Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom* Dit Topic???

ALs je GTA IV wilt spelen op de PC.... moet je wel je pc helemaal vernieuwen met Videokaarten etc.

En dat kost bij elkaar ruim 600 euro :$

ik zelf zou de PS3 halen

maak me tog nie druk want ik ga tog ps3 kopen :bier:

Misschien omdat 600 euro voor een PS3 om 1 spel te spelen wel wat veel is.

Hetzelfde bedrag geïnvesteerd in een PC, geeft mogelijk voor mensen meer toepassingen.

Ik weet dat ik helemaal van het topic af dwaal

maar even een reactie op jou

tuurlijk koop je niet alleen een ps3 voor 1 spel

enk je dat gta de enige vette game is die voor ps3 uit komt kom nou

de ps3 is de krachtigste next gen tot nu toe

wat je eigenlijk geen next gen meer kan noemen

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom* Dit Topic???

ALs je GTA IV wilt spelen op de PC.... moet je wel je pc helemaal vernieuwen met Videokaarten etc.

En dat kost bij elkaar ruim 600 euro :$

ik zelf zou de PS3 halen

maak me tog nie druk want ik ga tog ps3 kopen :bier:

Misschien omdat 600 euro voor een PS3 om 1 spel te spelen wel wat veel is.

Hetzelfde bedrag geïnvesteerd in een PC, geeft mogelijk voor mensen meer toepassingen.

Ik weet dat ik helemaal van het topic af dwaal

maar even een reactie op jou

tuurlijk koop je niet alleen een ps3 voor 1 spel

enk je dat gta de enige vette game is die voor ps3 uit komt kom nou

de ps3 is de krachtigste next gen tot nu toe

wat je eigenlijk geen next gen meer kan noemen

Als de PS3 geen next gen meer is.

Wat is het dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hardware voor de PC vernieuwen? 600 Euro ? Daar heb je tegenwoordig een complete PC voor, met een Intel core 2 duo! Ik zie dus niet in waarom. Ik denk dat GTA IV qua graphics zwaar overschat wordt, zelfde verhaal destijds met GTA SA. Het grappige was, dat GTA SA bij mij op een Pentium III 1GHz, radeon 9000, en 512 ram, vloeiend draaide, en dit waren de minimum specs, er werd een PIV huppelepup geadviseerd. Natuurlijk zal GTA IV meer nodig hebben, maar meer als een Pentium IV 2,0 GHz, of AMD Athlon 2800+ zal je qua processor niet nodig hebben hoor. Qua videokaart zou een GeForce 6600 GT, en hoger volstaan. Deze kaarten kosten tegenwoordig geen drol meer. Sterker nog, ik heb laatst een 7600GT (Het jongere broertje van de 6600GT) voor 110 euro aangeschaft! Natuurlijk zal GTA met deze specs niet met alles op High draaien, maar dat lijkt me logisch. Nu is het wel zo dat DX10 in aantocht is, dus dit zou het verhaal duurder maken. Maar voor DX10 zijn 2 voorwaarden: Win Vista, en een DX10 kaart. Daar gaat R* zich dus echt niet op vast pinnen hoor, dus kan je met je DX9 videokaart gewoon uit de voeten. Dus mocht upgraden noodzakelijk zijn voor GTA IV, kan ik maar één conclusie trekken: Je hebt gewoon een "oude" pc. (2003/4 en ouder).

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom* Dit Topic???

ALs je GTA IV wilt spelen op de PC.... moet je wel je pc helemaal vernieuwen met Videokaarten etc.

En dat kost bij elkaar ruim 600 euro :$

ik zelf zou de PS3 halen

maak me tog nie druk want ik ga tog ps3 kopen :bier:

Misschien omdat 600 euro voor een PS3 om 1 spel te spelen wel wat veel is.

Hetzelfde bedrag geïnvesteerd in een PC, geeft mogelijk voor mensen meer toepassingen.

Ik weet dat ik helemaal van het topic af dwaal

maar even een reactie op jou

tuurlijk koop je niet alleen een ps3 voor 1 spel

enk je dat gta de enige vette game is die voor ps3 uit komt kom nou

de ps3 is de krachtigste next gen tot nu toe

wat je eigenlijk geen next gen meer kan noemen

Als de PS3 geen next gen meer is.

