Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

Dit filmpje is raar :? Vooral de laatste als de spiegelbeeld niet mee draaid :(:?

Wel heel toevallig dat ze het allemaal hebben opgenomen.

Want bijv. bij die deur die open gaat 's nachts is het wel heel toevallig dat hij die camera voor de deur heeft staan die open gaat :duh: en sommige waren bewerkt.

Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als jij merkt dat je geesten in je huis hebt, zou jij het er dan bij laten?

Ik zou er dan een proffesionele verjager bijhalen. Ik ken een man die een zogenaamde ''Geestenverjager'' is. Hij voert zogenoemde rituelen uit en doet een paar bewegingen met een ''Stok'' en daarna zouden ze dan weggaan. De man heeft het bij enkele mensen gegaan die ik ken, die erg veel last hadden van knipperende lichten en gekraak van trappen enzo. Ikzelf betwijfel of het waar is wat die mensen doen. Ze worden betaald voor iets wat niet eens wetenschappelijk bewezen is :N.

Bewerkt: door Steel Dogg
Delen op andere websites

• 4 weken later...

Ik geloof normaal niet in spookverhalen maar gisteravond heb ik iets meegemaakt wat ik hier toch even kwijt wil..

Ik en 2 vrienden van mij kwamen terug van het cafe en toen kwamen we naast het kerkhof. Dat was rond een uur of 1 's avonds. Een van mijn vrienden stootte mij aan en zei: kom we gaan daar even lol maken. En gingen dus door het poortje en gingen naar binnen. Eenmaal binnen wisten we niet wat we moesten doen omdat het toch wel eng was. Maar niemand van ons wilde dat laten weten. We begonnen dus wat te lachen een een beetje stoer te doen. En een van mijn vrienden die liep naar een graf toe en deed daar net alsof die aan het bidden was (ik weet dat het erg onbeschoft was wat wij deden maar we waren beetje dronken). En toen ik opzij keek leek het net alsof het ineens ging waaien.. Daarvoor waaide het nog niet. En toen stond mijn vriend ineens op en keek recht voor zich. We dachten eerst dat die een grapje maakte maar opeens rolde de tranen over zijn wangen. Hij zei maar 2 woorden.. Weg hier.. En omdat hij het dichtste bij de poort stond liep hij heel rustig naar het poortje toe. Mijn andere vriend en ik waren echt bang geworden en rende langs hem heen door het poortje. Die jongen die moest huilen ging voor het kerkhof op de grond zitten en begon helemaal te rillen. Toen hebben we zijn ouders gebeld, nou ligt die jongen nog steeds in bed en de doktor weet niet wat hij heeft.

We hebben natuurlijk het hele verhaal verteld, maar niemand geloofd ons..

Ik ben nou echt bezorgd over mijn vriend.. :-(

Delen op andere websites

Ik geloof normaal niet in spookverhalen maar gisteravond heb ik iets meegemaakt wat ik hier toch even kwijt wil..

Ik en 2 vrienden van mij kwamen terug van het cafe en toen kwamen we naast het kerkhof. Dat was rond een uur of 1 's avonds. Een van mijn vrienden stootte mij aan en zei: kom we gaan daar even lol maken. En gingen dus door het poortje en gingen naar binnen. Eenmaal binnen wisten we niet wat we moesten doen omdat het toch wel eng was. Maar niemand van ons wilde dat laten weten. We begonnen dus wat te lachen een een beetje stoer te doen. En een van mijn vrienden die liep naar een graf toe en deed daar net alsof die aan het bidden was (ik weet dat het erg onbeschoft was wat wij deden maar we waren beetje dronken). En toen ik opzij keek leek het net alsof het ineens ging waaien.. Daarvoor waaide het nog niet. En toen stond mijn vriend ineens op en keek recht voor zich. We dachten eerst dat die een grapje maakte maar opeens rolde de tranen over zijn wangen. Hij zei maar 2 woorden.. Weg hier.. En omdat hij het dichtste bij de poort stond liep hij heel rustig naar het poortje toe. Mijn andere vriend en ik waren echt bang geworden en rende langs hem heen door het poortje. Die jongen die moest huilen ging voor het kerkhof op de grond zitten en begon helemaal te rillen. Toen hebben we zijn ouders gebeld, nou ligt die jongen nog steeds in bed en de doktor weet niet wat hij heeft.

eng kan je het niet beter tegen een geestenverjager vertellen

ik heb ook weleens iets meegemaakt 1 keer toen ik nog jong was ging ik naar buiten keek naar binnen (buitendeur was nog open) en zag ik een gedaante echt heel duidelijk eng gezicht en normale lengte ik heb er 6 jaar niet aan gedacht en nu weer wel maja waarschijnlijk is het echt een geest

Delen op andere websites

eng kan je het niet beter tegen een geestenverjager vertellen

ik heb ook weleens iets meegemaakt 1 keer toen ik nog jong was ging ik naar buiten keek naar binnen (buitendeur was nog open) en zag ik een gedaante echt heel duidelijk eng gezicht en normale lengte ik heb er 6 jaar niet aan gedacht en nu weer wel maja waarschijnlijk is het echt een geest

Ja maar niemand geloofd wat wij vertellen... :N Dus kan niemand mijn vriend helpen... Ik kom echt nooit meer op dat kerkhof.. Ik weet niet wat mijn vriend heeft maar volgens mij is hij in shock.

Hij heeft denk ik iets gezien want wij niet konde zien....

Delen op andere websites

Dat denk ik ook Ruwie dat hij een enge gedaante heeft gezien.

Ik weet het niet.. Maar we komen er vanzelf achter als hij weer gaat praten...

Ik hoop dat hij dat snel gaat doen want niemand geloofd ons anders.. en als hij verteld wat hij heeft gezien geloven ze ons misschien wel. De doktor denkt dat we hem heel erg hebben laten schrikken en dat we het niet durven toe te geven.. :-( En onze ouders en zijn ouders geloven ons ook al niet..

Delen op andere websites

Als het echt is wat Ruwie zegt, dan zou ik niet te lang wachten en proberen een geestenverjager te contacteren of een priester. Je kan beter alles proberen, want als je in spoken gelooft en je loopt op een kerkhof.. Daar liggen meer dan 3000 overleden mensen, de kans is dus groot. En ik denk dat dan het beden er iets mee te maken heeft. Probeer hem ook te prikkelen om te praten..

Veel succes! :Y

Delen op andere websites

Als het echt is wat Ruwie zegt, dan zou ik niet te lang wachten en proberen een geestenverjager te contacteren of een priester. Je kan beter alles proberen, want als je in spoken gelooft en je loopt op een kerkhof.. Daar liggen meer dan 3000 overleden mensen, de kans is dus groot. En ik denk dat dan het beden er iets mee te maken heeft. Probeer hem ook te prikkelen om te praten..

Veel succes! :Y

Kan jij of iemand anders uitleggen wat een geestenverjager precies doet? Want zodalijk is dat een man die allemaal bezweringen ofzoiets doet en dan kan mijn vriend nog erger in shock raken.. Want zijn moeder vertelde me net dat hij eindelijk weer reacties vertoont.. Maar hij schrikt wel van de kleinste beweging...

Praten doet hij nog steeds niet :N

Als iemand tips heeft wil ik ze graag horen want we doen er alles aan om Bram (zo heet mijn vriend) weer de oude te laten worden...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...