Jump to content

Nieuwe VC Moderator


PatrickW

Recommended Posts

Vanaf vandaag zal HerrieM, die zichzelf dubbel en dwars als ras-echte GTA-kenner heeft bewezen, de scepter zwaaien over de Vice City fora. Hij neemt deze taken over van NandroDavids die zich op z'n andere taken als Gmod en moderator in de Lifestyle-fora zal blijven concenteren.

Namens de crew wil ik HerrieM welkom heten als moderator, we hebben er alle vertrouwen in dat hij die taak met glans zal vervullen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-Sheep

    2

  • Verrity

    2

  • Bigstijn

    2

  • Wijst

    1

Al sinds je komst op dit forum was je een verschijning die voor velen prettig en fijn was. Je helpt mensen snel en correct, iets waar sommigen nog wel wat van kunnen leren. Ik vind het dan ook meer dan logisch dat je een moderator geworden bent. Zelf ben ik er van overtuigd dat je het zeer zeker voortreffend gaat doen, want we hebben al meerdere malen goede dingen van je gezien. HerrieM(an), succes met je taak als moderator en mocht je vragen hebben dan kan je altijd bij je collega's terrecht. Maak er een top tijd van!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd HerrieM! Ik ken je verder niet erg goed, maar aangezien je al Megalid was, weet ik zeker dat je het goed gaat doen. Veel plezier met je nieuwe functie :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

HerrieM: welkom in ons gezellige clubje van blauw-paars-rood (wat het precies voor kleur geeft als je het mengt weet ik niet :clown:). Ik ben er van overtuigd dat je het prima zult doen in het VC-deel en als je vragen hebt kun je ons altijd aanschieten.....veel succes & plezier :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd HerrieM! Ik kende je niet echt als gewoon megalid, maar je zal het vast goed doen in je nieuwe functie. :bier:

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd HerrieM,

Veel succes met je nieuw forum, maak er een fantastisch forum. No doubt dat je dat niet gaat lukken :). Zelf ken ik je alleen van het kleurtje groen, maar toch weet ik dat je ook daarvoor behulpzaam bent geweest :D

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd HerrieM, eigenlijk was het wel te verwachten. Veel succes en vooral plezier met je taak als Moderator, maar dat zal vast wel goed komen. Welkom bij de crew, have fun! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd HerrieM, dit gaat ongetwijfeld goed komen :klap: . Je laat al tijden goed werk zien en dit is dan niet minder dan verdiend. Veel plezier en succes met je blauwe kleurtje!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...