Wat is het dan?

next gen is next generationn de ps3 is de generatie van nu

dus vandaar je begreep t een beetje verkeerd

ps3 gaat denk ik wel de ergste console worden van de 3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk haast wel dat IV op de PC komt, R* hoeft zich echt niet bang te maken om verlies, er zijn miljoenen mensen die de pc versie zullen kopen. Ik zelf heb een 360, maar ik speel veel liever met een muis dan met zon analoge stick.

Ook snap ik die discussie niet van dat IV op een blu-ray zou moeten komen voor de pc. Als ik zo naar de trailer kijk en naar de kwaliteit zou GTA4 echt niet groter als 10gb hoeven te zijn. Áls die uitkomt op de pc zal dat zeker niiet voor half 2008 zijn. Goed, je hebt er mischien wel een krachtige pc voor nodig maar tegen die tijd heb je wellicht alweer een nieuwe pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik de hele discussie een beetje zinloos, aangezien R* toch wel met een PC versie zal komen, maar toch wou ik even het volgende verhaal uit de wereld helpen: Sommige van jullie beweren dat de PC versie uit zou komen op een Blue-Ray, omdat bijvoorbeeld meerder DVD-tjes te duur zou zijn voor R*... Ik zal je zeggen dat is onzin, want een DVD-tje kost voor een fabrikant 50 cent en een Blue-Raydisc 35 euro (!!!), dit weet ik omdat toevallig mijn oom (die werkt bij het voormalige E.M.I.) me dat dit weekend heeft verteld. R* zou dus maar wat graag de game op DVD's uitbrengen aangezien ze dan 2x zoveel verdienen. Bovendien is een port van de PS3 (of Xbox 360) naar de PC ook niet al te duur en zo kunnen ze dus voor in verhouding weinig geld erg veel geld verdienen. En geloof mij, geld stinkt niet...

Haha leuk feitje

maar denk je dat rokstar arm is hahahahaha

Stel je kan kiezen als R* om de game op 4 DVD's van 50 cent per stuk te zetten, 4 x 0,50 = 2,-

Of ze kunnen kiezen voor het op een Blue-ray disc te zetten die 35 euro per stuk is, 35 x 1 = 35,-

Het verschil hier tussen is 33 euro, 35 - 2 = 33,-

Per 1.000.000 verkochte exemplaren is de winst die ze daardoor mislopen dus 33.000.000 euro!!! 33 x 1.000.000 = 33.000.000,-

Geloof mij nou maar dat Rockstar niet 33 miljoen euro (per 1 miljoen verkochte exemplaren) wil en kan mislopen.

Btw: Wii is enige echte Next-gen... Betere graphics vind ik persoonlijk niet echt Next-gen, want dan zou elke nieuwe videokaart op de PC ook "next-gen" zijn...

Bewerkt: door bril_idioot
Link to comment
Delen op andere websites

Btw: Wii is enige echte Next-gen... Betere graphics vind ik persoonlijk niet echt Next-gen, want dan zou elke nieuwe videokaart op de PC ook "next-gen" zijn...

Ehm, dan ben je de enige die dat vindt. Alle media en journo's e.d. noemen de 360 en de PS3 ook next-gen, en dat zijn ze ook echt wel. Niet alleen qua graphics, maar ook qua vermogen e.d.

Ontopic: Ik denk dat R* alleen maar fans en geld verliest door géén pc-versie te maken. De PC hoort bij vrijwel alle 'gens', dus natuurlijk komt er een PC-versie van GTA IV. Het is alleeen nog even wachten op de aankondiging...

@PatrickW hier onder mij:

Snap ik ook wel. Natuurlijk duurt het minimaal een half jaar na de release van de PS3/360-versies. Zo ging het immers ook met SA, non? Je moet 'even' ook niet té letterlijk nemen he :puh:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat R* alleen maar fans en geld verliest door géén pc-versie te maken. De PC hoort bij vrijwel alle 'gens', dus natuurlijk komt er een PC-versie van GTA IV. Het is alleeen nog even wachten op de aankondiging...

