ASPHALT Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Kan iemand antwoord geven op mijn vraag??? Wapens unlock je door een hogere rank te krijgen. Wapen upgrades door challenges te voltooien voor dat wapen. Bij Barracks -> Challenges kun je dit zien. Bij elk wapen, op de snipers na, heb je 2 challenges: Kills en Headshots. Ze bestaan elk uit drie fases. Bij elke fase moet je een hoger aantal doden hebben. De challenge waarin je gewoon kills moet maken (Marksman) zijn dit de beloningen: Fase 1 -> Red Dot Fase 2 -> Geluidsdemper Fase 3 -> ANCOG Scope Voor de headshots krijg je alleen maar speciale camouflage kleuren voor je wapen. Bewerkt: 8 december 2007 door ASPHALT Reageren
Ruwie Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Kan iemand antwoord geven op mijn vraag??? Wapens unlock je door een hogere rank te krijgen. Wapen upgrades door challenges te voltooien voor dat wapen. Bij Barracks -> Challenges kun je dit zien. Bij elk wapen, op de snipers na, heb je 2 challenges: Kills en Headshots. Ze bestaan elk uit drie fases. Bij elke fase moet je een hoger aantal doden hebben. De challenge waarin je gewoon kills moet maken (Marksman) zijn dit de beloningen: Fase 1 -> Red Dot Fase 2 -> Geluidsdemper Fase 3 -> ANCOG Scope Voor de headshots krijg je alleen maar speciale camouflage kleuren voor je wapen. Heel erg bedankt!! nou begin ik het een beetje te begrijpen Ik heb nog twee vraagjes: Moet je challenges eerst bij barracks activeren of gaat dit vanzelf in de loop van het spel? En kun je vijandelijke helicopters neerschieten? Ik hoop dat iemand deze vragen wilt beantwoorden Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Moet je challenges eerst bij barracks activeren of gaat dit vanzelf in de loop van het spel? In de Barracks kun je alleen kijken welke challenges je kunt doen en kijken hoe ver je bent. Challenges die je kunt doen kun je altijd doen, je hoeft ze dus niet te activeren. En kun je vijandelijke helicopters neerschieten? Zeker, maar het neemt wat clips weg. Het makkelijkste is dan als je team meedoet. Een RPG-7 is overigens ook geen overbodige luxe tegen heli's, alleen moet je wel goed richten. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik heb nog een opmerking over Call of Duty 4, het is wel jammer dat je maar in een paar missies een sniper en een shotgun bij je machinegeweer krijgt. In de meeste missies zit er een waardeloos pistoltje bij, maar verder zijn alle wapens erg goed gedaan. Reageren
thug Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ik wil een aantal vraagjes stellen voor ik COD4 koop: hebben de makers van het spel niet gelogen hoe goed het game wel is? hoe lang doet de gemiddelde gamer erover om het spel uit te spelen? is COD4 leuker online dan resistance FoM? is sniperen leuk online dus ik bedoel zijn ze direct dood of moet je drie schieten voor ze dood zijn net lijk R:fom? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ik wil een aantal vraagjes stellen voor ik COD4 koop: hebben de makers van het spel niet gelogen hoe goed het game wel is? Zeker weten niet. In mijn ogen is Call of Duty 4 de beste shooter van 2007. Dat de makers van het spel het spel erg goed vinden verbaast me niets, want het is dik terecht. Misschien hebben ze het dan nog wel zachtjes uitgedrukt.. hoe lang doet de gemiddelde gamer erover om het spel uit te spelen? Ik vrees dat dit het probleem van Call of Duty 4 is. De storyline (dus de singeplayer) is zo kort dat je hem in een paar uur kunt uitspelen. In één middag kun je in principe het spel uitspelen, al ligt dit ook een beetje aan jezelf en de moeilijkheidsgraad. Er moet wel bij gezegd worden dat de missies die je krijgt enorm vet zijn. Daarnaast kun je, na het uitspelen van de storyline, ook nog knallen op internet. En dat laatste kun je