Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

Recommended Posts

• Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
wat kost het spel eigenlijk voor de ps2? :$

Het spel is helaas niet beschikbaar op de PS2, enkel voor de PC, PS3, 360 en DS.

Geplaatst:

Het spel is helaas niet beschikbaar op de PS2, enkel voor de PC, PS3, 360 en DS.

Wel flauw dat hij voor de DS is..

Terwijl de playstation 2 veel beter verdiend!

Geplaatst: (bewerkt)

Wel flauw dat hij voor de DS is..

Terwijl de playstation 2 veel beter verdiend!

De PS2 is verouderd. De DS is nog een van de beste hand-held.

Maar ik vindt CoD4 echt heel goed. Ik heb echt het idee dat ik in een oorlog zit. Alleen vindt ik het raar dat je bij multiplayer offline niet bots er in kan zetten. Nu moet je perse met 2 mensen tegen elkaar spelen...

Vinden jullie niet?

Bewerkt: door SoaDT0M

Mensen, wtf is dit? Ik was lvl 46 en als ik afsluit en weer aandoe ben ik lvl 43...lol...in deze forum is het echt een

chaos! KLIKIedereen heft die probleem, dat je Rank gaat zakken,,,wtf

Bewerkt: door karamanci
Mensen, wtf is dit? Ik was lvl 46 en als ik afsluit en weer aandoe ben ik lvl 43...lol...in deze forum is het echt een

chaos! KLIKIedereen heft die probleem, dat je Rank gaat zakken,,,wtf

Als het goed is, is het probleem sinds gisteren opgelost. Ik heb er tenminste geen last meer van. :)

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:
Hoe lang is de SP van COD4 in vergelijking met R:FOM

Ik ben geen Resistance: Fall of Man-speler, maar ik kan je wel vertellen dat de lengte van de SP in COD4 ongeveer een uur of 4, 5 á 6 bedraagt, dat voor de normale gamer. Hier en daar zullen er ook ongetwijfeld wel mensen zijn die het spel al eerder uitgespeeld hebben. Ik vind het persoonlijk erg kort als je het vergelijkt met andere games, maar COD4 moet het ook gewoon hebben van zijn multiplayer en niet van de singeplayer. Mocht jij wel een R:FOM-speler zijn, dan kun je die vergelijking het beste zelf maken. :)

Geplaatst:

Ik ben geen Resistance: Fall of Man-speler, maar ik kan je wel vertellen dat de lengte van de SP in COD4 ongeveer een uur of 4, 5 á 6 bedraagt, dat voor de normale gamer. Hier en daar zullen er ook ongetwijfeld wel mensen zijn die het spel al eerder uitgespeeld hebben. Ik vind het persoonlijk erg kort als je het vergelijkt met andere games, maar COD4 moet het ook gewoon hebben van zijn multiplayer en niet van de singeplayer. Mocht jij wel een R:FOM-speler zijn, dan kun je die vergelijking het beste zelf maken. :)

jonge, jongen de singleplayer van rfom is ‘’ ongeveer 8x langer dan cod 4 als ik me nie vergis....

Geplaatst:

Kan iemand mij uitleggen hoe je online betere wapens kan krijgen?

Ik heb nou nog steeds die 5 keuze's en ik zal niet weten hoe je betere wapens kan toepassen op het spel.

Kan iemand mij a.u.b helpen?

Ik ben nou Lvl 12.... Nog een beginner dus :puh:

Geplaatst:

jonge, jongen de singleplayer van rfom is ‘’ ongeveer 8x langer dan cod 4 als ik me nie vergis....

Neej, ik deed 3 keer langer over FOM

Geplaatst:

Ik heb Call of Duty 4 op 5 December van mijn ouders gehad , het is een erg leuk spel. Maar binnen een paar dagen heb ik het spel al bijna uitgespeeld , de sniper missies waren behoorlijk iritant. Maar die sniper missies heb ik uit eindelijk gelukkig gehaald , ik ga er over denken om een jaar Xbox Live aan te schaffen om online te kunnen spelen. Want over de online functie van Call of Duty 4 hoor ik alleen maar positieve reacties , de Singleplayer is trouwens ook niets mis mee. De Singleplayer is alleen te kort , in Call of Duty 2 en 3 was de Singleplayer veel langer. Maar verder is Call of Duty 4 toppie , een echte aanrader om aan te schaffen dus. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...