Ik denk niet dat je op die aankondiging hoeft te rekenen non minimaal enkele maanden naar de PS3/XBOX360 release

Link to comment
Delen op andere websites

Hardware voor de PC vernieuwen? 600 Euro ? Daar heb je tegenwoordig een complete PC voor, met een Intel core 2 duo! Ik zie dus niet in waarom. Ik denk dat GTA IV qua graphics zwaar overschat wordt, zelfde verhaal destijds met GTA SA. Het grappige was, dat GTA SA bij mij op een Pentium III 1GHz, radeon 9000, en 512 ram, vloeiend draaide, en dit waren de minimum specs, er werd een PIV huppelepup geadviseerd. Natuurlijk zal GTA IV meer nodig hebben, maar meer als een Pentium IV 2,0 GHz, of AMD Athlon 2800+ zal je qua processor niet nodig hebben hoor. Qua videokaart zou een GeForce 6600 GT, en hoger volstaan. Deze kaarten kosten tegenwoordig geen drol meer. Sterker nog, ik heb laatst een 7600GT (Het jongere broertje van de 6600GT) voor 110 euro aangeschaft! Natuurlijk zal GTA met deze specs niet met alles op High draaien, maar dat lijkt me logisch. Nu is het wel zo dat DX10 in aantocht is, dus dit zou het verhaal duurder maken. Maar voor DX10 zijn 2 voorwaarden: Win Vista, en een DX10 kaart. Daar gaat R* zich dus echt niet op vast pinnen hoor, dus kan je met je DX9 videokaart gewoon uit de voeten. Dus mocht upgraden noodzakelijk zijn voor GTA IV, kan ik maar één conclusie trekken: Je hebt gewoon een "oude" pc. (2003/4 en ouder).

Waarom zou je nieuwe videokaarten kopen?Het spel is kleiner dan San Andreas en zo nieuw is dat beeld nu ook weer niet.Als Xbox360 een IV dan zou pc versie ook een hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel word behoorlijk groot.

Want Rockstar zij zelf al, tot 1 gebouw al heel veel textures zal bevatten.

En als Gta IV op de pc verschijnt, Zal iedereen hem wel kunnen spelen.

Aangezien San Andreas ook gespeelt kan worden door mensen die een wat mindere computer hebben :)

Rockstar komt wel met een pc versie, anders zouden ze een hoop mensen teleurstellen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Btw: Wii is enige echte Next-gen... Betere graphics vind ik persoonlijk niet echt Next-gen, want dan zou elke nieuwe videokaart op de PC ook "next-gen" zijn...

Ehm, dan ben je de enige die dat vindt. Alle media en journo's e.d. noemen de 360 en de PS3 ook next-gen, en dat zijn ze ook echt wel. Niet alleen qua graphics, maar ook qua vermogen e.d.

Ik zeg niet voor niets: Enige echte... Daarmee bedoel ik dat het de enige die echt iets nieuws doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop voor de pc gamers onder ons natuurlijk van harte dat zei GTA IV op de pc kunnen gaan kopen, wat moeten de modders anders doen na het uitspelen van GTA IV :puh:.

maar misschien komt hij ook wel niet op de pc omdat, zoals al eerder in dit topic is gezegt, er nogal veel gedownload word door sommige mensen.

we zullen het allemaal nog wel zien!

mark

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik lees hebben jullie bijna allemaal de zelfde, maar dat zal zeker wel feiten zijn. Maar GTA 4 die uitkomt boor PS3 - XBOX360 en misschien voor de PC teminste ik hoop van wel :duh: , Maar ieder geval GTA 4 zal 1 van de grootste spellen zijn die gebaseerd is op DE Stad New york en andere kleine straten en gebouwen van new york, En daarom wordt het een prachtig spel voor zover ik de eerste trailer zag, Maar 1 feit is heel erg zerker. Als ze GTA 4 alleen op de ps3 en xbox360 doen dan verliezen ze zeker meer dan 3,4 miljoen klanten of te wel fans van -GTA-

:klap::klap:

-ScOrp1

>>> Door PatrickW: Deze "mening" verplaatst vanuit het "feiten" topic<<<

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeer teleurgesteld zijn in R* als ze het niet op de pc uitbrengen, dan denk ik ook: steek het maar in je reet met je PS3 en de Xbox. {{Misschien beetje té}}

{lol begint bijna mijn mening over PS3 en Xbox te worden:}

Een spel écht beleven, kan alleen maar op de pc :$

In ieder geval, het ziet er wel erg mooi uit op die trailer.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het niet op de pc zullen uitbrengen want de pc is toch wel de toekomst. {Denk aan videokaarten enz}

Bewerkt: door jaah90
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...