natuurlijk oneindig doen, zoiets kun je niet uitspelen. Tenzij het doel is om de hoogste rank te krijgen natuurlijk, maar dan ben je wel even bezig. is COD4 leuker online dan resistance FoM? Die vergelijking kun je denk ik enkel maken als je beide games goed hebt gespeeld. Ik heb nooit geen Resistance gespeeld, dus ik kan daar niets over zeggen. is sniperen leuk online dus ik bedoel zijn ze direct dood of moet je drie schieten voor ze dood zijn net lijk R:fom? In elke Call of Duty is het al zo geweest dat je met één schot iemand kunt doden, dus dit is ook weer het geval in Call of Duty 4. Een goed gericht schot op de borst zal direct een kill betekenen. Schiet je bijvoorbeeld op een been, dan zal dit niet voldoende zijn en moet je nog een poging wagen. Reageren
thug Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) oo man bedankt nu koop ik hem zeker héél zeker je hebt weer een mens gelukkig gemaakt wel spijtig van de korte story line. Bewerkt: 9 december 2007 door thug Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 -Matthijs- het lijk me niet leuk om Call of Duty 4 in één middag uit te spelen, ik zelf had Call of Duty 4 namelijk in 3 middagjes uitgespeeld. Je kunt net zoals in elke Call of Duty de missies herhalen bij het menu Mission Select als je alle missies hebt gehaald, in totaal zitten er 21 missies in Call of Duty 4. Als je 20 missies hebt gehaald krijg je een outro, maar wees niet bang. Na de outro krijg je de echte laatste missie, Call of Duty 4 mag dan wel weinig missies bevatten. Maar de missies zijn allemaal erg vet, Call of Duty 4 is zeker een aanrader. Reageren
Ruwie Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Moet je challenges eerst bij barracks activeren of gaat dit vanzelf in de loop van het spel? In de Barracks kun je alleen kijken welke challenges je kunt doen en kijken hoe ver je bent. Challenges die je kunt doen kun je altijd doen, je hoeft ze dus niet te activeren. En kun je vijandelijke helicopters neerschieten? Zeker, maar het neemt wat clips weg. Het makkelijkste is dan als je team meedoet. Een RPG-7 is overigens ook geen overbodige luxe tegen heli's, alleen moet je wel goed richten. Bedankt voor het beantwoorden Ik heb het nou al verschillende keren geprobeert maar tot nu toe zonder succes... Maar ik blijf het proberen omdat een helicopter neerschieten ook een challenges is Reageren
michael50000 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) probeer een geweer te kiezen die heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel kogels kan vuren zonder herladen en schiet die helemaal leeg op een heli,dan heb je veel kans dat je hem kan neerhalen Bewerkt: 11 december 2007 door michael50000 Reageren
Harrison Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik ga het spel over een week kopen! Ik heb net €48,18 bij elkaar gerommeld. Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik ga het spel over een week kopen! Ik heb net €48,18 bij elkaar gerommeld. Ik hoop dat je weet dat het duurder is Reageren
Harrison Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik ga het spel over een week kopen! Ik heb net €48,18 bij elkaar gerommeld. Ik hoop dat je weet dat het duurder is Ja, zeker weten! Het is toch iets van €60,00? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ja, Call of Duty 4 is inderdaad 60 euro. Voor de Xbox 360 en Playstation 3 is Call of Duty 4 zelfs 65 euro. Reageren
Harrison Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ja, Call of Duty 4 is inderdaad 60 euro. Voor de Xbox 360 en Playstation 3 is Call of Duty 4 zelfs 65 euro. Ik wou hem eerst voor de PlayStation 3 kopen... Gaat niet door, dan maar voor de Xbox 360 Sinds mijn laatste post heb ik €0,23,- erbij kunnen vinden Nu heb ik... €48,41,- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.