Jump to content

Nieuwe VC Moderator


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-Sheep

    2

  • Verrity

    2

  • Bigstijn

    2

  • Wijst

    1

HerrieM: welkom in ons gezellige clubje van blauw-paars-rood (wat het precies voor kleur geeft als je het mengt weet ik niet :clown:). Ik ben er van overtuigd dat je het prima zult doen in het VC-deel en als je vragen hebt kun je ons altijd aanschieten.....veel succes & plezier :dans:

Roze met gele stipjes.

Gefeliciteerd HerrieM! Echt, jij bent de beste VC kenner, en toen ik de topictitel las dacht ik al dat jij het was _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,HerrieM,Congrats met je blauw kleurtje,en ik hoop dat je het goed doet!

KUTGW! :klap:

Hey,NandroDavids,Nog Veel PLezier In Het Lifestyle-Fora! :klap:

KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik een dagje op de ovalracing van Ter Apel, wordt HerrieM gepromoveerd :tu: Echt, je doet het erg goed in GTA VC en je bent vaak online. Je helpt uitgebreid en bent erg aardig. Alles wat een lid kan hebben heb jij zo'n beetje. Heel veel plezier in VC en ik de menigte bij elkaar te drijven :sigaar: Veel succes HerrieM

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe functie HerrieM! Ik ben erg blij dat je vanaf nu deel uitmaakt van de crew, want ik heb er alle vertrouwen in dat je het goed gaat doen als Moderator. De Vice City Fora afstaan doe ik dan ook graag om je te kunnen verwelkomen in de crew, maar hou het netjes daar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd HerrieM, jij was een van de betere megaleden, dus moderator wordt je zeker ook goed!

Je VC kennis is groot, dus je zal veel mensen kunnen helpen, en natuurlijk veel onzinnige topics sluiten!

Spijtig voor NandroDavids, hij was volgens mij ook wel een goede Moderator voor het VC forum.

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd HerrieM! :dans: Je kwam altijd al symphatiek op me over, en ik weet zeker dat je het goed zult doen in de VC fora!

En ook NandroDavids veel succes en plezier in het Lifestyle forum. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...