Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Als je een eerlijke mening wilt weten van mij...

Ik hoop dat de PC Versie NIET uit komt omdat:

1. 70% hem download

2. Wij als ps3 en xbox gebruikers moeten daarom meer betalen voor gta4!

3. Alleen super snelle game pc's zullen het trekken

4. Wel jammer voor de mensen die een snelle game pc hebben en spellen legaal kopen!

PS: Ik gun het de pc gebruikers wel zolang ze maar betalen ervoor =\

maar een echte fan koopt zowiezo wel het spel .. anders ben je geen fan :cya:

1. hooguit 20% en wat dan nog, do you care...

2. gossie, een fan betaalt daar toch voor zeg je zelf?

3. why should you care...

Helemaal mee eens. Mensen die een ps3 of Xbox kopen kiezen hier zelf voor... en wat kan het hen schelen (behalve jou blijkbaar (Biocount ) ofdat PC gebruikers spellen zoals GTA IV in dit geval downloaden....

Bewerkt: door mad_ce
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goh, ik betwijfel het of GTA 4 ooit op de pc gaat uitkomen :duh: Wss moet je dan een heel snelle Game PC hebben die mss maar 20% van da gamers hebben. Dus ik denk niet dat hij op de pc uitkomt

Zoals ik al zei, bekijk de minimum specs voor een ander hedendaagse, kwalitatief goede en mooie game eens: C&C3 Tiberium Wars. Voor een goede game is niet per se een NASA-pc nodig!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet gewoon op de PC uitkomen, want anders loopt R* erg veel geld mis, en zou het een heel groot deel van zijn fans teleurstellen.. Ik heb genoeg vertrouwen in R* en denk wel dat ie voor PC komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een eerlijke mening wilt weten van mij...

Ik hoop dat de PC Versie NIET uit komt omdat:

1. 70% hem download

2. Wij als ps3 en xbox gebruikers moeten daarom meer betalen voor gta4!

3. Alleen super snelle game pc's zullen het trekken

4. Wel jammer voor de mensen die een snelle game pc hebben en spellen legaal kopen!

PS: Ik gun het de pc gebruikers wel zolang ze maar betalen ervoor =\

maar een echte fan koopt zowiezo wel het spel .. anders ben je geen fan :cya:

1. Zal wel iets van 50%/50% zijn denk ik.

2. Je bent toch een echte fan? Dus kopen! BTW, ook Xbox of PS3/PS2 spellen kun je downloaden hoor :bier:

3. Mwah zal wel meevallen. Anders, heb toch altijd een hele goed :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

een simpel rekensommetje zonder enige vorm van wiskunde: gemmiddelde pc gedeelt door xbox360 of playstation3= niet zoon mooi spel. en voor de ps3 geld 7x3.2mhz dat is dus 22.4mhz computer om een ps3 emulator op je pc te hebben wooooooood

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

een simpel rekensommetje zonder enige vorm van wiskunde: gemmiddelde pc gedeelt door xbox360 of playstation3= niet zoon mooi spel. en voor de ps3 geld 7x3.2mhz dat is dus 22.4mhz computer om een ps3 emulator op je pc te hebben wooooooood

welk tijdperk leef jij? we hebben tegenwoordig gigahertz :puh:

en als gta iv naar de pc geport word door rockstar, geld dat rekensommetje niet hè. Want dan hoef je niet eerst ene heel ander systeem te emuleren. En bij de pc versie kan je dingen uitschakelen zodat je computer hem wel aan kan..als is dat ten koste van de graphics maarja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal waarschijnlijk een krachtige pc nodig hebben om GTA IV op PC te kunnen spelen.

Zeker als de graphics voor de PC dedie zouden evenaren voor de PS3/XBOX 360.

Link to comment
Delen op andere websites

een simpel rekensommetje zonder enige vorm van wiskunde: gemmiddelde pc gedeelt door xbox360 of playstation3= niet zoon mooi spel. en voor de ps3 geld 7x3.2mhz dat is dus 22.4mhz computer om een ps3 emulator op je pc te hebben wooooooood

Zo'n vergelijking heb ik nog nooit gezien... :7

Het ligt er denk ik meer aan wat voor videokaart je wel niet in je pc moet hebben mocht GTA IV ooit op de pc uitkomen. Dat is denk ik toch wel het belangrijkste...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde dat hij eerst op de consoles zou komen en later op de pc waarom?

Omdat rockstar geleerd zou hebben van de pc waarbij gta tog het meeste gedownload werd omdat je geen orginele cdkey nodig had omdat je tog niet online hoefte.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor GTA IV heb je (waarschijnlijk) een videokaart nodig die DX10 ondersteunt. En de goedkoopste is 352 euri'sXD. Niet iedereen wil zoveel uitgeven aan een pc, maar ik wel ^_^ . En ik hoop echt wel dat GTA op de pc uitkomt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel raar, Waarom heeft een PS3 7 Processoren, en haalt dan ongeveer dezelfde prestaties als een High-end Pc van deze tijd? En je hebt ook van die games, waarbij de graphics vergelijkbaar zijn met de ingame screens van GTA IV, dus het zou best kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel raar, Waarom heeft een PS3 7 Processoren, en haalt dan ongeveer dezelfde prestaties als een High-end Pc van deze tijd? En je hebt ook van die games, waarbij de graphics vergelijkbaar zijn met de ingame screens van GTA IV, dus het zou best kunnen.
Ten eerste is de Playstation 3 heel lastig te progammeren, waardoor de games jaartje naar jaartje er meer gebruik van zullen maken. Het zelfde geldt trouwens voor de Xbox 360, alleen is die wat makkelijker te progammeren. Het feit dat GTA IV (nog) niet op de PC is aangekondigd kan 2 redenen hebben; Rockstar zou een zakje geld van Microsoft/Sony kunnen hebben gehad om het spel console-exclusief te laten zijn. Ook hoeft een ontwikkelaar als ze een spel voor een console maken, geen rekening te houden met verschillende hardware. Elk van de ongeveer 10 miljoen Xbox 360' die er onder/naast TV's staan hebben precies dezelfde rekenkracht ect., wat bij een aantal PC'tjes nogal anders is. You get the point? :)
Link to comment
Delen op andere websites

Dat Rockstar een zakcentje zal overhouden als het Xbox 360 en PS3 exclusief zou/zal worden, kan. Maar ik verwacht het niet, want met de PC valt nog steeds het meest te verdienen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...