Jump to content

Spookverhalen

Recommended Posts

Geplaatst:

Gisteren praatte ik tegen mijn broer in de slaapkamer van mijn broer en ineens viel de kledingrek op de grond.

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het griezeligst wat een spiegel mee kan maken is dit.

Dit kan iedereen doen ;)

Kijk eens in de spiegel :schater:

Het laatste enge ding wat ik meegemaakt is dat een stuk pizza neer had gelegd in de keuken en er was niemand,dus ik kom in de keuken is er een stuk vanaf gebeten.

Hierna was ik heel erg geschrokken dus wou ik was brood pakken en zet de broodrek niet goed terug.

Kom ik terug staat die weer goed.

Dat was heel erg schrikken :{

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat ik eng vond, ik had een keer wat gedroomd over school. Dat was een half jaartje terug, en ik kwam een paar weken geleden op school. En het ging net zoals ik gedroomd had, dat was best wel eng. Dat heb ik wel vaker meegemaakt, maar ook dat ik stemmen hoor. Meestal hoor ik ze ,Brandon' zeggen, dan hoor ik de stemmen van klasgenoten... :{

Geplaatst: (bewerkt)

mijn verhaal is:

ik heb naast mijn bed een wekker,en die weerkaatst een beetje licht.

als ik dan om middernacht :zz: naar het toilet ga zie ik een spook naast mijn bed!door die weerkaatsing van dat licht van mijn wekker!

Bewerkt: door corneria
Geplaatst:
Wat ik eng vond, ik had een keer wat gedroomd over school. Dat was een half jaartje terug, en ik kwam een paar weken geleden op school. En het ging net zoals ik gedroomd had, dat was best wel eng. Dat heb ik wel vaker meegemaakt, maar ook dat ik stemmen hoor. Meestal hoor ik ze ,Brandon' zeggen, dan hoor ik de stemmen van klasgenoten... :{

Als je de droom op een later moment echt meemaakt, dan is dat een Deja Vu. Niets ergs aan, heeft iedereen wel is last van, vind het juist altijd grappig.

Geplaatst:

Als je de droom op een later moment echt meemaakt, dan is dat een Deja Vu. Niets ergs aan, heeft iedereen wel is last van, vind het juist altijd grappig.

volgens de astrologie heeft het sterrenbeeld ''tweelingen'' de meeste deja vu's! :D

en ik ben ''tweelingen''en ze hebben gelijk ik heb veel deja vu's :D

ik heb er is 100 gehad in 2 maanden :tu:

Geplaatst:

volgens de astrologie heeft het sterrenbeeld ''tweelingen'' de meeste deja vu's! :D

Dat is dan wel toevallig.

Ik heb ook namelijk sterrenbeeld tweeling en heb paar soorten deja vu's meegemaakt die ik me kan herinneren.

Geplaatst:

Dat is dan wel toevallig.

Ik heb ook namelijk sterrenbeeld tweeling en heb paar soorten deja vu's meegemaakt die ik me kan herinneren.

Mijn sterrenbeeld is niet Tweeling, maar Schorpioen. :)

Geplaatst:

Ik heb een paar dingen!

Lees dit niet als je bang bent voor geesten!

Ik en een vriend gaan 's avonds nog wel is alleen op straat lopen.

Maar op een pleintje dicht bij ons in de buurt was een Huis dat 3 jaar geleden was afgebrand.

Er woonde Niemand! maar toch kwam er rook uit de schoorsteen?

Is dit te verklaren!?

Deuren?

Ik en dezelfde vriend van boven

Gingen voor een huis staan met een hele enge tuin.

Zit helemaal vol met bladeren enzo echt vet eng je kan net de voor deur zien!

Maarja had was 's avonds en wij gingen langs dat huis lopen!

Ik: Stil!

Vriend: Wat is er?

Ik: Ik hoor de deur kraken en het licht staat aan terwijl er niemand is!

Vriend: Kom we gaan kijken!

Ik: Ok!

En op dat moment vloog er een hand tegen de deur!

Wij sprinten zo hard als we konden!

We zijn nu nooit meer bij dat huis geweest

Als jullie dit niet geloven? maakt het mij niet uit!!

Dit is Niet Fake!

Geplaatst:
Ik heb een paar dingen!

Lees dit niet als je bang bent voor geesten!

Ik en een vriend gaan 's avonds nog wel is alleen op straat lopen.

Maar op een pleintje dicht bij ons in de buurt was een Huis dat 3 jaar geleden was afgebrand.

Er woonde Niemand! maar toch kwam er rook uit de schoorsteen?

Is dit te verklaren!?

Deuren?

Ik en dezelfde vriend van boven

Gingen voor een huis staan met een hele enge tuin.

Zit helemaal vol met bladeren enzo echt vet eng je kan net de voor deur zien!

Maarja had was 's avonds en wij gingen langs dat huis lopen!

Ik: Stil!

Vriend: Wat is er?

Ik: Ik hoor de deur kraken en het licht staat aan terwijl er niemand is!

Vriend: Kom we gaan kijken!

Ik: Ok!

En op dat moment vloog er een hand tegen de deur!

Wij sprinten zo hard als we konden!

We zijn nu nooit meer bij dat huis geweest

Als jullie dit niet geloven? maakt het mij niet uit!!

Dit is Niet Fake!

cool! :7

Geplaatst:

Tijdens het slapen of dat je dagdroomt, want tijdens het slapen kan je er gemiddeld maar 61 krijgen :schater:

Geplaatst:

Als je bijv op een kerkhof 's avonds loopt en je bent helemaal alleen.

Dan ga je fantaseren dat er misschien zombies zijn of andere dingen.

Opeens hoor je een kraak geluid, dan denk je bij je zelf dat er dode is opgestaan.

Terwijl het een takje was.

Of als je thuis alleen bent en een horror film kijkt.

Dan fantaseer je dingen die kunnen gebeuren.

En opeens gebeuren er rare dingen.

Daarvoor niet...

En waarom is bij alle gevallen dat er iets opmerkelijks gebeurt altijd 's nachts?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik ben er weken geleden achter gekomen geesten te kunnen zien. s'Nachts zie ik ze vaak/in het donker. ik zag laatst een soort doorzichtig meisje waarvan ik denk dat het een meisje uit ons dorp is die een paar jaar geleden overleden is. en ik zie vaak schimmen, en dat vind ik eng want ze vliegen soms wel op me af.

ps: ik loop er soms naar toe en dan verdwijnen ze.

Geplaatst:

Dit is een visioen.

Iets dat je gedroomd hebt en dat dan een tijdje later ook daadwerkelijk gebeurd is een visioen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...