Jump to content

Nieuwe VC Moderator


PatrickW

Recommended Posts

Van een top Megalid naar kersverse Moderator! Helemaal terecht natuurlijk, want je hebt je VC-kennis al voldoende bewezen, in zowel je Lid- en Superlid-tijd als je Megalid-periode. Je bent een aardig persoon met goede kwaliteiten, dus je bent mijns inziens een erg goede aanwinst voor de crew. Welkom in de crew, HerrieM, en succes in het Vice City Forum! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-Sheep

    2

  • Verrity

    2

  • Bigstijn

    2

  • Wijst

    1

HerrieM heeft een blauwtje gelopen en is van Groentje naar Blauwtje gegaan :clown:

In ieder geval véél succes HerrieM Je zult het vast goed doen :engel:

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom HerrieM met je komst naar het moderatieteam :engel: .

Wel jammer dat Nandro nu weg is :cry: .

Maar hij zal het vast niet erg vinden dat iemand hem helpt met zijn taken :puh: .

Veel plezier ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom HerrieM met je komst naar het moderatieteam :engel: .

Wel jammer dat Nandro nu weg is :cry: .

Maar hij zal het vast niet erg vinden dat iemand hem helpt met zijn taken :puh: .

Veel plezier ^_^

NandroDavids is niet weg hoor... ;) Hij is nog altijd moderator van Lifestyle en als Global Moderator kan hij natuurlijk ook nog overal modereren, dus VC is zeker niet van Nandro af... :puh:

HerrieM, mijn ogen stonden al een tijdje op je gericht, en ik ben dan ook blij dat we je kunnen verwelkomen in de crew :tu:. Succes, maar ik weet zeker dat het helemaal goed zal komen! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd HerrieM moderator geworden, klasse! Ook nog eens moderator van mijn favoriete GTA, Vice City. Nogmaals gefeliciteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...