profile Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2007 Ik zou zeer teleurgesteld zijn in R* als ze het niet op de pc uitbrengen, dan denk ik ook: steek het maar in je reet met je PS3 en de Xbox. {{Misschien beetje té}}{lol begint bijna mijn mening over PS3 en Xbox te worden:} Een spel écht beleven, kan alleen maar op de pc :$ In ieder geval, het ziet er wel erg mooi uit op die trailer. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het niet op de pc zullen uitbrengen want de pc is toch wel de toekomst. {Denk aan videokaarten enz} Inderdaad.Maar misschien wil R* het niet doen omdat ze nu ook moeten investeren in PS3 en 360 in plaats van PS2 en Xbox. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Ik denk dat GTA IV alleen voor Windows Vista uitzal komen. Die heeft bijna de vergelijkbare technieken van de Xbox 360 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nickonly Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Ik denk dat GTA IV alleen voor Windows Vista uitzal komen. Die heeft bijna de vergelijkbare technieken van de Xbox 360 Omdat die natuurlijk allebij van Microsoft zijn natuurlijk . Maar, een computer kan je altijd blijven upgraden met bijvoorbeeld nieuwe videokaarten of proccesors, waardoor je'm nog beter kan maken, waardoor voormij een goede PC met vista beter is dan een Xbox360. En dan denk ik dus ook dat ie zeker wel op de PC kan. Maar of ie ook daadwerkelijk op de PC uit komt? Denk't wel. Maar dat zal de tijd ons vertellen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-ScOrp1 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Hee, Waarschijnlijk komt de GTA 4 niet op de pc uit maar hier is een link ervoor. En als dat zo is koop ik gewoon een PS3. http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV -ScOrp1 Bewerkt: 13 mei 2007 door -ScOrp1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 Hee, Waarschijnlijk komt de GTA 4 niet op de pc uit maar hier is een link ervoor.En als dat zo is koop ik gewoon een PS3. http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV -ScOrp1 Op de wiki staan alleen de bevestigde platformen. Dat PC daar niet bij staat wil alleen zeggen dat rockstar games nog niet heeft bevestigd dat er een PC versie komt. Maar uitgesloten is het zeker niet daardoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mouseman112 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Ey allemaal.Ik heb een vraag: Is het waar dat gta IV op de pc uitkomt of komt ie alleen maar uit op de ps3 en de xbox360? m.v.g. Niels Peters :$ Ik zou het egt heel k#t vinden als GTA:4 niet op de PC uitkomt, echt een verlies voor Rock* De GTA reeks is groot geworden op de PC Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nickonly Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Hee, Waarschijnlijk komt de GTA 4 niet op de pc uit maar hier is een link ervoor.En als dat zo is koop ik gewoon een PS3. http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV -ScOrp1 Dat is niet waar. Dat is nooit gezecht. Ze zeiden dan GTA IV voor de PS3 en Xbox360 uit kwam. Maar ze zeiden niet dat het daar alleen voor uit kwam. Dus er is nog hoop. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 En trouwens, de pc's en ;aptops tegenwoordig zijn allemaal erg verbeterd. Ze worden meer krachtig en sneller gemaakt. En de videokaarten zijn tegenwoordig ook erg groot, wel 512 MB met Hypermemory of Turbocach. En meer RAM geheugen. Dus eigenlijk kunnen pc's/laptops GTA IV wel aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Tuurlijk kan de pc het aan qua specs, maar dat wil nog niet zeggen of R* uberhaupt moeite aan een pc versie wil besteden. We hopen natuurlijk van wel, dus het is slechts een kwestie van wachten op meer nieuws he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Als je een eerlijke mening wilt weten van mij... Ik hoop dat de PC Versie NIET uit komt omdat: 1. 70% hem download 2. Wij als ps3 en xbox gebruikers moeten daarom meer betalen voor gta4! 