Ikkes Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Hey Big-Bear, Ik kan je in iedergeval vertellen dat hij mij niet tegengevallen is de veranderingen. Het is ingrijpend dat moet ik je bekennen, zo zijn er veel meer speltypes, maar kan je ook gewoon CTF, TDM, HQ, DM etc, doen. Op deze hebben ze een paar varianten bedacht met gevolg een leuk aantal extra's. Ik heb CoD 2 met heel veel plezier gespeeld en voor mij persoonlijk geeft CoD 4 nog net iets meer. De toevoeging van het rangen systeem is echt leuk, zo ben je extra gemotiveerd om het te spelen, om hogerop te komen. Ook vind ik de toevoeging van de "Perks" leuk. Al met al is er veel veranderd, maar in mijn ogen alleen de positieve richting op. Reageren
T-Designz Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Maar hij heeft de demo daar kan dat toch niet of wel ? Jawel, want als je op de fruity Loopd officiele site gaat staat er duidelijk dat je alles kan behalve je nummers opslaan Ik hoop wel dat er niet veel cheaters zijn. Ik hoop dat elke cheater word verbannen met elke cod die hij koopt =P Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Maar hij heeft de demo daar kan dat toch niet of wel ? Jawel, want als je op de fruity Loopd officiele site gaat staat er duidelijk dat je alles kan behalve je nummers opslaan Ik hoop wel dat er niet veel cheaters zijn. Ik hoop dat elke cheater word verbannen met elke cod die hij koopt =P Dat kan toch nooit tegen worden gehouden. Het zal wel steeds verbeteren maar ik denk dat ze het jammer genoeg nooit tegen kunne houden Oftewel gewoon in servers spelen waar punkbuster op zit Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik moet zeggen, nu ik weer een keer die demo heb gespeeld, dat het wel erg bruut is, en ik zit dus echt te twijfelen:P Maar er komt niet iets van een MP Demo uit? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik heb nu een X360 en na 1 week ook meteen CoD4 bij gekocht,het is echt een super spel,vooral online. Het hele Xbox Live systeem werkt erg goed en geen lag. De dag toen ik hem had gekocht heb ik meteen de SP uitgespeeld,echt een mega ervaring. Nu is het dus vechten in MP ,maar dat is - zoals ik al zei - super! Reageren
Rensch Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Ik heb CoD4 een tijdje terug al uitgespeeld. Hijs echt ongelooflijk vet!!! Vooral de single player is heel gaaf. Ik vind het ook echt mooi gemaakt dat jij de filmpjes speelt. <Spoiler>Bijv. als je die president speelt die door z'n kop wordt geknalt of op het einde zo verzwakt bent enzo ... [/font] normaal zou je dit soort dingen zien in filmpjes maar nu speelde je het allemaal zelf! Ik heb wel 3 nadelen: De single player is heel kort Als je niet op internet kan (ik heb (nog) geen xbox live) dan leg je het spel snel aan de kant De single player is ongelooflijk moeilijk!! (ik ben 'm nu op hardened aan het spelen en sommige stukken in het spel kom je echt onmogelijk door -_- <spoiler>bijv. het einde van dat sniperlevel waar al die soldaten op je af komen lopen. Die mannetjes blijven oneindig doorstromen. Ik kom daar echt niet verder :S[/font]) Voor de rest is het echt een topspel! Bewerkt: 21 november 2007 door Rensch Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Ik heb hem, maar om 1 of andere redenen heb ik alleen 2 missies uit en ben ik nu met andere games bezig, ik moet mij er zeker nog si opstorten Reageren
