Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Soms irriteert deze game mij mateloos. Ik weet niet hoe andere spelers dit doen, maar ik hoef soms alleen maar een stap uit mijn dekking te zetten, En ik word gelijk doodgeschoten. Soms lijkt het alsof iedereen het alleen op mij gemunt heeft. Dan kan je niet normaal een spel spelen zonder steeds gekilled te worden. En dan ben ik maar een 'noob' zoals jullie iedereen willen noemen. Maar geen idee hoe andere spelers dit volhouden, na al die dingen flikker ik het spel gewoon weg.

Haha, het is inderdaad af en toe een beetje frustrerend. Maar dat is het nou net, als je geen dekking zoekt lig je zo plat. Je moet zorgen dat de kans dat er iemand in je rug komt uiterst klein is. Dat doe je door goed op de map te kijken waar je teammaten zijn (en als er UAV is kan je een beetje zien waar je tegenstanders zijn), en door snelheid. Als je op één plek blijft staan en je schiet, weet iedereen dat je daar bent. Gelijk doorlopen dus, want iedereen kijkt, en als ze je zien, ben je weg. Je moet dus zorgen dat jij hun eerst ziet, dus goed kijken, en niet zomaar een grote ruimte in lopen, want dan kan je van links, rechts, voren, boven en onder beschoten worden.

Ik weet niet wanneer je begonnen bent, maar nu spelen er eigenlijk bijna geen nieuwe, alleen maar mensen die het al langer spelen en dus al precies weten hoe en wat... Ik speel het nog steeds regelmatig, en ik weet vrij goed waar de campers zitten, hoe de anderen lopen, waar je goed staat en waar je fout staat, enzovoorts. Dat maakt het wel iets makkelijker. :D

Link to comment
Delen op andere websites

de enige mensen die noob zijn, zijn de mensen die zeuren dat ze gekilled worden door een persoon, en er niet tegen kunnen en gewoon zeuren dat het een 'oneerlijke' dood was.

Ze vinden het gek als ik ze doodmaak met een doodnormaal kutpistooltje... Tja, zulke mensen heb je wel eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms irriteert deze game mij mateloos. Ik weet niet hoe andere spelers dit doen, maar ik hoef soms alleen maar een stap uit mijn dekking te zetten, En ik word gelijk doodgeschoten. Soms lijkt het alsof iedereen het alleen op mij gemunt heeft. Dan kan je niet normaal een spel spelen zonder steeds gekilled te worden. En dan ben ik maar een 'noob' zoals jullie iedereen willen noemen. Maar geen idee hoe andere spelers dit volhouden, na al die dingen flikker ik het spel gewoon weg.

Haha, het is inderdaad af en toe een beetje frustrerend. Maar dat is het nou net, als je geen dekking zoekt lig je zo plat. Je moet zorgen dat de kans dat er iemand in je rug komt uiterst klein is. Dat doe je door goed op de map te kijken waar je teammaten zijn (en als er UAV is kan je een beetje zien waar je tegenstanders zijn), en door snelheid. Als je op één plek blijft staan en je schiet, weet iedereen dat je daar bent. Gelijk doorlopen dus, want iedereen kijkt, en als ze je zien, ben je weg. Je moet dus zorgen dat jij hun eerst ziet, dus goed kijken, en niet zomaar een grote ruimte in lopen, want dan kan je van links, rechts, voren, boven en onder beschoten worden.

Ik weet niet wanneer je begonnen bent, maar nu spelen er eigenlijk bijna geen nieuwe, alleen maar mensen die het al langer spelen en dus al precies weten hoe en wat... Ik speel het nog steeds regelmatig, en ik weet vrij goed waar de campers zitten, hoe de anderen lopen, waar je goed staat en waar je fout staat, enzovoorts. Dat maakt het wel iets makkelijker. :D

Ik heb het spel pas een maand, en zit inderdaad vaak als een rank 11 tussen allemaal pro's die vele malen hoger hebben dan mij. Dus ja... speel het spel ook niet zo heel vaak trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kennen jullie misschien, maar voor degene die het niet kennen:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Tippie: Er zijn 11 delen van ;)

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Soms irriteert deze game mij mateloos. Ik weet niet hoe andere spelers dit doen, maar ik hoef soms alleen maar een stap uit mijn dekking te zetten, En ik word gelijk doodgeschoten. Soms lijkt het alsof iedereen het alleen op mij gemunt heeft. Dan kan je niet normaal een spel spelen zonder steeds gekilled te worden. En dan ben ik maar een 'noob' zoals jullie iedereen willen noemen. Maar geen idee hoe andere spelers dit volhouden, na al die dingen flikker ik het spel gewoon weg.

Dat is soms het irritant aan een spelveld waar je amper kan schuilen. :/

Ik zelf heb niet veel last daarmee en ik kom af en toe wel is even uit mijn dekking.

Ook niet te veel natuurlijk, want dan ben je wel gezien.

Maar als je die Perk overkill hebt kan je een sniper nemen en een ander goed wapen en dan heb je de outfit van een sniper en als je dan in het gras gaat liggen wordt je minder snel ontdekt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...