ook het geval, maargoed.

Last Stand is iets minder erg, maar je krijgt alsnog een tweede kans. Dat je het zelf moet doen maakt het allemaal wat minder erg, maar je hebt wel weer die fractie van immuniteit. In jouw val en transformatie naar de last stand-houding ben je onkwetsbaar, wat ervoor kan zorgen dat je tegenstander moet herladen of een teammaat net dat schot iets eerder lost. Het is jouw kill, maar vaak krijg je hem nieteens. Om maar niet te spreken van shotguns en snipers. No way dat iemand een .50 kogel uit een M82 in het hart overleefd, of een lading hagel van "point blank range". Vooral lullig voor de snipers is dat men achter dingen kan vallen, resulterende in het geval dat je je kill niet kan afmaken. 't Zou gemakkelijk op te lossen zijn: geef degene die de gast in last stand dropt de punten, en degene die de kill afmaakt de asist. En uitschakelen voor snipers en shotguns, en dat stukje onkwetsbaarheid eruit. Dan zou ik er zelf al veel minder moeite mee hebben. Met automatische wapens heb ik het ook niet echt, maar ik erger me er altijd aan met snipers. Vooral wanneer ze juggernaut erbij gebruiken, dan moet je soms drie kogels in één iemand jagen voordat deze dood is..

God loves the STG44. Wat een klote ding om te gebruiken, maar wat een goed gevoel wanneer je daar iemand mee de baas kan zijn! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, daar kan ik me dan grotendeels nog wat bij voorstellen. Bedankt voor de uitleg, ASPHALT.

Ik ben zeker met je eens dat Last Stand en Martyrdom erg gemene perks zijn, en die gebruik ik zelf

uit principe ook niet. Uit eigen ervaring weet ik namelijk dat ik al zovaak het loodje heb gelegd door een willekeurig rondvliegende

granaat of een laatste schot uit een Desert Eagle.

Nou moet ik wel zeggen dat ik in een match met veel lager geklasseerde spelers soms kies voor een ander wapen dan de P90, maar

aangezien veel 'high level' spelers het zelf ook gebruiken, zie ik er in veel gevallen geen oneerlijk voordeel in. En de eerlijkheid gebied

me te zeggen dat ik zelfs met een P90 vaak nog moeite heb om iemand neer te krijgen. :$

Link to comment
Delen op andere websites

God loves the STG44. Wat een klote ding om te gebruiken, maar wat een goed gevoel wanneer je daar iemand mee de baas kan zijn! thumbsup2.gif

Dat ding komt toch uit CoD5? En ik vind het overgings een enorm fijn wapen. :puh:

Hij zit ook in COD4 volgens mij speel je hemvrij bij rank 51

Link to comment
Delen op andere websites

God loves the STG44. Wat een klote ding om te gebruiken, maar wat een goed gevoel wanneer je daar iemand mee de baas kan zijn! thumbsup2.gif

Dat ding komt toch uit CoD5? En ik vind het overgings een enorm fijn wapen. puh2.gif

Hij zit ook in COD4 volgens mij speel je hemvrij bij rank 51

STG44 heb je niet in CoD4, dat is de MP 44.

Link to comment
Delen op andere websites

STG44 heb je niet in CoD4, dat is de MP 44.

In feite is dat gewoon het zelfde wapen, maar er zijn verschillende benamingen voor. Hier vind je meer informatie.

Ik vind het wel een grappige 'easter egg' dat dat wapen tot nu toe in elke CoD game voorbij is gekomen. Ik gebruik het verder nooit, omdat z'n hinderlijke 'iron sight' het ontzettend lastig maakt om fatsoenlijk te mikken.

Overigens ben ik van de P90 overgstapt op de G36C met Red Dot Sight, en ik moet zeggen dat het me best bevalt. De 'Bandolier' perk heb je echter wel nodig, want anders ben je binnen een mum van tijd door je munitie heen. Ik heb gisteren een paar aardige potjes gespeeld op Broadcast, wat een fijne map is dat eigenlijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Met sniper... (ik had ook 25 kill streak een minuut later maar ben ik vergeten een foto van te nemen... :7 )

ea2ed06f026efd996d46f42f6bc28feb365894ae.jpg

Die foto's van mijn score kan ik niet uploaden op Xfire.com? XD

Btw, mijn hoogste score was 72 kills en 9 deaths. =]

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Met sniper... (ik had ook 25 kill streak een minuut later maar ben ik vergeten een foto van te nemen... emo.gif )

foto

Die foto's van mijn score kan ik niet uploaden op Xfire.com? XD

Btw, mijn hoogste score was 72 kills en 9 deaths. =]

Okee. Het is eigenlijk niet zo hoog hoor, een 20 Kill Streak.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...