Ruwie Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ik heb een vraagje over een missie in COD4.. Bij zo'n sniper level moet je iemand volgen door een veld. Dan komen er allemaal vijandelijke soldaten op je af en moet je je verstopt houden. Maar na een tijdje krijgen ze je toch in het oog en beginnen te schieten. Daar ga ik dus altijd af omdat het er zoveel zijn.. Kan iemand helpen?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Kan iemand helpen?? Voor zover ik weet is het absoluut niet nodig om iedereen neer te schieten, hoor. Zorg ervoor dat je in het veld blijft liggen, en de lopende soldaten ontwijkt door al liggend naar links en rechts te bewegen. Zo ontdekken ze je niet en kun je de missie vervolgen. Klinkt wat simpel in eerste instantie, maar het verreist toch wel wat oefening. Uiteindelijk lukt het wel, je moet de kunst even doorhebben! Veel succes! Reageren
Ruwie Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Kan iemand helpen?? Voor zover ik weet is het absoluut niet nodig om iedereen neer te schieten, hoor. Zorg ervoor dat je in het veld blijft liggen, en de lopende soldaten ontwijkt door al liggend naar links en rechts te bewegen. Zo ontdekken ze je niet en kun je de missie vervolgen. Klinkt wat simpel in eerste instantie, maar het verreist toch wel wat oefening. Uiteindelijk lukt het wel, je moet de kunst even doorhebben! Veel succes! Jah het is gelukt!!! bedankt voor de tip! Ik kwam dus eerst elke keer overeind en begon te schieten. dat werkte dus niet Nou ben ik dat je die andere man moet oppakken omdat hij gewond is geraakt. Ik moet hem nou telkens ergens neerleggen in een flatgebouw omdat er weer zo'n irritante hond komt. Maar ik ga denk ik meer online spelen wat dat is echt niet normaal vet Reageren
karamanci Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Kan iemand helpen?? Voor zover ik weet is het absoluut niet nodig om iedereen neer te schieten, hoor. Zorg ervoor dat je in het veld blijft liggen, en de lopende soldaten ontwijkt door al liggend naar links en rechts te bewegen. Zo ontdekken ze je niet en kun je de missie vervolgen. Klinkt wat simpel in eerste instantie, maar het verreist toch wel wat oefening. Uiteindelijk lukt het wel, je moet de kunst even doorhebben! Veel succes! Jah het is gelukt!!! bedankt voor de tip! Ik kwam dus eerst elke keer overeind en begon te schieten. dat werkte dus niet Nou ben ik dat je die andere man moet oppakken omdat hij gewond is geraakt. Ik moet hem nou telkens ergens neerleggen in een flatgebouw omdat er weer zo'n irritante hond komt. Maar ik ga denk ik meer online spelen wat dat is echt niet normaal vet Zeker, de Online Modus is echt vet! Heb de game al sinds vrijdag en ben lvl 20 . Maarjahh, ben er verslaafd aan,, vooral de Search & Destroy is echt vet xD. Voeg mj toe : Karamanci,, kunnen we partyen . Maarjahh,,later nu ga ik effe CoF 4 spelen die ik geruild heb voor Assasins Creed,, omdat ik die uitgespeeld heb ^ . Gratz, Karamanci Reageren
Naudin Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Maarjahh,,later nu ga ik effe CoF 4 spelen die ik geruild heb voor Assasins Creed,, omdat ik die uitgespeeld heb ^ . Gratz, Karamanci haha dat is handig zeg, zit dat niet in zo'n gesealed zakje dan? Reageren
jeroendejong Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 ik heb hem zelf ook, net geïnstaleerd, Een SUPER spel!!! direct gestopt met gta sa. en direct begonne, gta komt nog wel terug maar CALL OF DUTY THE BEST allemaal super grapics, de explosies van auto's zijn niet zo realistisch, maarja, bij gta ook niet verder is mijn tip --------------------------- ______KOPEN______ je bent toch niet gek --------------------------- Hij had trouwens een 10 voor grapics en de game stond gemiddeld een 9½!!!! Jeroen Reageren
Ruwie Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik ben nou ook de online-modus aan het ontdekken Maar ik vind het nog een beetje ingewikkelt allemaal.. Ik weet bij god niet wat nou mijn keuze's zijn en wat een leuke map is enzo... Reageren
ikt Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik vind CoD4 de storyline, en zeker de online modus Ik ben nu al lvl 11 (eigenlijk lvl 20 nu) maar mijn stats zijn gereset Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.