3. Alleen super snelle game pc's zullen het trekken 4. Wel jammer voor de mensen die een snelle game pc hebben en spellen legaal kopen! PS: Ik gun het de pc gebruikers wel zolang ze maar betalen ervoor =\ maar een echte fan koopt zowiezo wel het spel .. anders ben je geen fan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 maar een echte fan koopt zowiezo wel het spel .. anders ben je geen fan Ik beschouw mezelf als een enorme fan van de GTA-serie maar heb níet alle delen uit de GTA-serie, aangezien ik weiger mijn geld uit te geven aan een PSP speciaal voor LCS en VCS. Ben ik geen fan omdat ik mijn geld straks liever steek in mijn studie en het halen van mijn rijbewijs dan in een console? Lijkt me toch niet...Het moge duidelijk zijn: Ik hoop op de PC-versie van GTA IV, want een console ga ik er niet voor aanschaffen. Een half jaar of langer wachten heb ik er wel voor over, want het lijkt me een geweldige game te gaan worden. En als fan () wil ik die natuurlijk niet missen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Als je een eerlijke mening wilt weten van mij...Ik hoop dat de PC Versie NIET uit komt omdat: 1. 70% hem download 2. Wij als ps3 en xbox gebruikers moeten daarom meer betalen voor gta4! 3. Alleen super snelle game pc's zullen het trekken 4. Wel jammer voor de mensen die een snelle game pc hebben en spellen legaal kopen! PS: Ik gun het de pc gebruikers wel zolang ze maar betalen ervoor =\ maar een echte fan koopt zowiezo wel het spel .. anders ben je geen fan 1. zal wel meevallen, maar wat dan nog? 2. dat is niet waar. Tegen de tijd dat er een evt pc-versie uit komt zal de prijs al gezakt zijn voor de ps3- en 360-versie. Dezen liggen dan al heel lang in de winkels 3. Ook niet waar, moet je eens kijken naar een hele goede game van deze tijd, Command & Conquer 3. De req specs hiervan zijn echt om te lachen zo weinig. 4. Dit is geen argument voor je stelling, maar juist een weerlegging. Waarom staatie in dezelfde opsomming? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 maar een echte fan koopt zowiezo wel het spel .. anders ben je geen fan Ik beschouw mezelf als een enorme fan van de GTA-serie maar heb níet alle delen uit de GTA-serie, aangezien ik weiger mijn geld uit te geven aan een PSP speciaal voor LCS en VCS. Ben ik geen fan omdat ik mijn geld straks liever steek in mijn studie en het halen van mijn rijbewijs dan in een console? Lijkt me toch niet...Het moge duidelijk zijn: Ik hoop op de PC-versie van GTA IV, want een console ga ik er niet voor aanschaffen. Een half jaar of langer wachten heb ik er wel voor over, want het lijkt me een geweldige game te gaan worden. En als fan () wil ik die natuurlijk niet missen. Ik bedoel niet dat je geen fan bent als je hem niet haalt maar als mensen het illegaal downloaden dan support je het spel niet als iedereen het zou downloaden zou het spel niet kunnen bestaan meer (sorry heb autisme, daarom kunnen me zinnen er een beetje scheef staan soms ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Goh, ik betwijfel het of GTA 4 ooit op de pc gaat uitkomen Wss moet je dan een heel snelle Game PC hebben die mss maar 20% van da gamers hebben. Dus ik denk niet dat hij op de pc uitkomt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ_ Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Als je een eerlijke mening wilt weten van mij...Ik hoop dat de PC Versie NIET uit komt omdat: 1. 70% hem download 2. Wij als ps3 en xbox gebruikers moeten daarom meer betalen voor gta4! 3. Alleen super snelle game pc's zullen het trekken 4. Wel jammer voor de mensen die een snelle game pc hebben en spellen legaal kopen! PS: Ik gun het de pc gebruikers wel zolang ze maar betalen ervoor =\ maar een echte fan koopt zowiezo wel het spel .. anders ben je geen fan 1. hooguit 20% en wat dan nog, do you care... 2. gossie, een fan betaalt daar toch voor zeg je zelf? 3. why should you care... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts